Oukei... eli olen toista vuotta lukiossa opiskeleva poika ja nyt on alkanut häiritsemään keskittymisvaikeudet. Vielä hetki sitten kulutin aikaa tietokoneella varmaan 10h per päivä, mutta lopetin pelailun lähes seinään ja nykyään tunti-pari tulee surffailtua päivässä.
Vielä vuosi sitten koulukirjojen lukeminen sujui ihan mallikkaasti ja opiskelu ei tuottanut vaikeuksia, mutta nykyään tilanne on täysin päinvastainen. Avaan koulukirjan niin ajatukset alkaa lentämään eikä keskittymisestä tule mitään. Nykyään siis tunneilla keskittyminen onnistuu paremmin kuin koskaan, mutta kun pitäisi itse tarttua kirjaan saan ehkä sivun luettua ja huomaan istuneeni tunnin paikallaan katse seinässä.
Nukun tarpeeksi, urheilen ja pari ystävääkin löytyy. Elämä ihan mallikkaasti mennyt, vaikka loma-ajoilla olen melko yksinäinen ja välillä ahistaa astetta enemmän, mutmut... Olen miettinyt tässä, että voiko tälläinen suuri elämäntapojen muutos aiheuttaa tälläistä? Onko ihan normaalia ja ohimenevää vai pitäisikö turvautua ammattilaiseen/ johonkin douppiin? Alkaa huolestuttamaan, kun on 10 vuoden opiskelujen kliimaxi ensi syksynä kirjoitusten muodossa ja tällä hetkellä en ole mitenkään kykenevä lukemaan :/
Keskittymisen vaikeus
pojkemies
0
216
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760