Tuossa oli pitkään todella rajua huimausta pari kuukauttaa takaperin. Sitten aloitin syömään paniikki häiriiön Sertraliiniä. syötyä 50mg:n annosta pariviikkoa huimaus hävisi lähes kokonaan, se oli parin viikon lääke aikana alkuun todella rajua.
Kuitenkaan kaikki paniikki oireet eivät olleet kuukauden aikana täysin hävinneet, vaikka huimaus olikin. Niin sovittiin psykologin kanssa että yritän syödä 100 mg:n annosta. Nyt kun olen reilu viikon sitä syönyt, niin sama keinuttava huimaus on palannut.
Oletteko huomanneet itse että kun nostaa lääke annosta, niin täytyy taas kärsiä samoista sivuoireista ainakin ne pari viikkoa? Kuuluko tämä asiaan?
Sertralin Annoksen nosto
Näyttää aiheuttavan sivuoir...
1
497
Vastaukset
- manalishi80
MOi!
Mulla oli aluks sertralin orion 50mg puolitettuna eli 25 mg ja sitten kun sen 2 viikon päästä nostin määräyksen mukaan 50 mg:n alkoi kauhea huimaus ja tunteet jotenkin lamautuivat ja olo oli muutenkin todella epämiellyttävä. Nyt olen alkanut laskea sitä, eli taas mennään 25 mg:lla ja olo on kohentunut huomattavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872