Tuossa oli pitkään todella rajua huimausta pari kuukauttaa takaperin. Sitten aloitin syömään paniikki häiriiön Sertraliiniä. syötyä 50mg:n annosta pariviikkoa huimaus hävisi lähes kokonaan, se oli parin viikon lääke aikana alkuun todella rajua.
Kuitenkaan kaikki paniikki oireet eivät olleet kuukauden aikana täysin hävinneet, vaikka huimaus olikin. Niin sovittiin psykologin kanssa että yritän syödä 100 mg:n annosta. Nyt kun olen reilu viikon sitä syönyt, niin sama keinuttava huimaus on palannut.
Oletteko huomanneet itse että kun nostaa lääke annosta, niin täytyy taas kärsiä samoista sivuoireista ainakin ne pari viikkoa? Kuuluko tämä asiaan?
Kuitenkaan kaikki paniikki oireet eivät olleet kuukauden aikana täysin hävinneet, vaikka huimaus olikin. Niin sovittiin psykologin kanssa että yritän syödä 100 mg:n annosta. Nyt kun olen reilu viikon sitä syönyt, niin sama keinuttava huimaus on palannut.
Oletteko huomanneet itse että kun nostaa lääke annosta, niin täytyy taas kärsiä samoista sivuoireista ainakin ne pari viikkoa? Kuuluko tämä asiaan?
Vastaukset 1
Vanhimmat
MOi!
Mulla oli aluks sertralin orion 50mg puolitettuna eli 25 mg ja sitten kun sen 2 viikon päästä nostin määräyksen mukaan 50 mg:n alkoi kauhea huimaus ja tunteet jotenkin lamautuivat ja olo oli muutenkin todella epämiellyttävä. Nyt olen alkanut laskea sitä, eli taas mennään 25 mg:lla ja olo on kohentunut huomattavasti.