Millaisia ovat ensi kokemuksenne sammon yrityspankista. Mun mielestä se on surkea, vielä surkeampi kuin yksityispuoli. Hienoja nimiä siellä on mutta käytettävyys on naurettavan kehno. Tilitapahtumissa ei näy tulevien maksujen viitenumerot, ei näy kenelle lähtevä suoritus on mennyt jne... Koivunlehti näyttää entistä vihreämmältä, vaikka olenkin aina sanonut etten mene "paikkaperseitten" pankkiin. Oliskohan aika syödä sanansa?
Sampo-yrityspankki
5
1186
Vastaukset
- elmo
yrityspankki on tosiaan aivan hirveä! "tallenna maksu kansioon"...mihin helvetin kansioon....Saa vakavasti miettimään pankin vaihtoa. Sen mitä olen muilta kuullut ja omatkin kokemukset on tähän asti olleet samoja, Sammolla palvelu- ym.maksut olivat pienimmät ja palvelu joustavinta, joten vaihtaminen harmittaa. Vaikka ei noista palveluistakaan enää taida olla takeita.
Oma yritystili on tällä hetkellä miinuksella (oikeasti ei voi olla) ja maksutapahtumia on kadonnut taivaan tuuliin. TyVi-palvelukin katosi kertaheitolla. - Toiminta
Onkohan tuo rikollista toimintaa???
Tiliotteita ei saa. maksajan viitteet kadonneet.
maksulistat hävinneet pääsiäisen aikana.
Yritys puhelinpalvelu tietysti mykkä.yrityspuolen verkkopankki on todella sekava ja vaikeakäyttöinen.
kyllä alan harkitsemaan pankin vaihtoa vakavasti..
- elmo
....on vähän sama kuin olisin tilannut nelivärisen kuvalehden, joka vaihtuu yhtäkkiä monistenippuun.
- Heh
Ja tämä monistenippu toimitetaan Kansiossa. Jos Kansion sulkee, niin lehden seuraava maksu suoritetaan tililtäsi. Jos unohdat sulkea Kansion niin ei tarvi maksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 583036
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!151063- 891018
- 50893
- 89874
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35781- 96774
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27670Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap86635- 48595