Millaisia ovat ensi kokemuksenne sammon yrityspankista. Mun mielestä se on surkea, vielä surkeampi kuin yksityispuoli. Hienoja nimiä siellä on mutta käytettävyys on naurettavan kehno. Tilitapahtumissa ei näy tulevien maksujen viitenumerot, ei näy kenelle lähtevä suoritus on mennyt jne... Koivunlehti näyttää entistä vihreämmältä, vaikka olenkin aina sanonut etten mene "paikkaperseitten" pankkiin. Oliskohan aika syödä sanansa?
Sampo-yrityspankki
5
1098
Vastaukset
- elmo
yrityspankki on tosiaan aivan hirveä! "tallenna maksu kansioon"...mihin helvetin kansioon....Saa vakavasti miettimään pankin vaihtoa. Sen mitä olen muilta kuullut ja omatkin kokemukset on tähän asti olleet samoja, Sammolla palvelu- ym.maksut olivat pienimmät ja palvelu joustavinta, joten vaihtaminen harmittaa. Vaikka ei noista palveluistakaan enää taida olla takeita.
Oma yritystili on tällä hetkellä miinuksella (oikeasti ei voi olla) ja maksutapahtumia on kadonnut taivaan tuuliin. TyVi-palvelukin katosi kertaheitolla. - Toiminta
Onkohan tuo rikollista toimintaa???
Tiliotteita ei saa. maksajan viitteet kadonneet.
maksulistat hävinneet pääsiäisen aikana.
Yritys puhelinpalvelu tietysti mykkä.yrityspuolen verkkopankki on todella sekava ja vaikeakäyttöinen.
kyllä alan harkitsemaan pankin vaihtoa vakavasti..
- elmo
....on vähän sama kuin olisin tilannut nelivärisen kuvalehden, joka vaihtuu yhtäkkiä monistenippuun.
- Heh
Ja tämä monistenippu toimitetaan Kansiossa. Jos Kansion sulkee, niin lehden seuraava maksu suoritetaan tililtäsi. Jos unohdat sulkea Kansion niin ei tarvi maksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.35089981 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12591Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill702381- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161552Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91411- 1121347
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601320Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421237