Millaisia ovat ensi kokemuksenne sammon yrityspankista. Mun mielestä se on surkea, vielä surkeampi kuin yksityispuoli. Hienoja nimiä siellä on mutta käytettävyys on naurettavan kehno. Tilitapahtumissa ei näy tulevien maksujen viitenumerot, ei näy kenelle lähtevä suoritus on mennyt jne... Koivunlehti näyttää entistä vihreämmältä, vaikka olenkin aina sanonut etten mene "paikkaperseitten" pankkiin. Oliskohan aika syödä sanansa?
Sampo-yrityspankki
5
1114
Vastaukset
- elmo
yrityspankki on tosiaan aivan hirveä! "tallenna maksu kansioon"...mihin helvetin kansioon....Saa vakavasti miettimään pankin vaihtoa. Sen mitä olen muilta kuullut ja omatkin kokemukset on tähän asti olleet samoja, Sammolla palvelu- ym.maksut olivat pienimmät ja palvelu joustavinta, joten vaihtaminen harmittaa. Vaikka ei noista palveluistakaan enää taida olla takeita.
Oma yritystili on tällä hetkellä miinuksella (oikeasti ei voi olla) ja maksutapahtumia on kadonnut taivaan tuuliin. TyVi-palvelukin katosi kertaheitolla. - Toiminta
Onkohan tuo rikollista toimintaa???
Tiliotteita ei saa. maksajan viitteet kadonneet.
maksulistat hävinneet pääsiäisen aikana.
Yritys puhelinpalvelu tietysti mykkä.yrityspuolen verkkopankki on todella sekava ja vaikeakäyttöinen.
kyllä alan harkitsemaan pankin vaihtoa vakavasti..
- elmo
....on vähän sama kuin olisin tilannut nelivärisen kuvalehden, joka vaihtuu yhtäkkiä monistenippuun.
- Heh
Ja tämä monistenippu toimitetaan Kansiossa. Jos Kansion sulkee, niin lehden seuraava maksu suoritetaan tililtäsi. Jos unohdat sulkea Kansion niin ei tarvi maksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121441
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1361047- 68974
- 39897
- 69864
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54832Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774