Sampo-yrityspankki

Epäilevä Toomas...

Millaisia ovat ensi kokemuksenne sammon yrityspankista. Mun mielestä se on surkea, vielä surkeampi kuin yksityispuoli. Hienoja nimiä siellä on mutta käytettävyys on naurettavan kehno. Tilitapahtumissa ei näy tulevien maksujen viitenumerot, ei näy kenelle lähtevä suoritus on mennyt jne... Koivunlehti näyttää entistä vihreämmältä, vaikka olenkin aina sanonut etten mene "paikkaperseitten" pankkiin. Oliskohan aika syödä sanansa?

5

1190

Äänestä

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elmo

yrityspankki on tosiaan aivan hirveä! "tallenna maksu kansioon"...mihin helvetin kansioon....Saa vakavasti miettimään pankin vaihtoa. Sen mitä olen muilta kuullut ja omatkin kokemukset on tähän asti olleet samoja, Sammolla palvelu- ym.maksut olivat pienimmät ja palvelu joustavinta, joten vaihtaminen harmittaa. Vaikka ei noista palveluistakaan enää taida olla takeita.
      Oma yritystili on tällä hetkellä miinuksella (oikeasti ei voi olla) ja maksutapahtumia on kadonnut taivaan tuuliin. TyVi-palvelukin katosi kertaheitolla.

• Toiminta

Onkohan tuo rikollista toimintaa???
      Tiliotteita ei saa. maksajan viitteet kadonneet.
      maksulistat hävinneet pääsiäisen aikana.
      Yritys puhelinpalvelu tietysti mykkä.

• yrityspuolen verkkopankki on todella sekava ja vaikeakäyttöinen.
        kyllä alan harkitsemaan pankin vaihtoa vakavasti..

• elmo

....on vähän sama kuin olisin tilannut nelivärisen kuvalehden, joka vaihtuu yhtäkkiä monistenippuun.

• Heh

Ja tämä monistenippu toimitetaan Kansiossa. Jos Kansion sulkee, niin lehden seuraava maksu suoritetaan tililtäsi. Jos unohdat sulkea Kansion niin ei tarvi maksaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, naisesta?
      Ikävä
      155
      1723
    2. Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?

https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt
      Maailman menoa
      553
      1493
    3. Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"

Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l
      Kotimaiset julkkisjuorut
      178
      1476
    4. Sinkut-palstan suurin valhe

Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va
      Sinkut
      280
      957
    5. Miesten suusta kuultua

Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "
      Sinkut
      178
      928
    6. Mitä vikoja

kaivatussasi on?
      Ikävä
      58
      806
    7. Miten usein

Vielä siellä muistelet meitä tai minua?
      Ikävä
      55
      748
    8. Haluaisin mies tietää pari juttua

Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt
      Ikävä
      26
      740
    9. Nainen, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, miehestä?
      Ikävä
      56
      738
    10. Mikä tästä teki

Lopulta niin vaikeaa?
      Ikävä
      62