en luota itseeni kun on kyse välittämisestä? Mistä se johtuu? En jaksa luottaa siihen että joku oikeasti välittäisi aidosti minusta. Miksi joku niin tekisi? Ei kai siihen mitään syytä olisikaan. Ainakaan järkevää.
Kukaan ole aidosti aiemminkaan niin tehnyt.
Miksi en kuitenkaan saa järkeiltyä etten itse välittäisi tuosta naisesta. Kumma juttu.
Miksi miksi miksi
6
896
Vastaukset
- välität naisesta?
Jos tuo nainen kysyisi sinulta ihan samaa eli, että miksi välität hänestä? Mitä vastaisit?
Jos tuo nainen välittää sinusta vain sen vuoksi, että olet olemassa..(?) Ei mitään ehtoja eikä mitään taka-ajatuksia, vain se, että haluaa antaa rakkauttaan sinulle..(?) Jos koet, että et ole rakastamisen arvoinen, sinua lähestyvät todennäköisesti sellaiset ihmiset, jotka eivät myöskään välitä sinusta kuin pinnallisesti. Paras lahja, jonka voit itsellesi antaa, on itsensä hyväksyminen juuri sellaisena kuin olet. ja ymmärtää, että olet rakastettava ihminen :)- viisaus..
tässä lauseessa piilee:
"Jos koet, että et ole rakastamisen arvoinen, sinua lähestyvät todennäköisesti sellaiset ihmiset, jotka eivät myöskään välitä sinusta kuin pinnallisesti."
Itse en ole koskaan tuntenut olevani kovin rakastamisen arvoinen (huono itsetunto) ja silti minua lähestyneet ihmiset ovat pysyneet rinnalla pitkään. Todella pitkään. Kaikki ihmissuhteet ovat olleet aitoja ja päättyessään johtaneet ystävyyteen. Kovin pinnallisesta välittämisestä ei ole siis ollut kyse. Tämä elämänviisaus pitäisi jotenkin selittää, siitä kun ei näyttäisi olevan mitään järkeä. Pinnalliset ihmiset kylläkin löytävät ne itsevarmimmat ihmiset. Pinnalliset kun ei tykkää heikkouksista. Olen siis täysin eri mieltä.
- on tätä
arkipäivän tragediaa..Itse tunnen samoin. Toivon että joskus voisin murtaa muurin, jonka itse olen ympärilleni rakentanut. Ehkä jonain päivänä.. Aikamoisia järistyksiä (niin sisäisiä kuin ulkoisiakin) siihen tarvittaisiin, täytyy vaan yrittää pysyä aktiivisena niiden varalle.
- rakastan sinua
aina. Ethän unohda sitä kulta :)
- palstoja..
rakastan sinua kirjoitti:
aina. Ethän unohda sitä kulta :)
ja valitsen tuon päivän kauneimmaksi viestiksi.. kuka olet, ota mut..
- aloittajalle
et ole ilmeisesti kokenut vielä "sitä todellista suhdetta", koska epäilet ettei susta pidetä. Mikä sussa muka olisi vikana, tuskin mikään. Ehkä annat nyt juuri tuolle naiselle mahdollisuuden. Älä hylkää rakkautta entisten kokemusten takia. Vain yrittämällä ja erehtymällä löytyy se onni, jota kaikki täällä hakee. Yksi elämä, ei sitä kannata hukata omiin pelkoihin. Rakkaus on ihan asia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770