Oikein Pasi!

MartinAkka

Kirjoituksesi eilisessä Rantapohjassa antoi uutta uskoa sinuun. Kaikki me teemme virheitä ja anteeksi voi saada, jos vain myöntää ne ja pyytää!

18

2335

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MartinAkka

Ymmärrän hyvin sen, että et voinut pysyä erossa sinua ja perhettäsi koskevista kirjoituksista, koska harva sellaiset voisi ohittaa olankohautuksella.. Täältä tulisi ainakin myöskin takaisin.. ;)

• Vastailet

itsellesi. Näinhän rakentavaa keskustelua saadaan aikaan.

• lukihäiriö?
        Vastailet kirjoitti:

itsellesi. Näinhän rakentavaa keskustelua saadaan aikaan.

Kirjoittaja teki lisäyksen,eli ei vastannut.
        Hienoa,että joku osaa anteeksiannon.
        Mahdatko itse harrastaa rakentavaa keskustelua,vai onko sittenkin helpompi repiä?

• Vastailet
        lukihäiriö? kirjoitti:

Mahdatko itse harrastaa rakentavaa keskustelua,vai onko sittenkin helpompi repiä?

itse itsellesi, säälittävää.

• MartinAkka
        lukihäiriö? kirjoitti:

'Lisäyshän' siinä luki, mutta lienee joillekin liian vaikeatajuista.. ;D

Kyllä Vallivaara toimi väärin monessakin asiassa, mutta täältä ainakin löytyy anteeksianto ja ymmärrys. Joillakin taas on tapana potkia vielä maassa makaavaakin...

• MartinAkka
        MartinAkka kirjoitti:

'Lisäyshän' siinä luki, mutta lienee joillekin liian vaikeatajuista.. ;D

Kyllä Vallivaara toimi väärin monessakin asiassa, mutta täältä ainakin löytyy anteeksianto ja ymmärrys. Joillakin taas on tapana potkia vielä maassa makaavaakin...

Ikävä tapa ottaa käyttöönsä toisen nimimerkki.Paheksun sinun menettelyä.Keksi oma.Tuollaisia mielipiteitä en allekirjoita.

• Perhe mainittu

Missä Vallivaaran perheestä tai lähipiiristä on kirjoiteltu? En ole huomannut selllaista.

• nakkisormi..................
        Perhe mainittu kirjoitti:

Missä Vallivaaran perheestä tai lähipiiristä on kirjoiteltu? En ole huomannut selllaista.

huomaa/lukee just ne asiat mitkä hän mieltää hyviksi.
        Jos nyt koneella olet käynyt edes silloin tällöin,niin ei tarvis edes kysyä.:0

• martin Eukko
        MartinAkka kirjoitti:

Ikävä tapa ottaa käyttöönsä toisen nimimerkki.Paheksun sinun menettelyä.Keksi oma.Tuollaisia mielipiteitä en allekirjoita.

rekisteröi nimimerkkisi,niin ei tarvitse urputtaa.
        Näköjään meitä marttilaisia riittää joka junaan,vaikka yksi jäisikin asemalle.

• hakuun

Vallivaara, Pasi tai vallis, niin koko homma paljastuu.Jaksatkohan lukea?

• MartinAkka
        MartinAkka kirjoitti:

Olin jo vähällä pyytää anteeksi "erehdystäni", mutta tein haun tällä MINUN nimimerkilläni ja- 'kas kummaa'- kaikki nimimerkillä kirjoitetut viestit ovat omiani (lukuunottamatta tätä, johon nyt vastaan), joten KEKSIHÄN ITSE OMA NIMIMERKKISI! :D

• MartinAkka
        martin Eukko kirjoitti:

rekisteröi nimimerkkisi,niin ei tarvitse urputtaa.
        Näköjään meitä marttilaisia riittää joka junaan,vaikka yksi jäisikin asemalle.

Minun nikistäni on alunperin kyse! :)

• MartinAkka

Ainakin vaimostaan...

• Ei löytynyt
        hakuun kirjoitti:

Vallivaara, Pasi tai vallis, niin koko homma paljastuu.Jaksatkohan lukea?

Ei löytynyt perheen mollausta.

• viatonten valssiin?

Lekalla on Pasin lisäksi lyöty vaimoakin. Milloin on arvioitu työssään osaamattomaksi, milloin valintaa jne.

Ulkopuolisen silmin on tullut ajatus, että peruna varmaankin kasvaa sillä alueella hyvin, niin paljon skeidaa on lentänyt.

• MartinAkkaEukko
        viatonten valssiin? kirjoitti:

Lekalla on Pasin lisäksi lyöty vaimoakin. Milloin on arvioitu työssään osaamattomaksi, milloin valintaa jne.

Ulkopuolisen silmin on tullut ajatus, että peruna varmaankin kasvaa sillä alueella hyvin, niin paljon skeidaa on lentänyt.

Mikä on skeida?

• MartinAkka
        Ei löytynyt kirjoitti:

Ei löytynyt perheen mollausta.

Sen minäkin olen nähnyt. Kannattaa ottaa haku uusiksi- aika paljon tekstiä löytyy- ei tutki hetkessä kaikkea...

Miettikääpä itse, miten suhtautuisitte, jos itseänne/perheenjäsentänne/-jäseniänne haukuttaisiin tällaisella julkisella palstalla, ja kustannuksellanne irvailtaisiin miten sattuu- moniko voisi ihan tosissaan ohittaa kaiken vain olankohautuksella?! Ei meikäläinen ainakaan.

Sitä en sano, etteikö Vallivaara olisi voinut tehdä joitakin asioita toisin ja paremmin, mutta eipä ole sen paremmin asioita hoidelleet tämän palstan kirjoittajatkaan.. on meinaan sellaista paskaa suollettu täällä oikein urakalla, että...

• Googlettamalla
        MartinAkkaEukko kirjoitti:

Mikä on skeida?

outojen sanojen haku toimii, ellet muutoin kyseistä substantiivia tiedä? Ja kysäise vaikka naapurin penskoilta, he tietävät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4048
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2901
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      864
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe