Mitä jos WinCapitan toiminta todetaankin lailliseksi? En haluaisi olla sen kateellisen housuissa joka teki ilmoituksen : ) Kuka korvaa tuhoon tuomitut ihmissuhteet ja terveyden menetykset? Onko sellaista määrää olemassakaan jolla ne voisi korvata?
MITÄS JOS??
16
2906
Vastaukset
- huolissasi
kyllä WC on täydellisesti huijausta. Kyllä nämä viimeisetkin klubiuksovaiset alkavat sen tajuta, kun kutsut kuulusteluihin tulevat. Ja ihan viimeiset tajuavat, kun oikeus jakaa tuomioita.
- Ei rikosta
Saahan jokainen tehdä rahoilleen mitä tahtoo ?
- AdaFlink
Ei rikosta kirjoitti:
... saa.
Ja mitaan ette voi... - Burnaus
Ei rikosta kirjoitti:
Murha on laissa kielletty.
Mutta sinun logiikalla saisin ostaa palkkamurhan, sillä sehän olisi vain "sijoitus". Minua ei voitaisi syyttää koska itse en toteuttanut tuota murhaan ja "Saahan jokainen tehdä rahoilleen mitä tahtoo ?" on totta.
No ei se ole. Rikos voisi olla esimerkiksi avunanto murhaan tai rikokseen yllyttäminen.
Pyramiidipeli on suomessa laiton, joten siihen osallistujat ovat osana tuota rikosvyyhtä. - Burnaus
Ei rikosta kirjoitti:
Murha on laissa kielletty.
Mutta sinun logiikalla saisin ostaa palkkamurhan, sillä sehän olisi vain "sijoitus". Minua ei voitaisi syyttää koska itse en toteuttanut tuota murhaan ja "Saahan jokainen tehdä rahoilleen mitä tahtoo ?" on totta.
No ei se ole. Rikos voisi olla esimerkiksi avunanto murhaan tai rikokseen yllyttäminen.
Pyramiidipeli on suomessa laiton, joten siihen osallistujat ovat osana tuota rikosvyyhtä.
- Gusetus on
Serveri on jo kuljetettu panamaan:
http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=622f514ffb4fa2054539863166233f7a
Soita RIPALLE ja kysy, numero löytyy hänen sivustostaan !- WC%
Ripan numeron? Kiitos!
- jeremias69
Lehmät lentäisi, joulupukki olisi olemassa ?
Kuulin sponsorin sponsorin uskovaiselta sponsorilta
joka tuntee henkilön joka tietää hannun.
Joka jutteli veljen kummin kaiman kanssa.
SIVUT AUKEAA SIIS JOO IHAN VARMASTI 1.4 TAI SIIS
VARAPÄIVÄ ON 2.4 TAI SIIS MITEN SE NYT OLIKAAN ? - epäluuloinen
Mitä tää nyt sitten tarkoitti? Että jos on edes joku mahdollisuuden muru jonkun olla toisin, niin ei saa mitään ilmoituksia tehdä?
HALOO!
Jos joku mies retuuttaa naista kadulla, en minä ensimmäiseksi ajattele että jos kyseessä onkin joku muu kuin naisen pahoinpitely (miltä se siis näyttää) ja liukene paikalta.
Jos kyseessä sitten sattuisikin olemaan joku makuuhuoneen ulkopuolinen SM-sessio, niin sori sitten vaan. Mutta ainakin kysyisin, jotta missä mennään ja onko retuutetulla kaikki hyvin?
Tollasten "entä jos se onkin rehellistä" ääliöiden takia ihmiset saa kuolla kadulle rauhassa ja verkostohuijarit mellastaa miten tahtoo!
Mitä muuten kertoo homman moraalista se, että keskustelun ja tutkinnan alettua mm. sponsorit on häipyneet maisemista samalla lailla kuin torakat juoksevat karkuun, kun joku laittaa huoneeseen valot?
Ei savua ilman tulta!- vasta..
kun oikeus niin toteaa!!
- ellei kukaan
vasta.. kirjoitti:
kun oikeus niin toteaa!!
ilmoita?
Tähän perustuu tämä WC-yläringin halu hyssytellä ja sulkea alaringin suut. Vaan turha rypistellä, housuissa pullottaa jo!
Ja kyllä minä menisin irroittamaan äijän kourat naisen kurkusta (olen onneksi aika iso mies!) ilman tuomioistuimen kantaa siihen, onko tapahtuma rikos vai ei. Juokse sinä poju vain karkuun!
- 78rr938
Jos klubilaisilla olisi epäilystä epärehellisyydestä, niin eivätkö he tietenkin ilmoittaisi sen poliisille? En usko, että klubiin on siunaantunut pelkkiä rikollisia ja rikollisen toiminnan suojelijoita.
Kyllä kai se todetaan rehelliseksi, kun rikosilmoituksia on vain muutama. Tai sitten kaikki jäsenet ovat yksinkertaisia, tyhmiä ja tietenkin - ahneita rikollisia.- se menee näin
99,9% sijoittajista on vain hyväuskoisia hölmöjä.
Ainoastaan huijaksen alullepanijat ovat rikollisia.
- kotiutukset eivät onnistuneet
Jo pelkästään se, että WC:n sivut ovat olleet sulkeutuneena kohta 3 viikkoa ja vetäjistä ei ole mitään tietoa, riittää rikosilmoituksen tekoon.
Yhtään todistetta toiminnan laillisuudesta ei ole julkisuuteen annettu. Laillisesti toimiva klubi olisi tiedottanut vastuuhenkilöiden omilla nimillä jo viime syksynä ja näyttänyt todisteet käydystä valuuttakaupasta.- jo tehty
useampana kappaleena.
Vai tarvitaanko ilmoitus 10000 kappaleen voimalla jotta poliisi uskoo.
Minun uskoni mukaan riittä kuten näissä väkivalta esimerkeissä jopa yksikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h452929Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062701Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv362419- 322014
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151529- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771193
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050