Onko kukaan onnistunut laittamaan opetusjarrupoljinta Xsaraan? Näyttää aika vaikeelta....
Opetuspoljin Xsaraan
4
674
Vastaukset
- Artturi
Olen asentanut ja on tuolla laatikossa sellainen
Kiinnostaako?
T:Artturi - Artturi
Olen Asentanut ja on kaupan poljin
Kiinnostaako?- kun laitetaan
Kiitos tarjouksesta mut mulla on jose. Täytyy vaan saada ne kolme reikää pohjasta läpi että tarttuu poljin lattiaan.
- Puolix valmis
kun laitetaan kirjoitti:
Kiitos tarjouksesta mut mulla on jose. Täytyy vaan saada ne kolme reikää pohjasta läpi että tarttuu poljin lattiaan.
Laitettiin vaimon veljen (öö, hän laittoi) kanssa
poljin xsaraan (vm.2000) ja alku näytti hankalalta.
Polkimen paikka tuli aivan oikeaan reunaan jalkatilassa, koska katsoimme että muuten menee reikä palkkien sisään ja muttereita ei saa kiinni.
1. Oven tiivisteet alareunasta irti 2. maton kiinnikkeet irti ja matto ronskisti kääntää syrjään. (Piti myös irroittaa tuulettimen alla ollut "pahvi" 3. Katsottiin oikea paikka (Koputtelua peltiin), merkattiin tussilla ja leikattiin eristeestä (paksuus hieman yllätti)
Renkaan puolella pääsi työskentelemään, kun käänsi renkaan toiseen reunaan. Siellä kotelossa piti avata se muovisuojaus, jotta pääsi näkemään pellin. 2 reikää lattiaan, poljin&pultit ja mutterit paikalleen ja kireelle ja taidettiin suihkia jotain suoja ainetta kotelon puolelle varmuudex. Mattoon tehtiin vain pieni viilto joten sen sai aika siististi takaisin paikalleen. VAROITUS! Siellä jalkatilassa kulkee sitten joku johtonippu ja takalasin nesteen letku tais mennä sieltä, ei tosin mitenkään pahassa paikassa, mutta tiedox vaan.
Kuskin puolelle lähes samat toimenpiteet, tosin sinne tarvittiin vain yksi reikä.
Jotenkin näin se meni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873978Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242871No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452292- 341301
- 10889
- 131865
- 6824
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740