Tänään narrilaumat stadista saavat kunnolla takkiinsa, kun Espoon Blues rikko kotitaikansa voittamalla tänään Länsi-Auto areenalla Jokerit vakuuttavasti 4-0!
Blues selättää narripaidat tänään Länsi-Auto areenalla
2
136
Vastaukset
- Haakana#32
Jos oikeasti olet Blues-fani niin kysynpähän vaan että miten viestisi parantaa alkavaa peliä?
Jos Blues todellakin voittaa niin silloin siinä ei ole mitään ihmeellistä jos sitä on jo hehkutettu etukäteen, mutta jos taas vastaustajan (Jokerien) fanit olisivat uhonneet ennen ottelua voittavansa niin silloin Bluesin voitto olisi extra hienoa.
Eli voit jättää tollaiset viestit pois, luot vain paineita Bluesille :D
Ja itse ottelusta: Kumpi tahansa saattaa voittaa, kertoimet menevät todella tasan...tähän mennessä voittaja on AINA ollut vierasjoukkue...- Näin teet!
Bleusilla ei ole mitään paineita, ota viskiä 5 lasia sitten sinulle Haakana# 32 ei ole enää mitään paineita minun kanssa keskustellessa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1303026- 2232961
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791896Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771539Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2381403- 481138
- 991031
- 113950
- 48880
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6863