Tarkoitus olisi syksyllä aloittaa opinnot Hgissä pääsykokeen jälkeen. Olisi mukava tutustua johonkin nättiin alan ihmiseen (pyrkijään tai jo opiskelevaan) jo ennen opintojen alkua. Itse arvioin 90 % todennäköisyydellä pääseväni ihmislääketiedettä opiskelemaan, sen verran itseluottamusta on. Yksi akateeminen tutkinto jo minulla onkin.
Olen 31v mies Leppävaarasta.
Meilaa yhteystietosi:
[email protected]
Poista siis .poistatama edellisestä
Lääketieteilijöitä Leppävaarasta päin?
2
358
Vastaukset
- Ällöä
Oletko ihan tosissasi?
Muut keskustelevat opiskelusta ja sinä etsit täältä deittiseuraa sillä mielellä, että olet jo lähes valmis lääkäri, vaikka et ole edes pääsykokeissa käynyt....
Täytyy todeta, että jos joku ottaa sinuun noilla perusteilla yhteyttä, ei lääkäreiden taso oli yksityiselämässä kummoista... - peppi
Ihan selkäpiitä karmii kun ajattelen kaltaisesi tyypin lääkärinä.
Täällä on kuule ihmisiä, jotka ihan tosissaan lukevat eri alojen pääsykokeisiin ja sinä pulpahdat tänne kaikessa loisteliaisuudessasi osaamisiasi kehuskelemaan ja vokottelemaan naisia.Tämä ei tietääkseni ole mikään seuranhakupalsta!
Sitäpaitsi, mikäli hatusta tempaamiisi prosentteihisi on luottamista, saatat aivan hyvin 10% todennäköisyydellä mokata pääsykokeessa.
Minäpä voin 99% todennäköisyydellä kertoa, että kukaan omanarvonsa tunteva nainen ei haksahda noin itseänsä täynnäolevan miehen seuranhakuilmoitukseen. Siihen 1%:iin kuuluvienkin täytyy olla todella epätoivoisia reppanoita, joihin ylemmuuskompleksisi puree.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2283945Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1391418
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein126925- 77909
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37900Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!288759Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8757J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61736