kivaa jee!

tykkään

Mulla on ollut 2 ajotuntia, ja autolla ajaminen on niin sairaan kivaa :) En perusta autoista oikeen jne mutta nyt kyllä oon niin alkanu odottaan että saa sen kortin :P ja kiva ku sen saa vielä kesäkuun alus, kesällä on kiva ajella!
Mulla on ollu molemmilla ajotunneilla diesel auto, ja siitä johtuen varmaan en oo kauheesti samuttanu autoo ja ajot on menny ihan hyvin. Että nyt mä pelkäänki et miten se sujuu bensa autolla :D Toivottavasti ajetaan viel bensa autollaki. Kumpikoha auto on inssis?

1

475

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juhy

Eikös useimmilla autokouluilla homma yleensä mee niin, että sama opettaja ja sama auto pysyy yleensä kunkin oppilaan kohdalla vakiona, ellei ole jotain ihan pakottavaa tarvetta vaihtaa kalustoa. Olis tavallaan kohtuutonta, jos kokematon auton käsittelijä joutuis aina eri auton rattiin. Kun on sama opettaja, se oppii huomaamaan oppilaan yksilölliset tarpeet. Myös inssissä on sama auto, jolla olet ajellut opetustunnit. Vaan sitten inssissä tulee tutkinnon vastaanottaja viereesi ja halutessasi voit ottaa esim opettajasi takapenkille mukaan. Tätä suosittelenkin oman kokemukseni perusteella, nimittäin JOS ajokoe ei jostain syystä mene ekalla kertaa läpi, niin opettaja näkee kyydissä, mihin mahdollisilla lisätunneilla tulee kiinnittää huomiota. Autokoulun jälkeen hankkiessasi autoa automaatti on hyvä ratkaisu, jos tykkää autosta, joka ei sammu. Vaihtamisen voi unohtaa ja ajo on entistä mukavampaa. Useimmissa myös käsivalintamahdollisuus ja sekin sujuu ilman kytkintä, koska sitä poljintahan ei edes ole. Sitä paitsi normaalin arkikäyttöön tarkoitetut automaatitkin halpeni verouudistuksen myötä. Itsekin ostin bensa-automaatin 1,6-koneella (122 hv) ja hinta tippui 1300 €, kun maltoin tehdä kaupat vasta tämän vuoden puolella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2742
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      17
      2291
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      46
      1875
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1443
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1163
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1063
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      948
    Aihe