Aivan oikea päätös! Hyvä eduskunta, Keskusta ja Kokoomus! Juuri tällaisia uutisia on ilo lukea. Harvinaista herkkua, valitettavasti, mutta eipähän kyllästy.
Suomi päättää tapauskohtaisesti, mihin operaatioihin osallistuu. NATO:n täysjäsenetkin saavat itse päättää mihin operaatioihin osallistuvat ja miten. Sama näyttää pätevän myös NRF-joukkoihin.
Seuraavana askeleena on luonnollisesti täysjäsenyys. Hitaasti, mutta varmasti! Hyvä niinkin!
Jahka Niinistöstä tulee työväenpresidentti, niin eikun jäsenhakemus sisään. Tuskinpa NATO kieltäytyy hyvästä mallioppilaasta, kuten on varmasti huomannut EU:nkin suhteen olevan. Sama pätee lähes kaikkiin jäsenyyksiin, joihin Suomi on osallistunut.
Itse olen jo valmis NATO-jäseneksi. Itseasiassa en malta enää odottaa. Olen kuin pieni lapsi jouluaattona joulupukkia ja lahjoja odotellessa, vaikka lapsuudestani on jo tovi vierähtänyt ja viimeisestä joulustakin muutama kuukausi.
Älkäämme vastustelko tärkeää tai elintärkeää sotilaallista liittoutumista yhä Eurooppalaisemman NATO:n kanssa. Se on etu sekä meille että teille. Tulette sen vielä huomaamaan.
Eduskunta hyväksyi NRF:n!
Hyvä! Hyvä!
1
140
Vastaukset
- oivahärkönen
... ja rauhaan pakottamiseen osallistunminen vaikka EU:n tai Naton nopeantoiminnan joukkojen kanssa on aivan eri asia kuin sotilasliitto niin kuin Nato. Sotilasliitto on jäsenten omaa puolustusta tai itsekkäitäkin sotilastoimia varten. Nuo ensiksi mainitut, joihin Suomikin osallistuu, on humaanista toimintaa useinmiten omien kiihkoilijoiden sortamien kansojen, naisten ja lasten suojelua. Siitä on pitkä matka sotilasliiton jäsenyyteen. Me emme ole, luojan kiitos, yhtään lähempänä Naton jäsenyyttä kuin ennenkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2375133Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1194171- 583803
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363609- 513540
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413275Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv72704Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202596- 232426
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo592377