Miksi kirjoitan

vieläkin...

rakkauspalstalle. Kai vain siksi, että tajuat nähdä tämän. Tai onhan tämä tänne liittyvää asiaa, kun tosiaan luulin joskus rakastavani sinua.

Tämä olkoon nyt viimeinen asia, mitä tänne enää eläissäni kirjoitan.
Tiedätkö, että tein jo sen saman sinulle, mitä sinä teit minulle. Ja teen tänään ja huomenna ja ylihuomenna... Harmi vaan, että sinulla ei taida sittenkään olla sydäntä, jotta tuntisit sen. Tietty parempi sinun kannaltasi, ettet joudu kärsimään :)
Minä en rakasta sinua, en välitä sinusta ja minulle on ihan sama oletko sinä olemassa vai et.
Nyt kun olen aloittanut kaiken alusta, niin olenkin vain onnellinen, että olet sellainen pelkuri kuin olet ja asiat meni näin.
En edes kaipaa sinua. Jäit todellakin minun mieleeni vain streotyyppinä täydellisestä pelkurista. Ei sinulla ollut edes sydäntä, valehtelin.

Eli painukoot vittuun vaan kaikki Jaska Jokuset ja kaikki muut mitättömät satuhahmot. Ei niitä koskaan ollut edes olemassa.

Hyvästi :) Nyt on muuta tekemistä.

11

1362

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvästi

Si :(

• rakastaa vieläkin

ja ittees sattuu ja säteilytät sen vaan tolleen toiseen. Joku psykologinen mekanismi toi on. Mut jos ei oo niin hip hei.

• olla oikeassa.

Mutta silti. Ei millään ole mitään väliä. Se on jo nähty.

• .................

puheestasi päätellen rakastit tätä ihmistä.huomaatko itse mitä puhut?oletko varma ettei hän välitä sinusta?

• että....

Miten joku voi kirjoittaa toisesta noin. Ei mulle tulis mieleenkään tulla tänne nimettömänä haukkumaan ketään, vaikka olis kuinka loukkaantunu jostakin.

• Hyvästi

En enää edes lukenut tätä palstaa. Nyt eksyin, kun ei ole muuta tekemistä. Mene jo, kipin kapin. Suren aikani ja unohdan sinut sitten aikanaan. Ihan sama, ei rakkaus ole maailman tärkein asia... tai jos on, se selvinnee minulle joskus, kun en unohda sinua.

• vaan.

Hetken hymähtelin sille ajatukselle, että tunnistitko itsesi jo siitä pelkurista :)

Eikä syytä hoputtaa, olen jo ihan mennyt :)
        Onneksi luin tuon viestin, niin ei varmasti ole se itsellekään epäselvää. Että tylsyyksissäsi vaan aina muistat minutkin. Ja sitten muka suret ja et unohtaisi, vähennä vähän tuota dramatiikkaa :D Oma itsesi on ainoa ihminen, josta välität. Mielesi muuttuu taas sekunnissa ja ties ketä "et unohtaisi" seuraavaksi.

Ja muihin viesteihin sanon, että tämä ei ollut nimetön viesti, vaan hyvinkin nimellinen. Minulla on sentään kanttia kertoa tapahtuneet, eikä väännellä pelkkiä itsekeskeisiä valheita aina.
        Ja mitään Jaska Jokusta ei ole olemassa. Sen on se ihminen jo itse todistanut. Todistanut olevansa jotain muuta (=Ei mitään.)
        Lämpö on muualla.
        :)

• että..............

taitaa olla niin että tämä henkilö josta puhut, pitääkin sinusta paljon enemmän kuin luuletkaan.jospa tämä jaska jokunen onkin olemassa

• ------------

K*sipää lehmä, vedä v*ttu päähäs ja painu vuorille. Ruma ja tyhmä lehmä.

• --nainen

provosoivia aloituksia ja vastauksia. Miksi ei mitään muuta? Jos on ihan sama onko joku olemassa vai ei, niin miksi kirjoittaa tänne?

Olen iloinen puolestasi, että sinulla on elämässäsi uusi alku, se oli parasta tässä tarinassa.

• viha ja

rakkaus on niin lähellä toisiaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5285
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      51
      1790
    3. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      136
      1707
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1619
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1355
    6. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1240
    7. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      26
      1219
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1077
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1028
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      877
    Aihe