Jännittää

Nimetön

Ikää ei ole edes paljoa ettei se ole siinäkään vika. naisia on vuosien varrella tässä ollut paljon ja välillä on ollut ns. paskahousu ongelmia eli ei oo saanu sanaa suustaan että miten olisi jos? Nykyisen tyttöystävän kanssa oltu jo muutama kuukausi ja vain kerran seksiä. silloinkin tulin sekunnissa suurinpiirtein. miten saisin sanottua että mitä seksi olis nyt? ja paineita on tietenkin sitten jos saan sanottua että en tosiaan saa kortsua päälle koska ei seiso tarpeeksi.. miten itsetunto takaisin?

7

1542

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      säälittävää touhua tuo sun lisäykses..
      Mutta tähän viestiin vastatakseni ihan niinkun oikeesti niinko NORMAALIT ihmiset tekee niin, poiika ota nyt vaan itteäs niskasta kiinni :) sormitat vaikka tyttöä aluksi niin huomaat ittekkin kiihottunees ja loppu menee kuin itsestään :) itselläni on samoja oireita ollut joskus myös.

    • alkuperäinen kirjoittaja

      tilanne on pahentunut. nykyään jos joudun naisen lähellekkin niin alan jännittämään tosi paljon. vatsani menee silloin sekaisin ja pyllystäni roiskuu ripulipaskaa kovalla paineella. tyttöystäväni jätti minut tämän takia. olen niin onneton että harkitsen itsemurhaa. antakaa kiltit jotain neuvoja.

      • tohtorisetä

        voi poikaparkaa ku housuihin paskoo!! hah haa! kyl naurattaa! käytä vaippoja ja paskanna niihin.


      • tohtorisetä

        voi poikaparkaa ku housuihin paskoo!! hah haa! kyl naurattaa! käytä vaippoja ja paskanna niihin.


      • alkuperäinen kirjoittaja
        tohtorisetä kirjoitti:

        voi poikaparkaa ku housuihin paskoo!! hah haa! kyl naurattaa! käytä vaippoja ja paskanna niihin.

        tuli tossa ekassa viestissä valehdeltua. oikeasti mulla on vielä poikuus tallella. se on suuri häpeä mulle. mutta kun pelkään naisia niin paljon että aina paskon housuihin kun joudun naisen lähelle. eikä mulla mitään tyttöystävääkään ole ollut ellei pumpattavaa barbaraa lasketa sellaiseksi. tarvitsen neuvoja kipeästi.


      • sun luokses nyt 1
        alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti:

        tuli tossa ekassa viestissä valehdeltua. oikeasti mulla on vielä poikuus tallella. se on suuri häpeä mulle. mutta kun pelkään naisia niin paljon että aina paskon housuihin kun joudun naisen lähelle. eikä mulla mitään tyttöystävääkään ole ollut ellei pumpattavaa barbaraa lasketa sellaiseksi. tarvitsen neuvoja kipeästi.

        Olen kaunisvartaloinen nainen 28v. ja harrastin kilpavoimistelua. Nyt erossa miehistä jo jonkun aikaa. Olen tosi orgasmiherkkä ja kiihotun erityisesti jos minua lähestyvä mies ripuloi roiskuen housuihinsa. Siis useimmiten saan ekat orkut jo ihan siitä hyvästä.

        Anna mä tulen sun luo tänään. Saat tehdä mitä vaan mulle, kunhan saan tuntea tuon ripulin hajun nenässäni ja ehkä hieman imaista kuraista kaluasi...

        Annikki


    • Ölömölö

      No niin satusetä keksippä nyt muuta tekemistä kun huonojen satujen kirjoittelu.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3729
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2327
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2039
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1924
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      402
      1350
    6. 79
      1221
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      136
      1118
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1040
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1000
    Aihe