Jännittää

Nimetön

Ikää ei ole edes paljoa ettei se ole siinäkään vika. naisia on vuosien varrella tässä ollut paljon ja välillä on ollut ns. paskahousu ongelmia eli ei oo saanu sanaa suustaan että miten olisi jos? Nykyisen tyttöystävän kanssa oltu jo muutama kuukausi ja vain kerran seksiä. silloinkin tulin sekunnissa suurinpiirtein. miten saisin sanottua että mitä seksi olis nyt? ja paineita on tietenkin sitten jos saan sanottua että en tosiaan saa kortsua päälle koska ei seiso tarpeeksi.. miten itsetunto takaisin?

7

1553

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

säälittävää touhua tuo sun lisäykses..
      Mutta tähän viestiin vastatakseni ihan niinkun oikeesti niinko NORMAALIT ihmiset tekee niin, poiika ota nyt vaan itteäs niskasta kiinni :) sormitat vaikka tyttöä aluksi niin huomaat ittekkin kiihottunees ja loppu menee kuin itsestään :) itselläni on samoja oireita ollut joskus myös.

• alkuperäinen kirjoittaja

tilanne on pahentunut. nykyään jos joudun naisen lähellekkin niin alan jännittämään tosi paljon. vatsani menee silloin sekaisin ja pyllystäni roiskuu ripulipaskaa kovalla paineella. tyttöystäväni jätti minut tämän takia. olen niin onneton että harkitsen itsemurhaa. antakaa kiltit jotain neuvoja.

• tohtorisetä

voi poikaparkaa ku housuihin paskoo!! hah haa! kyl naurattaa! käytä vaippoja ja paskanna niihin.

• tohtorisetä

voi poikaparkaa ku housuihin paskoo!! hah haa! kyl naurattaa! käytä vaippoja ja paskanna niihin.

• alkuperäinen kirjoittaja
        tohtorisetä kirjoitti:

tuli tossa ekassa viestissä valehdeltua. oikeasti mulla on vielä poikuus tallella. se on suuri häpeä mulle. mutta kun pelkään naisia niin paljon että aina paskon housuihin kun joudun naisen lähelle. eikä mulla mitään tyttöystävääkään ole ollut ellei pumpattavaa barbaraa lasketa sellaiseksi. tarvitsen neuvoja kipeästi.

• sun luokses nyt 1
        alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti:

tuli tossa ekassa viestissä valehdeltua. oikeasti mulla on vielä poikuus tallella. se on suuri häpeä mulle. mutta kun pelkään naisia niin paljon että aina paskon housuihin kun joudun naisen lähelle. eikä mulla mitään tyttöystävääkään ole ollut ellei pumpattavaa barbaraa lasketa sellaiseksi. tarvitsen neuvoja kipeästi.

Olen kaunisvartaloinen nainen 28v. ja harrastin kilpavoimistelua. Nyt erossa miehistä jo jonkun aikaa. Olen tosi orgasmiherkkä ja kiihotun erityisesti jos minua lähestyvä mies ripuloi roiskuen housuihinsa. Siis useimmiten saan ekat orkut jo ihan siitä hyvästä.

Anna mä tulen sun luo tänään. Saat tehdä mitä vaan mulle, kunhan saan tuntea tuon ripulin hajun nenässäni ja ehkä hieman imaista kuraista kaluasi...

Annikki

• Ölömölö

No niin satusetä keksippä nyt muuta tekemistä kun huonojen satujen kirjoittelu.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      3946
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2439
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1587
    4. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1157
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      23
      1067
    6. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      894
    7. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      882
    8. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      73
      841
    9. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      100
      809
    10. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      800
    Aihe