Tässä ois nyt 2 viikkoa aikaa keksiä pikku jäbälle nimi, kunnes tulee kootiin. En meinaa keksiä sopivaa. Lyhyt ja ytimekäs pitäs nimen olla. Pentu on rodultaan seropi. Isä on puhdas saksanpaimenkoira ja emä on sakemannin ja ajokoiran sekoitus, eli poika on ihan sakemannin näköinen. no ainakin melkeen.
Nankinta nimenä on ollut Eppu.... Okei söpö. Mutta oisko vähän jotain "jämerämpää" nimi ehdotusta. Tällähetkellä lämpenen eniten Ricolle.
Pikku kundille nimi?
12
1809
Vastaukset
- ------
siinä nimi josta itse aina olen tykännyt,Milo. Rico on myös hyvä nimi.
- ehdotus
Mieti mistä olet kiinnostunut, tai muuten vaan, ja katso sen alan sivuja netistä, esim. jos tykkäät urheilusta, voit selailla sivuja eri lajien ja joukkueiden pelaajia/urheilijoita eri maista. Sama musiikissa jne.
Netistä löytyy niin paljon erilaisia nimiehdotuksia.
Itse tykkään ulkolaisista ja vähän erikoisemmista nimistä ettei ole niin että joka toinen koira on samanniminen kuin omani.
Mutta sitten sinun pitää myös nähdä pentu minkä näköinen se on! Joskus käy niin että sinulla on jo nimi valmiina mutta sitten huomaatkin että eihän pentu olekaan yhtään "Pepen" näköinen, ja keksit samantien uuden koska se näyttääkin ihan "Jirille". ;-)
Onnea pennun kanssa ja toivottavasti keksit jonkun kivan nimen! =) - *nimmari*
Cero, Remu, Dani, Max, Rekku, Jere, Roki, Tahvo (afgeeninvinttikoira asuu naapurissamme):) sit ois Judi, Jimi, Uuno, Jude, Justus, Arska, Timi, Tino, Jesse, Osku, Leevi, Santtu, Tane, Manu, Reetu, Turo, Roope, Robert, Jasu, Sulo, Patu, Cherry ja niin edelleen. kerrothan mulle mitä mieltä oot nimistä?;)
- nimmar.
Cero, Remu, Dani, Max, Rekku, Jere, Roki, Tahvo (afgeeninvinttikoira asuu naapurissamme):) sit ois Judi, Jimi, Uuno, Jude, Justus, Arska, Timi, Tino, Jesse, Osku, Leevi, Santtu, Tane, Manu, Reetu, Turo, Roope, Robert, Jasu, Sulo, Patu, Cherry ja niin edelleen. kerrothan mulle mitä mieltä oot nimistä?;)
- nimetön,.-
siinä tuo .. Sekoitus sakua ja seropia..
- vilatar
minusta duudse on mahtava nimi.:)
- Meikku..
Remu, Pomo, Pate, Jere, Turo,
Pera, Nero, Jore, Urho - Emubarbi
Poika sai nimekseen Rico. Ja nimeä onkin hoettu aikas paljon viimepäivät. Ja huomaa selkeästi että alkaa hieman jo hahmottaa nimeään. Ainakin sillon kun tahtoo ja malttaa keskittyä...
- minehh
Ukko, Riesa, Piku, Jannu, Sulo, Hukka, Kossu, Poju, Nalle, Heppu, Hemmo, Elvis, Ressu, Ruoja,
siinä mitä minä keksin nyt tämän minuutin aikana - Lapin akka
Rico on hyvä nimi.
- vs Snadi
Mulla chihuahua poika, joka sai nimeksi Skidi.
Toisena vaihtoehtona oli myös Snadi. - Koira
Hei!
Ehdotan sinulle omasta mielestäni hyviä nimiä: Aatu, Aku, Arttu, Bob, Coca, Dino, Faxe, Flippe, Frank, Frankie, Hugo, Ilpo, Jakke, Kalle, Karri, Laku, Murre, Musti, Nalle, Nappe, Niilo, Nipa, Nippe, Oka, Olli, Pekko, Pontus, Pepe, Pörri, Remu, Repe, Ressu, Riki, Roni, Ross, Sakke, Scooper, Tassu, Tessu, Tino, Topi, Vallu, Vellu, Vili, Zero.
Onnea koiranhankintaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.605707- 1034849
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3912876Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s931368Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3401119- 65951
- 29938
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46876Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja108856Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52839