T-viestit-ajanviete - olkaa tarkkana!

yli 60 euroa köyhempi turhasta

Elisa on laskuttanut minua 5 kk:tta tekstiviesteistä (palvelunumerot - ajanviete)? Joulukuusta 2007 on tullut joka laskussa 2 kpl:tta "jotakin" yhteissumma 14,01 euroa, marraskuussa oli 1 kpl 5,80e. En ole liittynyt mihinkään, en ole tilannut soittoääniä tai lähetellyt kortteja. Ei siis ole hajuakaan mistä minua laskutetaan. Selvittelen parhaillaan asiaa Elisan kanssa. Olkaa tarkkoina vielä, jos olette laittaneet estoja puhelimeen, niin tarkistakaa koskeeko se esto myös tekstiviestejä. Minun tapauksessa ei koskenut, joka ihmetyttää. Luulisi, että sama esto koskee koko puhelinta, mutta ei. Jos jollakin on samanlaisia kokemuksia, kirjoitelkaa.

34

10677

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarvitse tulla puhelimesta

Noita palvelu viestejä voi tilata puhelimeen netistä. Joku on voinut kiusallaan näin tehdä.

• Ei tuo onnistu ilman puhelinta. Jos onnistuisi, niin ei tietenkään tarvitsisi maksaa.

• onnistuu.......
        okaro kirjoitti:

Ei tuo onnistu ilman puhelinta. Jos onnistuisi, niin ei tietenkään tarvitsisi maksaa.

Kyllä onnistuu. Tässä on sukupiirissä selvityksessä tapaus. Lasku on maksettava jos ei perintään halua!

• onnistuu....... kirjoitti:

Kyllä onnistuu. Tässä on sukupiirissä selvityksessä tapaus. Lasku on maksettava jos ei perintään halua!

Mikä palveluntarjoaja on kyseessä?

• onnistuu....... kirjoitti:

Testasin juuri Funmobilella. Siellä periaate on se, että kännykkään tulee pin-koodi, joka naputellaan nettiin. Homman vitsi on siinä, että pin-koodin yrityskertoja tai aikaa ei rajata mitenkään, eli raa'alla naputtelulla tai sopivalla scriptillä saa tilauksen päälle haluamaansa kännykkään. Yrityksistä ei tule mitään tietoa kännyllään ensimmäisen viestin ja tilauksen vahvistuksen välillä. Tilauksen vahvistus maksaa heti seitsemän euroa.

• mulla ainaski
        okaro kirjoitti:

Mikä palveluntarjoaja on kyseessä?

nykyiset tasan 4 e ja aina klo 11:22 viestit tulevat nemeerosta 17xxx. saunalahti vastas kirjallisesti tutkivansa asiaa kun vastaavaa m uutkin ovat valittaneet. ja ihmeen nopeesti kun viikonloppuna soitin ja tänään jo tuli kirje.

joskus aikoja sitten soitin summan mutikassa dna:lle ja valitin joistain viesteistä. seuraavassa laskussa oli "hyvityserä vieraalta operaattorilta" ja vähän enemmänkin kuin olis huomannut. täytyy ruveta summan mutikassa valittamaan nykyisestäkin koska laskin hävinneeni jo viitisen hunttia.

onks jollakin muulla 17xxx numeroisia tai klo 11:22 tehtyjä käpyjä?

• mulla ainaski kirjoitti:

nykyiset tasan 4 e ja aina klo 11:22 viestit tulevat nemeerosta 17xxx. saunalahti vastas kirjallisesti tutkivansa asiaa kun vastaavaa m uutkin ovat valittaneet. ja ihmeen nopeesti kun viikonloppuna soitin ja tänään jo tuli kirje.

joskus aikoja sitten soitin summan mutikassa dna:lle ja valitin joistain viesteistä. seuraavassa laskussa oli "hyvityserä vieraalta operaattorilta" ja vähän enemmänkin kuin olis huomannut. täytyy ruveta summan mutikassa valittamaan nykyisestäkin koska laskin hävinneeni jo viitisen hunttia.

onks jollakin muulla 17xxx numeroisia tai klo 11:22 tehtyjä käpyjä?

Kai huomasit, että se viesti, johon vastasit oli yli vuoden vanha.

• Osa palveluista tilataan netin kautta niin, että puhelimeen tulee tunnusluku, joka pitää naputella nettiin. Tällaiseen mikään esto ei auta pätkääkään.

• ei aina..........

Tuo tunnusluku on käytössä jollain muttei kaikilla. Määrätyistä palveluista voi tilata toiselle kk maksullisen palvelun ilman mitään vahvistuksia.

• uus lasku tupsahti
        ei aina.......... kirjoitti:

Tuo tunnusluku on käytössä jollain muttei kaikilla. Määrätyistä palveluista voi tilata toiselle kk maksullisen palvelun ilman mitään vahvistuksia.

vittujen venäjä!! UUdessa laskusssa taas, siinä lakussa on edelleen ajanviete 14,04 euroo.
        Vitut maksan?? Aattele, 6 kk:tta, maksanko? ja vitut en maksa. - Ois ekaksi kiva tetää mistä maksan??

• HannuV

Itsekin ihmettelin satunnaisia 'Palvelunumerot - ajanviete' tekstarimaksuja laskussani. Kun kävin vanhat laskut läpi niin niitä oli systemaattisesti kolme joka laskussa á 2 € / kpl. En todellakaan ole mihinkään palveluihin tekstaillut.

Laitoin juuri Elisaan selvityspyynnön. Epäilen, että jään kyllä maksumieheksi, mutta joku tolkku täytyy saada siihen, mistä minua laskutetaan.

Pitäkää numeroa asiasta, jos vastavaa esiintyy teillä ja laittakaa reklamaatio operaattorillenne. Tässä on kyllä selvästi jonkinlaisen järjestelmällisen rahastushuijauksen makua.

• funmobile kiero laskuttaja

Löysin vihdoin laskuttajani!! 17277 Funmobile, josta todellakaan en ole tilannut mitään bikinityttöjä tai muuta krääsää..
        Maksumieheksi jäin, mutta yritän vielä kuluttaja-asiamiehen kautta rahoja takaisin.

• Jaz07

Mulle tulee myös laskuja ihmesummilla. Kerran tilasin viime joulukuussa jostain suomenkielisiltä nettisivuilta testisoittoäänen, että tukeeko puhelin palvelua tms. koska sieltä luvattiin ilmaista soittoääntä. Vastauksena siihen " ei tue". Seuraavana päivänä tuli 2 palveluviestiä peräkkäin jossa ilmeisesti soittoäänien tilauslinkit. Tietenkään en tilannut kun ei edes toimi mun puhelimessa. Sitä seuraavana päivänä taas 2 viestiä. Alkoi ihmetyttää ja ärsyttää joten otin puhelimen kautta palveluviestien vastaanoton pois päältä. Meni n. kuukausi kunnes Elisalta tuli puhelinlasku joka sisälsi 22 kappaletta "palvelunumero-ajanvietepalvelu" -nimikkeellä olevia maksusummia ja näistä pelkästään lasku yhteensä yli 30 euroa.. alle kuukauden päästä tulee toinen lasku jossa 26 samanlaista ja lasku niistä yli 40 euroa. Oma lasku ennen tätä jäi aina alle 30 euron paikkeille. Yritin kysellä Elisasta mistä voisi johtua, mutta sanottiin vaan, että lähettävät maksuerittelyn. Pyysin myös maksuaikaa lisää. Juuri kun maksoin nämä yhteensä 120 euron laskut pois (joka sisälsi normaalitkin puhelinmaksut) niin tuli uusi. Luulin, että on joku erehdys ja eivät ole huomanneet maksettuja maksuja vielä, kunnes tänään sain ilmoituksen, että menee perintään ja summa on nyt jo yli 200 euroa. Alkaa pikkuhiljaa mennä hermot. Onko kellään neuvoja?

• Pinkku
        funmobile kiero laskuttaja kirjoitti:

Löysin vihdoin laskuttajani!! 17277 Funmobile, josta todellakaan en ole tilannut mitään bikinityttöjä tai muuta krääsää..
        Maksumieheksi jäin, mutta yritän vielä kuluttaja-asiamiehen kautta rahoja takaisin.

Löysin seuraavat viestit:

Minulle kävi samalla tavalla.Lopetin välittömästi stop komennolla ja lähetin sen nroon 17277
        > Vastaukseksi tuli kaikki palvelut ovat lakkautettu.Mitä asialle voi tehdä ja kannattaako liittymä nro vaihtaa.
        >
        > T.Tony

>Terve Tony
        Todennäköisesti olet onnistunut lopettamaan palvelun, mutta seuraa laskua ja jos sisältöpalveluissa on laskutettu 6-9 euroa, niin kannattaa mainita operaattorille jotain vilppirahastuksesta.

Epäilen Sinun joutuneen kuitenkin yrityksen rekisteriin, josta et pääse irti muuten kuin muuttamalla vähintään numeron etuosan toiselle operaatorille. Toivottavasti operaattori ei ole luovuttanut Sinun muita tietoja?

-Itse epäilen niin käyneen, sillä omaan sähköpostiini on alkanut tulla yhtiötä lähellä olevien tahojen viestejä.

• toimitaan
        Jaz07 kirjoitti:

Mulle tulee myös laskuja ihmesummilla. Kerran tilasin viime joulukuussa jostain suomenkielisiltä nettisivuilta testisoittoäänen, että tukeeko puhelin palvelua tms. koska sieltä luvattiin ilmaista soittoääntä. Vastauksena siihen " ei tue". Seuraavana päivänä tuli 2 palveluviestiä peräkkäin jossa ilmeisesti soittoäänien tilauslinkit. Tietenkään en tilannut kun ei edes toimi mun puhelimessa. Sitä seuraavana päivänä taas 2 viestiä. Alkoi ihmetyttää ja ärsyttää joten otin puhelimen kautta palveluviestien vastaanoton pois päältä. Meni n. kuukausi kunnes Elisalta tuli puhelinlasku joka sisälsi 22 kappaletta "palvelunumero-ajanvietepalvelu" -nimikkeellä olevia maksusummia ja näistä pelkästään lasku yhteensä yli 30 euroa.. alle kuukauden päästä tulee toinen lasku jossa 26 samanlaista ja lasku niistä yli 40 euroa. Oma lasku ennen tätä jäi aina alle 30 euron paikkeille. Yritin kysellä Elisasta mistä voisi johtua, mutta sanottiin vaan, että lähettävät maksuerittelyn. Pyysin myös maksuaikaa lisää. Juuri kun maksoin nämä yhteensä 120 euron laskut pois (joka sisälsi normaalitkin puhelinmaksut) niin tuli uusi. Luulin, että on joku erehdys ja eivät ole huomanneet maksettuja maksuja vielä, kunnes tänään sain ilmoituksen, että menee perintään ja summa on nyt jo yli 200 euroa. Alkaa pikkuhiljaa mennä hermot. Onko kellään neuvoja?

Hei meillä kylläkin on numero 17278
        ja tuli viimeisessä 10 kpl viestejä 50 ja risat euroina.Kolumpukselta ei meinannut saada erittelyöä eikä numeroa voi paljastaa vaikka me ollaan maksu miehiä.Tottakait täytyy saada tietoa mistä sä maksat.Ja kun yrittää saada yhteyttä kyseiseen numeroon niin ei mitenkään.Me annetaan tää tuomarille.Jospa sit selviää makso mitä makso.Ottakaa vaan selvää tämä on ihan sairasta hommaa.Ja ei olla mitään tilattu eikä pyydetty ei soittoääniä eikä mitään palveluja.

• Juggis
        toimitaan kirjoitti:

Hei meillä kylläkin on numero 17278
        ja tuli viimeisessä 10 kpl viestejä 50 ja risat euroina.Kolumpukselta ei meinannut saada erittelyöä eikä numeroa voi paljastaa vaikka me ollaan maksu miehiä.Tottakait täytyy saada tietoa mistä sä maksat.Ja kun yrittää saada yhteyttä kyseiseen numeroon niin ei mitenkään.Me annetaan tää tuomarille.Jospa sit selviää makso mitä makso.Ottakaa vaan selvää tämä on ihan sairasta hommaa.Ja ei olla mitään tilattu eikä pyydetty ei soittoääniä eikä mitään palveluja.

Samankaltaisia kokemuksia minullakin kuin täällä kirjoitetut. Joku aika sitten verkossa surffaillessani ruksailin jotain kivaa ja laitoin puhelinnumeronikin johonkin "palkintoja kun oli luvassa!". En tarkkaan muista edes missä sivulla kävin saatika että olisin huolella lukenut. En ymmärtänyt mihin sitouduin ja noita kilpailukysymyksiä alkoi tulla kännyyni. Ikinä en vastaillut mihinkään kysymykseen, vaikka tai koska ne olivat naurettavan helppoja. Alussa en laskuistani ylimääräisiä kuluja huomannut, mutta kun lasku kerran ylitti 25€ kun se normaalisti jää n. viiteen euroon tutkin lähemmin erittelyä. Siellähän se näkyy ajanviete! Stop-komento ko. palvelunumeroon, 17270 lopetti sitten viestit. Kyseessä on Selvästi Elisan tytäryhtiö.

• tyhmäkö?
        Juggis kirjoitti:

Samankaltaisia kokemuksia minullakin kuin täällä kirjoitetut. Joku aika sitten verkossa surffaillessani ruksailin jotain kivaa ja laitoin puhelinnumeronikin johonkin "palkintoja kun oli luvassa!". En tarkkaan muista edes missä sivulla kävin saatika että olisin huolella lukenut. En ymmärtänyt mihin sitouduin ja noita kilpailukysymyksiä alkoi tulla kännyyni. Ikinä en vastaillut mihinkään kysymykseen, vaikka tai koska ne olivat naurettavan helppoja. Alussa en laskuistani ylimääräisiä kuluja huomannut, mutta kun lasku kerran ylitti 25€ kun se normaalisti jää n. viiteen euroon tutkin lähemmin erittelyä. Siellähän se näkyy ajanviete! Stop-komento ko. palvelunumeroon, 17270 lopetti sitten viestit. Kyseessä on Selvästi Elisan tytäryhtiö.

olen nyt pulittanut elisalle yli 60 € kahdessa kuukaudessa palvelunumeroista joita en ole tilannut-odotan seuraavan laskun ja jos vielä tulee...irtisanon sopimuksen.
        Asiakaspalvelusta saa tilata 10€ laskuerittelyn josta selviää kyseinen palvelunumero mutta Elisa ei automaattisesti sitä aNNA......HYVÄ BISNES..SAAVAT OSINKONA verkon käytöstä .....Olen niin kyllästynyt koko touhuun....

• MacKee
        tyhmäkö? kirjoitti:

olen nyt pulittanut elisalle yli 60 € kahdessa kuukaudessa palvelunumeroista joita en ole tilannut-odotan seuraavan laskun ja jos vielä tulee...irtisanon sopimuksen.
        Asiakaspalvelusta saa tilata 10€ laskuerittelyn josta selviää kyseinen palvelunumero mutta Elisa ei automaattisesti sitä aNNA......HYVÄ BISNES..SAAVAT OSINKONA verkon käytöstä .....Olen niin kyllästynyt koko touhuun....

Perheen nuorisolle on tullut Saunalahdelta viestejä numerosta 17212 viestejä: "(0 pistettä) Älä missaa tilaisuutta voitta APPLE Ihone. Tiedätkö vastauksen: TIMUO Tekstaa vastauksesi n:roon 17212. Vastaa nyt!"

Kun tällaista palvelua ei ole tilattu ja niistä on laskutettu 5€/viikko, sitten toukokuun, niin käyn huomenna tekemässä rikosilmoituksen asiasta. Zemgo-niminen yritys näyttää olevan taustalla, markkinoi kuluttajille palveluja sivulla: http://www.zemgo.com/fi-fi/subscriptions.html Ja ihan samalla tavalla kuin joku valitteli, että laskutus on alkanut pikkuhiljaa, niin noin on käynyt tässkin tapauksessa.

Rahastuksen takana on R&D Media ja linkin sinulla näkyvät hollantilaiset kaverit: http://www.rdmedia.com/index.php?option=com_content&view=article&id=6&Itemid=3

• carrot9791

Mulle tuli 5 kk viestejä numerosta 17278 ja olin tyhmä ja nyt vasta huomasin maksaneeni palvelusta jota en todellakaan ollut tilannut.

Laitoin numeroon viestin Stop. Sieltä tuli viesti että "your subscriptionhas been cancelled". Tiedä tuota sitten paljonko veloittavat siitä viestistä.. Toivon mukaan loppuu nyt..

ärsyttää

• yrittäjä15

Mulla on veloiteettu myös Elisan liittymästä 30 e ylimääräistä sellaisesta palvelusta jota en ole tilannut!
        Numeroa ei näy kun 17 ja loput on**' merkkejä ja nyt mietin miten saan nuo kalliit viestit loppumaan?

• Toinen yrittäjä
        yrittäjä15 kirjoitti:

Mulla on veloiteettu myös Elisan liittymästä 30 e ylimääräistä sellaisesta palvelusta jota en ole tilannut!
        Numeroa ei näy kun 17 ja loput on**' merkkejä ja nyt mietin miten saan nuo kalliit viestit loppumaan?

Meillä alkoi Saunalahden liitttymään tulla näitä palveluviestimaksuja 15.6.2009, aluksi harvemmin ja koko ajan lisääntyen. Viimeisimmässä laskussa, jonka erittelyn sain Oma Saunalahti -sivuilta, oli jo kaksi 4 euron viestiä viikossa! Numeron vaihto ei oikein yritykselle sovi, mutta valitukset laitoin sekä operaattorille että nettisivustolle. Rikosilmoitus tehdään tänään.

• nyt loppu vittuilu
        Toinen yrittäjä kirjoitti:

Meillä alkoi Saunalahden liitttymään tulla näitä palveluviestimaksuja 15.6.2009, aluksi harvemmin ja koko ajan lisääntyen. Viimeisimmässä laskussa, jonka erittelyn sain Oma Saunalahti -sivuilta, oli jo kaksi 4 euron viestiä viikossa! Numeron vaihto ei oikein yritykselle sovi, mutta valitukset laitoin sekä operaattorille että nettisivustolle. Rikosilmoitus tehdään tänään.

näiät pirun palvelumaksu ajanviete maksuja jo ropissut montakuukautta tai jopa vuosia, nyt vasta selkis puhelinlaskujen suuruus ku kattoin erittelyjä. joku viesti kun tulee ja et avaakkaan ni se maksaa sdulle 5e!! hienoa ja sitten kun viestejä tulee 5kpl kerralla ja joka päivä niin...huhuhu

kävin tekemässä poliisille tästä rikosilmoituksen

• buumittelukohde
        nyt loppu vittuilu kirjoitti:

näiät pirun palvelumaksu ajanviete maksuja jo ropissut montakuukautta tai jopa vuosia, nyt vasta selkis puhelinlaskujen suuruus ku kattoin erittelyjä. joku viesti kun tulee ja et avaakkaan ni se maksaa sdulle 5e!! hienoa ja sitten kun viestejä tulee 5kpl kerralla ja joka päivä niin...huhuhu

kävin tekemässä poliisille tästä rikosilmoituksen

Kiitos tänne kirjoittaneille, ohjeet lyhyesti:
        1) ota yhteyttä operaattoriin (esim dna) jotta tiedät kuka on lopullinen veloittaja
        2) ota yhteyttä sen asiakaspalveluun ja kysy mitä ihmettä ovat veloittaneet (laita vaikka sähköposti jossa sanot että vaadit rahojen palauttamista)
        3) seuraa että palautus tulee pankkitilillesi
        Itsekin sain vajaan satasen takaisin Buumilta, kun olivat sattuneet vähän kerrallaan veloittamaan jo toista vuotta näitä ajanvietepalveluja ilman että sellaisia olin milloinkaan tilannut. Yhden soittoäänen lienen tilannut joskus, mutta ehdottomasti ilman että mitään muuta piti siitä seurata...
        Laskepa paljonko tulee vuodessa, jos vaikka miljoonalta asiakkaalta kerää 2-5 euroa per viikko. Se on 100 miljoonaa tai enemmän...
        Huikean hyvää asiakaspalvelua Buumilta, heti tuli vastaus reklamointiin ja rahat oli takaisin alle viikossa.

• kivastirahaamenny

Jep jep mullakin tullu nyt 3 kuukautta 17119 numerosta roskaa ja siitä laskua. Tänään paperissa lukee 69 euroa. Olen ihmetellyt ja nyt satuin eksymään tälle palstalle. Laitoin stoppia koko paskalle.

• savenko

samat ongelmat kokenut - operaattori on dna

• tipi551

Tänäänsain juuri dna;an laskun missä oli ajanviihdemaksua 98,94e tekstiviesteinä.En ole vastannut mihinkään viesteihin,enkä laittanut mutta 24kpl oli,aivan hullua touhua ja miten tällaista voi laillisesti tehdä.Itse laitoin pyynnön dnaalle tarkistaa mistä on kyse,kun soitto tulee mikä luvataan netissä että otetaan mahdollisimman nopeasti yhteyttä ja jos se on jokin kusetus laitan poliisille asian ja kysyn poliisi setältä voiko näin laillisesti tehdä.Jos asia on lain voimainen pistän oman pisneksen pystyyn 5 euroa viesti,sen jälkeen voi sanoa kuin Jallis että tämä on hyvää pisnestä.Jos totta sanotaan vituttaa todella tollanen josta pitäs tehdä joukkokantelu käräjä tuomarille.

• UKKO53
        tipi551 kirjoitti:

Tänäänsain juuri dna;an laskun missä oli ajanviihdemaksua 98,94e tekstiviesteinä.En ole vastannut mihinkään viesteihin,enkä laittanut mutta 24kpl oli,aivan hullua touhua ja miten tällaista voi laillisesti tehdä.Itse laitoin pyynnön dnaalle tarkistaa mistä on kyse,kun soitto tulee mikä luvataan netissä että otetaan mahdollisimman nopeasti yhteyttä ja jos se on jokin kusetus laitan poliisille asian ja kysyn poliisi setältä voiko näin laillisesti tehdä.Jos asia on lain voimainen pistän oman pisneksen pystyyn 5 euroa viesti,sen jälkeen voi sanoa kuin Jallis että tämä on hyvää pisnestä.Jos totta sanotaan vituttaa todella tollanen josta pitäs tehdä joukkokantelu käräjä tuomarille.

NÄINPÄ ON .TULI ITSELLEMME DNALTA.EKA LASKULLA 101 EUROA
        TOISELLA LASKULLA TULI EILEN 80 JA RISAT. OLIN YHTEYDESSÄ
        ASIKASPALVELUUN ILMOITTIVAT E MAILIN SINNE EI PÄÄSE.
        MAKSETTAVA ON .SAIRASTA TOUHUA.28 PÄIVÄ MARRASKUUTA HEIDÄN KERTOMANSA MUKAAN ON PALVELU LOPETETTU.SAA NÄHDÄ.
        ESTOT LAITETTU.

• Ajanvietemaksut??

Liityin DNA.n 19.6 ja olen saanut vasta 3x 2kk laskua, joissa kaikissa näkyy noi ajanvietemaksut, vaihtelee 10.89 - 24,00 euroa, enkä takuulla ole soitellut mihinkään palvelunumeroihin.
      Liittymämaksukin vaihtelee 13,23 eurosta 43.78 euroon.
      Käyytömaksut on niin isoja, etten ikinä ole soittanut niin paljon puheluita!
      Kaikenkaikkiaan laskut ovat niin sekavia ettei niistä ota selvää.

Mitä tässä on tehtävissä, asun Hesassa, kannattaako mennä DNA.n myymälään kysymään, vai pitääkö soitella tai kirjoitella asiakaspalveluun?
      Taitaa olla yhtä leveetä kuin pitkääkin,
      parasta varmaan vaihtaa operaattoria??

• ukko53

Olen ollut yhteydessä dna, soitettu lähetetty kirje asikaspalveluun, etten maksa,
        kun ei ole tullut ajanvietepalvelusta kännykkääni viestejä,enkä ole laittanut.
        sieltä vastattiin kirjeellä,maksettava on, voitte yritää palveluntarjojan kanssa neuvotella, josko hyvittäisivät,dna lle on maksettava kys summat.antoivat sähköpostiosoitteen, ei mitään, ei varmaan ole olemassakaan, huijausta uskoisin.
        olen lähettänyt papereita kuluttajavirastoon, josko ottaisivat kantaa.oottelempa.

• Ajanviete DNA

Niin mutta selvisikö, että mikä se ajanvietemaksut oikein on?

Minä en ainakaan ole lähetellyt satoja viestejä mihinkään!

• mafia1

Olen DNA:n asiakas, Olen maksanut aiheettomasti maksuja otsikolla 'Sisältöpalvelut tekstiviestillä - Ajanvietepalvelut'.
      Asia tuli ilmi viimeisimmässä laskussa, jolloin kiinnitin huomiota outoon summaan. En ole tilanut tai käyttänyt mitään palveluita. Asiaa selvitettyäni huomasin, että vastaavia veloituksia on ollut jo pitkältä ajalta noin 200 euro meni.

• Törkeää

Minulla on sama juttu: viimeisimmässä laskussa "ajanvietepalveluja" 14 euron edestä, enkä varmasti ole mitään tilannut!

Kuten muillakin, mainosviestejä olen kylläkin vastaanottanut 17-alkuisesta numerosta.

Nyt lähtee selvityspyyntö maksuttajasta DNA:lle.

• Törkeää

Laskuttajaksi selvisi Boomi International Oy (nro 17116 ja 17123).

• Anonyymi

Just tarkistin Elisalta tulleen laskun ja siellähän oli lisätty 6€ jostain ajanviete palvelusta. Eikä mitään hajua koska en ole soitellut enkä viestitellyt mihinkään. Yritin tilata soittoaikaa mutta ei kuulema löytynyt ainakaan 12.02 2025 päivälle. Kyllä alkaa arsyttämään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      39
      2155
    2. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      198
      1756
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      98
      1445
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      142
      1245
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      115
      1167
    6. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      135
      1072
    7. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1038
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      970
    9. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70