Kyllä se on vain todettava, että Ässät voittaa huomenna mestaruuden.
KalPalaisten selkäranka napsahti poikki kolmannessa pelissä. Pojat tuuletti 4-1 maalia kuin mestaruutta (hyppäsivät kaikki kasaan sinne jäälle). Senhän tiesi, että kolme maalia ei ole paljon, kun ruvetaan monta minuuttia peruuttelemaan. Ässä junnuilla on nyt kova itseluottamus ja huomenna kaatuu KalPa. Näin ainakin ennustan. Tietty asiat ovat aika marginaalisia.
Oli muuten hieno pelastus kun 4-3 tilanteessa se ässäläinen esti kiekon menemisen tyhjiin.
Kalpalaiset ovat kriisissä kun tänään Savon sanomissa haukkuivat, että edellinen peli päättyi räikeään tuomarivirheeseen.
Ässät voittaa
8
312
Vastaukset
- suolle...
KalPa vain lisäsi jännitystä. Huomenna pyöritetään Ässät nurin niin että eivät tiedä minne päin lähteä Kuopiosta.
Vinkkinä siitä jäähallilta Karjalankadulle ja moottoritietä pitkin kohti Suonenjokea, Jyväskylää ja Tamperetta kohti.- nnnmmmm
oli jo ennen finaaleja. Yleensä se 2-3 ottelun takaa tasavoittoihin takaa tullut on vienyt voiton.
- mmjklms
Veikkaan ässille 3-5 Voittoa..Kalpan maalit tekee Kukkonen ja Mäkiaho..ässien Ykkönen haula-vehmanen-niemi on vauhdissa...kannattaa Tarkkailla erik haulaa josta tulee 2010-luvun V-p ketola..
- kalpalainen
Eilen lähdin just tuohon suuntaan reissuun. Harmi että jää ratkaisu finaali näkemättä. Toivottavasti olen väärässä ja Kalpa voittaa, mutta ei hyvältä näytä.
- näyttää
kalpalainen kirjoitti:
Eilen lähdin just tuohon suuntaan reissuun. Harmi että jää ratkaisu finaali näkemättä. Toivottavasti olen väärässä ja Kalpa voittaa, mutta ei hyvältä näytä.
2 erän jälkeen KalPa - Ässät 2 - 0
Järvinen on liekeissä.
Mutta ei nuolaista ennen kuin tipahtaa. - kalpalainen
näyttää kirjoitti:
2 erän jälkeen KalPa - Ässät 2 - 0
Järvinen on liekeissä.
Mutta ei nuolaista ennen kuin tipahtaa.3-1 oli kunn 56 min pelattu. Näyttää siltä että olin väärässä. Mutta peliä ei ole vielä voitettu.
- KalPa_
kalpalainen kirjoitti:
3-1 oli kunn 56 min pelattu. Näyttää siltä että olin väärässä. Mutta peliä ei ole vielä voitettu.
voitti! 4 - 1 Se on siinä. Nyt huudetaan!
Ihanaa KalPa, ihanaa... - kalpalainen
KalPa_ kirjoitti:
voitti! 4 - 1 Se on siinä. Nyt huudetaan!
Ihanaa KalPa, ihanaa...Olin väärässä. Onneksi.
Nyt voi Ässä poikia kismittää. Lähelle pääsivät, mutta lopulta selvä tappio. Hienon nousun teki kyllä Ässät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984