Ässät voittaa

kalpalainen

Kyllä se on vain todettava, että Ässät voittaa huomenna mestaruuden.

KalPalaisten selkäranka napsahti poikki kolmannessa pelissä. Pojat tuuletti 4-1 maalia kuin mestaruutta (hyppäsivät kaikki kasaan sinne jäälle). Senhän tiesi, että kolme maalia ei ole paljon, kun ruvetaan monta minuuttia peruuttelemaan. Ässä junnuilla on nyt kova itseluottamus ja huomenna kaatuu KalPa. Näin ainakin ennustan. Tietty asiat ovat aika marginaalisia.

Oli muuten hieno pelastus kun 4-3 tilanteessa se ässäläinen esti kiekon menemisen tyhjiin.

Kalpalaiset ovat kriisissä kun tänään Savon sanomissa haukkuivat, että edellinen peli päättyi räikeään tuomarivirheeseen.

8

312

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suolle...

KalPa vain lisäsi jännitystä. Huomenna pyöritetään Ässät nurin niin että eivät tiedä minne päin lähteä Kuopiosta.

Vinkkinä siitä jäähallilta Karjalankadulle ja moottoritietä pitkin kohti Suonenjokea, Jyväskylää ja Tamperetta kohti.

• nnnmmmm

oli jo ennen finaaleja. Yleensä se 2-3 ottelun takaa tasavoittoihin takaa tullut on vienyt voiton.

• mmjklms

Veikkaan ässille 3-5 Voittoa..Kalpan maalit tekee Kukkonen ja Mäkiaho..ässien Ykkönen haula-vehmanen-niemi on vauhdissa...kannattaa Tarkkailla erik haulaa josta tulee 2010-luvun V-p ketola..

• kalpalainen

Eilen lähdin just tuohon suuntaan reissuun. Harmi että jää ratkaisu finaali näkemättä. Toivottavasti olen väärässä ja Kalpa voittaa, mutta ei hyvältä näytä.

• näyttää
        kalpalainen kirjoitti:

Eilen lähdin just tuohon suuntaan reissuun. Harmi että jää ratkaisu finaali näkemättä. Toivottavasti olen väärässä ja Kalpa voittaa, mutta ei hyvältä näytä.

2 erän jälkeen KalPa - Ässät 2 - 0
        Järvinen on liekeissä.

Mutta ei nuolaista ennen kuin tipahtaa.

• kalpalainen
        näyttää kirjoitti:

2 erän jälkeen KalPa - Ässät 2 - 0
        Järvinen on liekeissä.

Mutta ei nuolaista ennen kuin tipahtaa.

3-1 oli kunn 56 min pelattu. Näyttää siltä että olin väärässä. Mutta peliä ei ole vielä voitettu.

• KalPa_
        kalpalainen kirjoitti:

3-1 oli kunn 56 min pelattu. Näyttää siltä että olin väärässä. Mutta peliä ei ole vielä voitettu.

voitti! 4 - 1 Se on siinä. Nyt huudetaan!

Ihanaa KalPa, ihanaa...

• kalpalainen
        KalPa_ kirjoitti:

voitti! 4 - 1 Se on siinä. Nyt huudetaan!

Ihanaa KalPa, ihanaa...

Olin väärässä. Onneksi.

Nyt voi Ässä poikia kismittää. Lähelle pääsivät, mutta lopulta selvä tappio. Hienon nousun teki kyllä Ässät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5146
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1838
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1213
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe