Totuus on siellä jossain; Kanerva - Tukiainen

Welbee

Melko provoa lehdistön toiminta! Toivottavasti...

Kertauksena kaikkihan lähti tosiaan siitä, että Ilkka oli lähettänyt viestejä Johannalle(tai toisin päin). Kuka ei saisi lähettänyt tekstiviestiä toiselle ihmiselle. Onko asia esimerkiksi niin, että poliitikot eivät saa lähettää viestejä vastakkaiselle sukupuolelle? Yksityisasia jokatapauksessa ja mielestäni täysin luonnollista. Luultavasti viesteissä ei mitään epänormaalia. "Alapäähuumoria" maksimissaan(?)

Suomen iltapäivä/roskalehdethän ovat vain alusta alkaen paisuttaneet juttua myynnin lisäämiseksi.

Kovasti tapauksen julkituoja, kyseinen vaaleaverikkö on sanojaan pyörtänyt viimeaikoina, kun selvisi, että viestit julkaistaankin. Tästä voi päätellä vain yhden asian, ettei viestien sisällössä ole mitään perää ja että alusta alkaen hän on vain toivonut rakentaa viestien ympärille lööppejä, jotka nostavat hänet julkkikseksi. Siinä hän on onnistunut. Ei olisi tapauksen vaaleaverikön kuitenknaan ehkä kannattanut lähteä pelaamaan, jos ei kerran pysty pelaamaan loppuun saakka (ei ole oikeasti mitään kunnollista julkaistavaa)

Iltapäivälehdet ovat paisutelleet asiaa ja totuus on taas jäänyt monelta kulman taakse. Luulen (toivottavasti), kuitenkin että suurin osa suomalaisista on tämän jo alussa ymmärtänyt. On mielestäni hyvä, että viestit julkaistaan, koska näin totuus saadan julki ja päät käännettyä oikeaan suuntaan. Tapahtuma on loistava esimerkki Suomen iltapäivälehdistön tasosta. Kun ei ole kykyä löytää oikeita juttuja, niin paisutellaan valheellisia uutisia. Lisäksi on helppo huomata miten helppo median on vaikuttaa ihmisten mielipiteisiin uutisten kautta.(Äärisesimerkkeinä Venäjän alistettu lehdistö, Pohjois-Korea jne.)

Suomessa on toivottu Kanervan eroa jne. Muutaman peräättömän lööpin takia. Pelottavaa eikö olekkin? Ihmisiä, jotka ovat kyseisiä lööppejä uskoneet ja muodostaneet koko käsityksensä kehoitan suhtautumaan kriittisemmin mediaan. Uutiset ovat vain yhden reportterin,ihmisen niinkuin sinä tai minä, kirjoittamia, eivät totuuksia. Totuus kun on usein kahden päänökäkulman välissä. Lööpit tarjoat näistä usein vain yhden niistä

13

380

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On perempia Kokoomuksella

Hienoa et suhdaudut suomen ulkopolitikkaan,noin.
      Onko sinulle ihan sama millaisen taustan omaama henkilö laitetaan mailmalle?

• Kanerva on hyvä

Tuomioja ja halonen ja kaikki demarit on perseestä heidän juttujaan ei kannata kuunnella , he ovat pilanneet suomen maineen.

kanerva jatkaa.

• Ex Chorus

Jos se olisikin ainoastaan tämä juttu,
      mutta kun niitä on muitakin, esim. Jasmine,
      Anne-Mari Berg jne...
      Mitä luulet, tuleeko poliittiset asiat hoidettua,
      jos ministeri vain räplää virka-aikana virka-
      kännykkää tissit ja perse mielessä???
      Hei haloo, ei muuta kun potku perseeseen,
      luulisi kansan tietävän !

• - Jäähyväiset

Sun mieleipiteellä ei ole merkitystä koska olet vähemmistössä. Homo demari.

• ihan vaan siksi
        - Jäähyväiset kirjoitti:

koska olet ihmisenä ala-arvoinen.

• ihminen !!!!!
        ihan vaan siksi kirjoitti:

koska olet ihmisenä ala-arvoinen.

Ei teitä punikkeja voi edes pitää ihmisinä. Tämä Kanerva kohu todistaa taas sen mitä paska sakkia te oikein olette.

Koulut on käymättä ja sivistys puuttu.

• sivistys puuttuu"
        ihminen !!!!! kirjoitti:

Ei teitä punikkeja voi edes pitää ihmisinä. Tämä Kanerva kohu todistaa taas sen mitä paska sakkia te oikein olette.

Koulut on käymättä ja sivistys puuttu.

Kerroit juuri itsestäsi ;D

• sinulla

Etkö tosiaan ole tietoinen Kanervan toilailuista, joista kaikki miestä läheltä seuranneet ovat piinallisen tietoisia? Niistä kiertää kaupungilla tuhansia tarinoita, jotka kaikki liittyvät samaan asiaan: Iken heikkouteen naisten suhteen.

Hänellä ei ole edes mitään makua: kaikki käy. Oli sitten pitkä tai pätkä, tumma tai vaalea, suttunen tai siloinen. Kunhan on naisen haju, niin Ike menee perässä.

Se ei todellakaan ole median aikaansaama lööppi. Totuus on tarua ihmeellisempi, ja se pätee myös Kanervan kohdalla. Totuuksista, joita ei ole ikinä kerrottu lehtien sivuilla, saisi vaikka sensaatiokirjan.

Tämä soppa ei ole median keittämä, tämä on Iken oma keitos, aitoon ikemäiseen tapaan maustettu.

• olet vähemmistössä

• kuullut itse

tuekulaisilta, että tällä ministerillä on tietynlainen maine mm. Turun yöelämässä. Eipä siihen lehtiä tarvita. Ihan tää tyyppi sössii itse asiansa! Ei kai suomalaisetkaan katsele ihan mitä tahansa? Stoppi tollaselle sikailijan toimille!

• sä et täällä määrää
        kuullut itse kirjoitti:

tuekulaisilta, että tällä ministerillä on tietynlainen maine mm. Turun yöelämässä. Eipä siihen lehtiä tarvita. Ihan tää tyyppi sössii itse asiansa! Ei kai suomalaisetkaan katsele ihan mitä tahansa? Stoppi tollaselle sikailijan toimille!

Sun mielipiteellä ei ole mitään merkitystä. Sä et ole edes suomalainen.

• vai, minkäsmaalaisia
        sä et täällä määrää kirjoitti:

Sun mielipiteellä ei ole mitään merkitystä. Sä et ole edes suomalainen.

sitä sitten pitäisi olla?

• vielä teille kaikille
        vai, minkäsmaalaisia kirjoitti:

sitä sitten pitäisi olla?

Tiedoksi että yhdyssana on yhdyssana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2946
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      58
      2338
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1747
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1709
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1327
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      59
      1263
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1203
    Aihe