Wincapita!! JEAH!!!

Quinka tyhmää tämä kansa on???

9

4729

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tallukas

kehitysvamma kehiin

• mitähän sä oikeen tyhmällä tarkotat? wincapitaan sijoittaneita vai? kyllä jokaviikkoiset lottoajat vasta tyhmiä on. olin mukana ja sain todella moninkertaiset voitot. aikansa kutakin vaan.

• siihen, jos

todetaan rikolliseksi toiminnaksi, rikoshyöty menee valtiolle! Eix ole yhtään tietoa Suomen laista? Se, ettet mahdollisesti tiennyt kyseessä olevan huijaus, ei ole mikään syy välttyä tuolta. Suomen valtio osaa kyllä ottaa omansa pois :D

• siihen, jos kirjoitti:

todetaan rikolliseksi toiminnaksi, rikoshyöty menee valtiolle! Eix ole yhtään tietoa Suomen laista? Se, ettet mahdollisesti tiennyt kyseessä olevan huijaus, ei ole mikään syy välttyä tuolta. Suomen valtio osaa kyllä ottaa omansa pois :D

ole ottaa osaa sellaseen.jos jättää verot maksamatta tuloista on verorikollinen,ei muuten.

• tietämätön..
        muualla kirjoitti:

ole ottaa osaa sellaseen.jos jättää verot maksamatta tuloista on verorikollinen,ei muuten.

luuletko, että rikoksella hankittu omaisuus muuttuu lailliseksi, jos siitä maksaa verot, esim. pankkiryöstö, huumekauppa jne. heh, heh.

• Suututtaa
        tietämätön.. kirjoitti:

luuletko, että rikoksella hankittu omaisuus muuttuu lailliseksi, jos siitä maksaa verot, esim. pankkiryöstö, huumekauppa jne. heh, heh.

Toivottavasti olet tyytyväinen myös siihen, että olet rahoittanut toimintaa, jonka pääjehut nyt lekottelevat Thaimaassa paossa poliisia. Mukana joukossa on myös tiettävästi ainakin 1 pedofiili. Mihinköhän se siellä tuhlaa sijoittamasi eurot? Hyviä jatkoja vaan aivottomaan elämääsi, toivottavasti nukut yösi hyvin.

• Suututtaa kirjoitti:

Toivottavasti olet tyytyväinen myös siihen, että olet rahoittanut toimintaa, jonka pääjehut nyt lekottelevat Thaimaassa paossa poliisia. Mukana joukossa on myös tiettävästi ainakin 1 pedofiili. Mihinköhän se siellä tuhlaa sijoittamasi eurot? Hyviä jatkoja vaan aivottomaan elämääsi, toivottavasti nukut yösi hyvin.

ettei mikään sun johonki hyväntekeväisyyteen tai muuhun antamasi raha päädy ikinä yhdellekään rikolliselle. Eihän kukaan(en minä ainakaan)mukaan mennyt voinut tietää että mukana voi olla sellasia tyyppejä. Niitä voi olla muuten(ja onkin)mukana vaikka Suomen eduskunnassa.Kyllä mun sijoittamani rahat on pikkupapuja näille.Sain ainakin omani moninkertaisena takaisin joten en menettänyt mitään.Jos olette kaikesta aina noin varmoja ja tietoisia niin onnea vaan!

• ei jymäytetä
        muualla kirjoitti:

ettei mikään sun johonki hyväntekeväisyyteen tai muuhun antamasi raha päädy ikinä yhdellekään rikolliselle. Eihän kukaan(en minä ainakaan)mukaan mennyt voinut tietää että mukana voi olla sellasia tyyppejä. Niitä voi olla muuten(ja onkin)mukana vaikka Suomen eduskunnassa.Kyllä mun sijoittamani rahat on pikkupapuja näille.Sain ainakin omani moninkertaisena takaisin joten en menettänyt mitään.Jos olette kaikesta aina noin varmoja ja tietoisia niin onnea vaan!

ainahan kaikella on riskinsä. harva taisi saada omansa pois( eihän sitä olisi lopetettu jos olisi maksettu kaikki voitot ulos) varmaan moni puheissaan sai omansa ulos. uskokoon ken tahtoo. ei se ole pöljä joka tahtoo vaan se joka antaa !!!!!!

• Voitot
        muualla kirjoitti:

On muiden Wincapitaan sijoittamia rahoja, pahimmillaan sinun kohdallasi kysymys voi olla petoksesta jos aiot "voittosi" pitää. Kannattaa
        kysyä poliisilta toimintaohjeita. (ei siis näiltä palstoilta)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 504
      7558
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      230
      2640
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2571
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      160
      1907
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1768
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      3
      1479
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      0
      1367
    8. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      76
      1183
    9. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1158
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1155
    Aihe