Uraputkessa edennyt

Hampun harrastaja

Kävinpä taas lukemassa näitä viestejä minkä työkiireiltäni ehdin.

Niinkuin aikaisemmin mainitsin, hamppu on minulle vähähaittaisempi vaihtoehto alkoholille, niinkuin se on varsin monelle muullekin.

Noh, olen tässä vähän hampunkäytöstä huolimatta tai siitä seuraten edennyt uraputkessa.

Työpaikan vaihdoksesta johtuen olen joutunut perusteelliseen työterveystarkastukseen, josta johtuen en ole ensimmäiseen kertaan kymmeneen vuoteen pystynyt nauttimaan kannabista siihen tahtiin kuin olisin katsonut aiheelliseksi. Siitä loogisesti seuraten (kuten olen aiemmin maininnut, päihdehakuinen kuin olen) alkoholinkäyttöni on riistäytynyt varsin haitalliseksi (niin itseäni kuin läheisiäni kuten kohtaamaani hajotettavaa omaisuutta ajatellen). Niinpä työhönottotarkastuksessa maksa-arvojeni vuoksi joudun seurantaan. No, tämä ei ole ongelma. Kohta viimeisetkin huumetestit ovat ohi, ja voin taas pössyttää vapaasti. Sitten saavat taas mittailla maksa-arvojani ja ihmetellä miten työntekijä näin on raitistunut.

Näin se homma menee,

Tv: Viimeisen viikonlopun kännisssä oleva Hampun harrastaja

4

396

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • snedu

itsellä kanssa sama homma, kun jättää polttelun vähemmälle, niin viinan läträäminen taas alkaa.
      ihan perseestä!

• Se menee

Silloin kun selittämätöntä vetoa psykedeeleihin (joista kannabis on miedoin) tunteva ihminen ei voi poltella (eikä oikein käyttää muutakaan psykedeeliä), niin viinaahan sitä alkaa kulumaan - valitettavasti. Pakki kasvaa ja kaupungilla tulee tapeltua ja tavaroita hajoaa ja estot poistuvat siihen malliin, ettei autonkaan ratista osaa aina pidättäytyä vaikka syytä olisi. Mutta hei, sehän on ihan normaalia suomalaista meininkiä :-( Kannabis nyt vaan on miedompi vaihtoehto.

• Doom100
        Se menee kirjoitti:

Silloin kun selittämätöntä vetoa psykedeeleihin (joista kannabis on miedoin) tunteva ihminen ei voi poltella (eikä oikein käyttää muutakaan psykedeeliä), niin viinaahan sitä alkaa kulumaan - valitettavasti. Pakki kasvaa ja kaupungilla tulee tapeltua ja tavaroita hajoaa ja estot poistuvat siihen malliin, ettei autonkaan ratista osaa aina pidättäytyä vaikka syytä olisi. Mutta hei, sehän on ihan normaalia suomalaista meininkiä :-( Kannabis nyt vaan on miedompi vaihtoehto.

Minulla on ensi viikolla uuden työpaikan työhöntulotarkastus jossa on huumetestit. Viimeksi poltin kannabista kuukausi sitten noin yhden sätkän verran. Sitä ennen edellisesti kerrasta on monia kuukausia... Millaisella todennäköisyydellä testi näyttää positiivista? kiitos jo valmiiksi jeesistä.

• samalla todennäköisyydellä
        Doom100 kirjoitti:

Minulla on ensi viikolla uuden työpaikan työhöntulotarkastus jossa on huumetestit. Viimeksi poltin kannabista kuukausi sitten noin yhden sätkän verran. Sitä ennen edellisesti kerrasta on monia kuukausia... Millaisella todennäköisyydellä testi näyttää positiivista? kiitos jo valmiiksi jeesistä.

kuin että Vierestä Seurannut alkaisi ylistää kannabiksen terapeuttisia vaikutuksia. Eli ole huoleti. Kuukausi on pitkä aika, jos olet vain yhden jointin polttanut etkä savusaunaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4078
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2901
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe