Kävinpä taas lukemassa näitä viestejä minkä työkiireiltäni ehdin.
Niinkuin aikaisemmin mainitsin, hamppu on minulle vähähaittaisempi vaihtoehto alkoholille, niinkuin se on varsin monelle muullekin.
Noh, olen tässä vähän hampunkäytöstä huolimatta tai siitä seuraten edennyt uraputkessa.
Työpaikan vaihdoksesta johtuen olen joutunut perusteelliseen työterveystarkastukseen, josta johtuen en ole ensimmäiseen kertaan kymmeneen vuoteen pystynyt nauttimaan kannabista siihen tahtiin kuin olisin katsonut aiheelliseksi. Siitä loogisesti seuraten (kuten olen aiemmin maininnut, päihdehakuinen kuin olen) alkoholinkäyttöni on riistäytynyt varsin haitalliseksi (niin itseäni kuin läheisiäni kuten kohtaamaani hajotettavaa omaisuutta ajatellen). Niinpä työhönottotarkastuksessa maksa-arvojeni vuoksi joudun seurantaan. No, tämä ei ole ongelma. Kohta viimeisetkin huumetestit ovat ohi, ja voin taas pössyttää vapaasti. Sitten saavat taas mittailla maksa-arvojani ja ihmetellä miten työntekijä näin on raitistunut.
Näin se homma menee,
Tv: Viimeisen viikonlopun kännisssä oleva Hampun harrastaja
Uraputkessa edennyt
4
396
Vastaukset
- snedu
itsellä kanssa sama homma, kun jättää polttelun vähemmälle, niin viinan läträäminen taas alkaa.
ihan perseestä!- Se menee
Silloin kun selittämätöntä vetoa psykedeeleihin (joista kannabis on miedoin) tunteva ihminen ei voi poltella (eikä oikein käyttää muutakaan psykedeeliä), niin viinaahan sitä alkaa kulumaan - valitettavasti. Pakki kasvaa ja kaupungilla tulee tapeltua ja tavaroita hajoaa ja estot poistuvat siihen malliin, ettei autonkaan ratista osaa aina pidättäytyä vaikka syytä olisi. Mutta hei, sehän on ihan normaalia suomalaista meininkiä :-( Kannabis nyt vaan on miedompi vaihtoehto.
- Doom100
Se menee kirjoitti:
Silloin kun selittämätöntä vetoa psykedeeleihin (joista kannabis on miedoin) tunteva ihminen ei voi poltella (eikä oikein käyttää muutakaan psykedeeliä), niin viinaahan sitä alkaa kulumaan - valitettavasti. Pakki kasvaa ja kaupungilla tulee tapeltua ja tavaroita hajoaa ja estot poistuvat siihen malliin, ettei autonkaan ratista osaa aina pidättäytyä vaikka syytä olisi. Mutta hei, sehän on ihan normaalia suomalaista meininkiä :-( Kannabis nyt vaan on miedompi vaihtoehto.
Minulla on ensi viikolla uuden työpaikan työhöntulotarkastus jossa on huumetestit. Viimeksi poltin kannabista kuukausi sitten noin yhden sätkän verran. Sitä ennen edellisesti kerrasta on monia kuukausia... Millaisella todennäköisyydellä testi näyttää positiivista? kiitos jo valmiiksi jeesistä.
- samalla todennäköisyydellä
Doom100 kirjoitti:
Minulla on ensi viikolla uuden työpaikan työhöntulotarkastus jossa on huumetestit. Viimeksi poltin kannabista kuukausi sitten noin yhden sätkän verran. Sitä ennen edellisesti kerrasta on monia kuukausia... Millaisella todennäköisyydellä testi näyttää positiivista? kiitos jo valmiiksi jeesistä.
kuin että Vierestä Seurannut alkaisi ylistää kannabiksen terapeuttisia vaikutuksia. Eli ole huoleti. Kuukausi on pitkä aika, jos olet vain yhden jointin polttanut etkä savusaunaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750