Tein eilen päätöksen että lopetan alkoholin juomisen ja rupean absolutiksi. Mulla ei ole koskaan mikään alkoholi ongelma mulle tuli vaan sellainen tunne nyt loppuu oluen ja viinan kanssa lotraaminen.
Rupean absolutiksi
8
701
Vastaukset
- ---------------
>>Mulla ei ole koskaan mikään alkoholi ongelma mulle tuli vaan sellainen tunne nyt loppuu oluen ja viinan kanssa lotraaminen.
mistä se tunne tuli?- S O K
on kuin tyhjä viiva! Ei ole sullakaan ketään kotona, kun pitää ruveta toisen hyvää päätöstä ihmettelemään (voe! voe!).
- HOK
EI YKSIN KERTAISESTI MAITU ENÄÄN ! Tuntui vain että se lähtee luisuumaan nii sanotusti mopo lähtee käsistä. Se on myös terveydelle haitaksi mulla oli usein maha kipeä ja kuralla. Herääminen aamulla on nykyään mukavempaa.
- Absolutiti
Ei tarvi tosiaan ongelmaa, tullakseen absolutistiksi. Mulle ei ole koskaan tullu semmoista oloa että "rupean absolutistiksi" mutta enp' van ole enää aikoihin jounu. En ole keksiny yhtään syytä miksi joisin, kun siitä ei ainakaan mukavampi olo tule, päinvastoin.
- Oolofi
Oon itekin tehnyt monta kertaa absolutismipäätöksen ja taas oon ollut viikonk ännissä. En JAKSA enää tätä JOPJOILUA.
- HOK
MULLA EI OLE KOSKAAN OLLUT SE ONGELMANA: MINUN ON HELPPO RUVETA ABSOLUTIKOKSI.
- S O K
Samalla aaltopituudella jo jonkin aikaa!!!
- merhol
Hyvä kun lopetit juomisen! Miksi ylipäänsä pitää juoda jos ei ole riippuvainen alkoholista? Minusta se on aika hyvä kysymys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1245211Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241594- 501588
- 411560
- 231481
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv311411- 141312
- 291293