Meinas aivan unohtua kun pääsiäinen sekoitti ajantajua... Tulipahan herkuteltua mutta vaaka näyttää nyt 80,5 eli onpa tuo kilon pudonnut :) Muiden tuloksia??? Ketkä mahtaa enää muistaakaan koko kevätskabaa...
KEVÄTSKABAN punnitusta....
7
387
Vastaukset
- ananas78
paino eilen aamulla 88,7 elikkä1,3kg on nyt pudonnut. Tuossa oli ristiäisetkin välissä ja herkuttelin ihan kunnolla, mutta ma skarppasin taas tosissani.. kesäkuun alkuun mennessä pitäisi olla 75kg elikkä kiire tulee :o)
- FatAss
Mä olen nyt koittanu lähettää varmaan neljään otteeseen viestiä tähän ketjuun, mutta ei jostain syystä taas toimi, ylläri, että suomi24 takkuilee.... katotaan onnistuisko nyt...kohta varmaan tähän viestiketjuun pomppaa ne kaikki mun lähettämät viestit :) No, eipä se mitään, asiani oli siis, että mulle on tullu viime punnituksesta 400 g lisää, auts! Paino oli nyt 84,4 kg Pääsiäinen ja omat synttärit näköjään näkyvät lukemissa. Mutta ei auta, nyt tsempillä eteenpäin ja kohti sitä kesäkuun tavoitepainoa, 75 kg!
- FatAss
Mä kans mietin, että onko koko skaba unohtunut, mutta ei onneksi :) Mulla tosin oli painoa tullu viime punnituksesta 400 g! Hyi minä! Eli vaaka näytti nyt 84,4 kg. Myönnän kyllä, että olen herkutellut aivan liikaa, pääsiäinen, synttärit ym. vaati veronsa. Lisäksi mulla vauva valvottaa nykyisin aika paljon, niin väsyneenä makeaa on tosi vaikeeta vastustaa, eikä oikein jaksa harrastaa liikuntaa niin paljon kuin pitäisi....no, ei auta, nää on vain epätoivoisia selityksiä :) Tsempillä ja yhdessä eteenpäin! Kyllä tuo tavoitteeni, 75 kg kesäkuuhun mennessä, aikamoista tsemppiä vaatiikin, huh.......
- FatAss
No niin, onneksi skaba on vielä voimassa, sillä mä ainakin tarviin muiden tsemppiä nyt ja paljon! Mulle oli tullu viime punnituksesta lisää 400 g! Vaaka näytti nyt siis 84,4 kg, auts! Pääsiäinen ja omat synttärit sekoitti näköjään pakan tosi hyvin. No, nyt raivolla eteenpäin, tai kesäkuun tavoitepaino, 75 kg, jää haaveeksi!
- FatAss
Aivan kuten arvelinkin, ne kaikki mun viestit lähti sit kuitenkin! Eläköön ihana, toimiva atk-aika! Mutta, tuliko nyt siis kaikille varmaan selväksi, miten mulla tuo laihdutus on sujunut? :):):)
- HPAH
Pääasia että sanoma tuli luettavaksi :) Tsemppiä vaan laihdutukseen, kyllä se siitä putoaa kun malttaa jättää niitä makeita syömättä ;) Ja lähtee ulos ihanaan aurinkoon! Minä odotan että tiet kunnolla sulaa ja kun tulisi hankittua pojalle pyörään istuin ja kypärä, niin sitten menoksi :)
- kolmen äiti 78
pudonnut 600g ja nyt siis painoa 80,4kg.
Tosin vaatteista huomaa että olis voinu enempiki tippua, kun alkavat farkutkin menemään paremmin päälle =)
Voiskos sit olla sitä lihasta tullut kun vaaka ei ton enempi näytä että olis painoa tippunut??? Olen kävellyt, hölkännyt ja crosstraineillut kovasti, korkeintaan kaksi vapaapäivää viikossa (en laske kuntoiluksi koiran kanssa tehtyä aamu ja päivälenkkiä jotka tietysti teen jokapäivä, iltalenkit lasken kun ne teen sykemittarin kanssa hikipinnassa). Niin ja keksin syömiset olen kokonaan jättänyt, viikonlopun suklaa mulla kyllä vielä edelleen on paheena :(
Mutta ensi viikkoon!!!!!
Mäkin olin jo hiukan huolissaan et ei kai meidän skaba loppunu ennen ku ehtis kunnolla alkaakaan :) Tää kummasti tsempaa ainakin mua itseäni =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760