Heippa heräilin tossa klo 5 aamulla kun vatsa oli ihan kireenä ja tuntu muuttuvan ihan kiveksi koko ajan, kipu oli sellaista laantuvaa ja välillä sattui huipussaan tosi paljon.
Eilen kävin uimassa ja saunassa kun lääkäri määräs mulle jonkun liikunnan joka lievittäis mun supistuksia, no sen uimisen jälkeen mulla tuli pahemmin niitä mutta loppu sitten iltaa kohden, odottelen tässä esikoistani ja rv28 mennään ja vielä 1kk saikulla spistuksien takia (paikat ei ole missään vaiheessa pehmentyneet) nyt sitten mun ylä vatsa on tosi kipee lähinnä "vatsalihakset" tästä aamuisesta on vähän tukala olla ja hengittää.
en tiiä mitä oikeen teen nyt kun toisaalta mulla oli 3päivää sitten myös pienimuotonen vatsatautikin tässä, ja en kehtais heti soittaa naistenklinikalle ja kysyä sieltä "jotenki nolottaa, että ne pitää mua ihan vouhkona" no olisko minkäänlaisia kommentteja että selviäisi pää vai mitä oikeasti tekisin nyt, koska hengenhätää mulla ei ole.
epämääräinen vatsakipu?
miimii
1
442
Vastaukset
- kovaks noilla
viikoilla.
jos ei ole veristä vuotoa tai 3 min välin puristavia supistuksia niin voit olla kotona huoletta.
neuvolasta saat tarv tulehduslabrat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954