niinkuin pitääkin. Hoisitte homman todella tyylikkäästi. Jos joku sitä ei ole vielä itse ymmärtänyt niin kerron sen teille. Kalpan pojat ottivat kuokkaan tarkoituksella kahdessa viime pelissä. Ja tekivät homman vielä juuri oikealla tavalla, kaksi jatkoaika tappiota. Ai miksi näin?
Kuopiossa eletään jääkikko buumia junnujen ansiosta. Tupa tulee varmasti täyteen myös tänään ja se tietää valtavaa pottia lipputuloista. Olisi ollut idioottimaista katkaisa sarja ennenaikojaan.
Kävi tämän päivän pelissä miten vaan, olette jo voittaneet. Itse veikkaan murska voittoa kalpalle. Nyt kun ei tarvitse enää hävitä!
Hienoa kalpan A-junntut.
juuuri
3
242
Vastaukset
- ässät nr 28
Veikkaan että Ässät vie Pelin 2-4..
- onnistuin
näemmä jättään kaksi samaa viestiä :)
- MMJKLMS
4-1 JA MESTARIKSI..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017213
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524856- 794549
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?684256- 1324148
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263168Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82888- 392448
- 472357
- 2092258