persereikä tai useampi, jotka asettuvat "syyllisen" puolelle. Niinkuin taannoin ikävässä Jokelan tapauksessa, jossa itkupillit suureen ääneen valittivat Peter Elmerin - siis se ampuja oli uhri. EI hänen murhaamansa viattomat ihmiset.
Samanlaista ajattelutapaa esiintyy valitettavasti tässä Ike jutussa. Kaikki muut on syyllisiä txt-viestien lähettelyyn paitsi Ike. Ike on uhri.
Vetäkää vaikka vittu päähän puolustelijat. Uhrit.
Ike on uhri !!!!
10
270
Vastaukset
- wapaa westend
Oletko jo todistanut vapaan tahdon olemassaolon? Ajattelin vaan, kun olet noin viisas että voisit sen vaikka lämpimiksesi sivutöinäsi todistaa.
- mikä siinä sinua
mietityttää. Kysy rohkeasti vain.
- kolmannen, neljännen
vai kunka monennen kerran.
- kerro kerro
Tulet reustaamaan kirjoituksesi on hävytön,ja tästä ei voi tehdä muuta johtopäätöstä kuin että olet kommari
- sattuiko kovasti
Totuus tekee kipeää, mikä taas tuli todistettua.
Olen kommari olen uhri, sanaa reustaaminen en ymmärrä ja tästä ei voi muuta johtopäätöstä kuin että olet nysäkulli ja vatkaat sitä aika useasti. - löysin rantein
sattuiko kovasti kirjoitti:
Totuus tekee kipeää, mikä taas tuli todistettua.
Olen kommari olen uhri, sanaa reustaaminen en ymmärrä ja tästä ei voi muuta johtopäätöstä kuin että olet nysäkulli ja vatkaat sitä aika useasti.Saahan sitä vatkata kunhan ei lähettele siitä tekstareita koko Suomen kansan luettavaksi.
- ..............................
löysin rantein kirjoitti:
Saahan sitä vatkata kunhan ei lähettele siitä tekstareita koko Suomen kansan luettavaksi.
ei llä jatkasamaan malliin kyllä se siitä,älä sitä enenpää funteeraa
- kirjoittajan ope
.............................. kirjoitti:
ei llä jatkasamaan malliin kyllä se siitä,älä sitä enenpää funteeraa
siis suomen kielessä.
Onko lienee tuo maisteri ylpeä itsestään ?
- Markkinamies
Ike on MARKKINATALOUDEN uhri.Huvittavintahan
tässä on se,että Kokoomus on tämän markkinatalouden suurin ylistäjä.Katainen voisi
nyt haastaa lehdistön MARKKINATUOMIOISTUIMEEN. - katsottuna
Ike on syytön!
Syyllinen on Iken äiti, joka heikkona hetkenään antoi!
Tuloksen olemme nyt sitten nähneet!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455040Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101149- 131103
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171007Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3875Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57769Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27743