Onko Nankang mihinkään? vai olisiko Falkan FK-452 parempi vaihtoehto?
Itse tarvitsen 18" renkaat ja aion tilata rengasonline.comista. Nankang ovat halvat mutta en tiedä laadusta? Falkan on kuulemma ihan ok mutta kalliimpi vaihtoehto.
Kiitos avusta!
Nankang? Onko ok?
8
1023
Vastaukset
- netti pätkiiiii
asdf
- kumpikaan ei ole
"Nankang ovat halvat mutta en tiedä laadusta?"
Falkan on kuulemma ihan ok mutta kalliimpi vaihtoehto."
Kuulemma ja kuulemma... mistäs kuulit? Falkan kalliimpi...? Molemmat ovat onnettomia halparenkaita, joiden laatu kilpailee tasapäisesti vain sinun kirjoitustaitosi kanssa. "Namkang ovat halvat... " Vai ovat Nankang halvat... Entäs jos se sinun 18" vanne ovat liian suuri, kun sinulla ei olla varaa ostaa niille oikea rengas?
Kysynpä vain, mitä järkeä on ostaa autoon 18-tuumaiset alumiinivanteet ja päällystää ne sitten pakistanilaisilla maitokärrynrenkailla, hä?- Kiitos avusta.
Kysele mitä kyseletpähän vain mutta niitä käyttökokemuksia kiitos!
- itse!
olla kirjoitustaidoton...
Itse ainakin tilasin Goodridet 30t autoon ja on ne ainakin keskivertoiset renkaat jo testienkin perusteella ja halvat...nankangit vielä paremmat, ainakin ns_2 malli.. - Ben Ali Huruhu
Kiitos avusta. kirjoitti:
Kysele mitä kyseletpähän vain mutta niitä käyttökokemuksia kiitos!
Minulla ovat Nangang hevosratas alla. Siellä se pyorivat. Tai melkein. Eihan ne olevat aivan pyorea, mutta kestava on. Ei ovat hajonnut, vaikka ollut alla jo kolme vuodet. Suosittelemme.
- Tämähän on päivänselvää
Kyseiset renkaathan ovat ensiasennuskumeina lähes kaikissa vähänkään arvokkaammissa autoissa. Lisäksi niiden erinomaisuutta todistavat menestys autourheilussa ja autolehtien taukoamaton vertailumenestys. Halvalla ei saa hyvää, myttä kannattaa sijoittaa laatuun ja turvallisuuteen. Siksi Nankang.
- renkaat
juuri itse tilannut Nankang 16 ".. kokemuksia myös muilta kiitos :)
- Toni.Veneranta
Yksi kesä olisi takana nankang kiinan ihmeillä. kokona 195/55/15.
Oikein hyvin toimineet, märkäpito ei aivan misukoiden vertainen. Lisäksi renkaan paino on jonkin verran suurempi mitä laatu renkaissa.
Samoin kulutuskestävyys ei ole aivan yhtä hyvä kuin kalliimmissa.
Mutta normaali autossa, hintaansa nähden asialliset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p525612Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "682661Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181960Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1541796No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol371766- 191733
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5148881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191141Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy801129Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah62935