Kas, eilen epäselvästi sivuilta kadonnut pesukone-kohde tulikin voittajan kanssa selville.
Voittaja on vain eri henkilö, mitä kohteen sulkeutuessa.
Tosin voittanut henkilö on sama, joka syyti satoja viestejä tekstarein eri kohteisiin.
Olisiko se totta, että älyvapaille tekstaajille piti antaa "tonnien laskusta" korvausta kuten jo joku aiemmin sanoi täällä?
Outoa, jos eri henkilö voittaa, mitä kohteen sulkeutuessa mainittu. Samainen henkilö, joka on huutanut paljon.
Oma-HuutoBotti, vai älyvapaa huutaja(*****8770)?
Sentti.fi : kohde 2.henkilölle
Huomaaja
2
397
Vastaukset
- huomaaja2
lataa netistä botti ja ala huutaa. helppoa eikä tartte itkee.
- 5555
Eli voitin kanssa 5 tuotetta sentti.fi mutta niissä on eri nimet ku tulivat voitettuihin pistinki jo s-postin mutta ei oo vielä vastannu vaikka viikko mennyt :D aiemmin voitin ps3 joka tuli eri nimellä niin siihen sanoivat että minä voitin sen vaikka on erinimi... saas nähä mitä ny vastaavat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057