kuinka kauan menisi että saisi 9 kg pois? ja millä kalori määrällä, vaikuttaako esim jos syö 500 ku 1000 kcal että laihtuu nopeampaa?olen normaalipainonen ja haluan painoindeksin 17.2, olen sairastanut anoreksiaa 3 vuotta
kuinka kauan
2
420
Vastaukset
- inögnhä
voisiko joku auttaa? erityisesti haluasin tietää nuista kaloresta ja sitten ois kiva tietää siitä että vaikittaako se mihin sen kalorin syön esim jos ottaa normaalirasvasen jogurtin ku vaikka mehikeittoo ja tummanleivän, laihtuuk sillä nopeaa, ja miten pääsee taas raiteille kun on tottunu syömään olen ahminu ja jojo laihutellu melkeen puolivuotta
- Enkuliiiih
1kg läskiä on noin 7000 kcal. Eli laskujen mukaan jos perus kulutus on esim 1700 kcal ja päivässä syökin vaan sen 700 kcal niin painoo pitäis tippuu viikossa n. kilo, mut sekin riippuu paljon kaikesta. Ja jos sen kilon laihtuu viikossa niin sitten laihdut sen 9 kiloo vai mikä olikaan niin noin yhdeksässä viikossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756