välit lämpenee kaveriin

tytsy80

Miten on, kertokaas kokemuksianne siitä kun kaverisuhteestanne on alkanut muodostua jotain enemmän!
Mun tilanne on tämä. Viime aikoina välit yhteen miespuoliseen kaveriini, ystävääni on lämmenneet kovasti. Mulla on fiilis että hän on ihastunut minuun ja muutkin on sen huomanneet, mutta ei merkkiäkään aloitteen teosta. En tiedä olisiko siitä vuosisadan rakkaustarinaksi mutta viihdyn hänen seurassaan hirveän hyvin ja meillä kipinöi muutenkin, flirttiä ja sen sellaista, mutta epäröin. Jos tässä alkaa jotain säätämään niin voiko siitä tulla muutakin kuin täydellinen sekasotku... Kai se että epäröin on jo merkki siitä että paras kuopata koko juttu. tai en minä tiedä ehkä ei.

5

925

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyttö80

MOi!

Minun ja mieheni rakkaustarina alkoi ystävyydestä hyvästä sellaisesta...olimme erottamattomat ystävykset -parhaat kaverit. '
      Ihastuimme sitten toisiimme pikkuhiljaa. Huomasin että toinen on ihastunut minuun enkä minäkään voinut kieltää tunteitani... sen huomasi juuri flirtailuista, pienistä kosketuksista yms.

ajattelin että en rupea hänen kanssaan mihinkään suhteeseen kun saattaisin menettää "parhaanystäväni eli hänet sitten lopullisesti jos homma ei toimisi.
      Mutta rakkaus vei voiton... kunhan sitten kertoi että haluaisi seurustella kanssani en epäröinyt enää hetkeäkään.

Seurustelimme 6 vuotta... ja minusta tämä kaveruus oli vain hieno pohja suhteelle. Olimme ennen kaikkea hyvät ystävät ja hyvin rakastuneita.

Suhteemme kariutui muista syistä...osaksi ainakin siksi että rupesimme seurustelemaan niin nuorena.
      Edelleen erosta huolimatta olemme ystäviä ja meillä on hauskaa edelleen kun soittelemme, tapaamaan emme pysty hänen uuden naisensa vuoksi, :( !

Olimme silloin kylläkin nuorempia 15 vee niin kaverit vähän avittivat tässä hommassa....liikuttiin samassa "porukassa" ja kaverit tekivät vähän tiedusteluja puolin ja toisin ;))

• tytteli80

Mielestäni suhteelle kannattaa antaa mahdollisuus. Itsekin olen ihastunut pitkäaikaiseen ystävääni ja hän minuun. Tilanne on kehittynyt hiljalleen, mutta ei pääse kehittymään enää nykyistä pidemmälle, sillä olemme molemmat vakiintuneet omilla tahoillamme.

Tunnen löytäneeni ystävästäni toisen puoliskoni, hän koskettaa minua aivan uudella tavalla. Välillä harmittaa, että tunteiden löytyminen kesti näin kauan, ehkä aiemmin meillä olisi ollut yhteinen mahdollisuus. Nyt on jo myöhäistä kokeilla tuota mahdollisuutta. Siksi neuvoni on: anna suhteelle mahdollisuus nyt kun voit jos vain siltä tuntuu. Ystävyyspohjalta on varmasti hyvä rakentaa suhdetta.

• Tytsy80

Joo antaisin mielelläni suhteelle mahdollisuuden mutta pelkään että huomaankin sitten asioiden jo edistyttyä että "ei tästä mitään tule" jne. Ja sitten pahoitan hänen mielensä tai toisinpäin. Yhteisiä kavereitakin on...
      Tässäpä juuri odottelen taas innolla päivää jolloin näen hänet. Ulkoisesti hän ei ole se ns. unelmieni mies mutta näin tämä vain meni ;).

• mörkö

Olen muutaman kuukauden netissä jutellut erään tytön kanssa ja hän on jutuillaan antanut ymmärtää että haluaisi olla enemmän kuin kaveri. No minullahan sitten alkoi tulla tunteita häntä kohtaan mutta sitten hän kertoikin että se ei mahdollista ole välimatkan takia. No nyt sitten on sydän särkynyt ja mieli maassa. Kavereita ollaan kuitenkin, toivottavasti ainakin. Taisin hänet suututtaa kunnolla jokin aika sitten..

• espoo-03

ystäväni alkoi olemaan ns. parempi ystävä ja sitten olimme samalla matkalla kreetalla ja siellä hän piti kädestä kiinni. olen ollut ainakin 4 ellen5 vuotta ihastunut poikaan ja sitten hän alkoi näytellä kiinnostuksen merkkejä. Matkan jälkeen tapasimme ja silloin hän pussasi minua ja siinä oli molemmilla hieman sulattelemista. Hän oli kyllä täydellinen herrasmis- kysyi lupaakin suukkoihinsa. En tosin tiedä enää että menemmekö pidemmälle koska hänellä on tyttö joka on saman ikäinen ja meillä on reilut 5-vuotta ikä eroa. Kaipaisin nyt kipeästi neuvoja!! hän on todella hyvä ystäväni!!
      Ja niin on paremp että ollaan vaan ystäviä.. =(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4028
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2891
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      844
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe