Nokia 330-navigaattori tuli hankittua ja ihmettelen, kuuluuko laitteen jokaisella käynnistyksellä kysyä kieli ja aika-asetukset? Kävin laitteen vaihtamassakin, mutta sama jatkuu. Onko muilla vastaavia kokemuksia vai miten tuon saa kuitattua? Ruksi siihen älä kysy enää-kohtaan ei vaikuttanut.
Nokia 330 käynnistys
5
463
Vastaukset
- .....
Meillä on sama juttu ja olen itsekseni todennut että se taitaa olla ihan perus juttu sama homma on myös saman navin omistamalla veljellä
- navi,.
Meillä on sama juttu ja olen itsekseni todennut että se taitaa olla ihan perus juttu sama homma on myös saman navin omistamalla veljellä
- Kiki
Se laitteen takana oleva on/off kytkin on vaan niiku pidempiaikasta sammusta varten, esim jos laite menee vaikka lentokoneen ruumaan, tai lähetät sen johonkin, ei sitä siitä kuulu muulloin räpsiä.
Kato kun sammutat laitteen siitä tavallisesta virtakytkimestä lippuanpin ja vol napin välistä, niin se palaa aina suoraan edelliseen tilaan jossa se oli ennen sammutusta.
Lisäksi Windows CE tilaan pääsee- juuso5
Ok ja kiitos, hyvä jos tarkoitus on käyttää noin. Arvelin, että tuo pimentää vain näytön (vrt.käyttöohjekirja) ja siten gps-yhteyden jatkuva päälläolo tyhjentäisi akun.
Miten sitten pääsee siihen starttivalikkoon, josta voi valita videoiden ja valokuvien katselun tai musiikkitiedostojen soiton?
Ohjekirjan mukaan vain laitetta käynnistettäessä, mutta silloin menee minulla suoraan naviohjelmaan kysymättä mitään. Muistikortin irroittamalla antaa tuon valikon... - Kiki
juuso5 kirjoitti:
Ok ja kiitos, hyvä jos tarkoitus on käyttää noin. Arvelin, että tuo pimentää vain näytön (vrt.käyttöohjekirja) ja siten gps-yhteyden jatkuva päälläolo tyhjentäisi akun.
Miten sitten pääsee siihen starttivalikkoon, josta voi valita videoiden ja valokuvien katselun tai musiikkitiedostojen soiton?
Ohjekirjan mukaan vain laitetta käynnistettäessä, mutta silloin menee minulla suoraan naviohjelmaan kysymättä mitään. Muistikortin irroittamalla antaa tuon valikon...Eli menet päävalikkoon ja valitset siitä kohdan "Poistu" jolloin laite menee päävalikkoon.
Ja tuo normaali sammutus siis sulkee kaikki toiminnot, mutta laite palaa aina siihen tilaan missä se oli ennen sammutusta.
eli jos haluaa, niin voi lopettaessa vaikka ekaksi sammuttaa navigointiohelman, ja sitten vasta koko laitteen, ei siitä kyllä mitään "hyötyä" ole
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756