pienikokoisia

synnyttäjiä?

Onkos kettään pienikokoista odottajaa paikalla? Ite olen 153cm ja viikolla 21. Olis kiva kuulla kuulumisia kuinka teidän raskaudet edennyt?

9

676

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20+4

Moi, mä oon kans viikolla 21 ja pituutta löytyypi 152cm. Odotus on mennyt ihan hyvin, ainoastaan kovat liitos- ja lonkkakivut ovat vaivanneet jo pari kuukautta.

• 20+4

Moi, mä oon kans viikolla 21 ja pituutta löytyypi 152cm. Odotus on mennyt hyvin, ainoastaan kovat liitos- ja lonkkakivut ovat vaivanneet jo pari kuukautta.

• olis

Olen 159cm (noin, kai vähän alle) ja raskausviikkoja 32 ja risat.
      Hyvin on mennyt, mitä nyt suonikohjut istumista haittaa välillä.
      Hieman jännittää viimeinen neuvolalääkäri muutaman viikon kuluttua, kun pohditaa mahtuuko se pikkuinen sieltä ulos luonnollisesti tulemaan.. :)

• lyhkänen äiti*1

Mulla pituutta 157cm ja eka raskaus ja synnytys sujui hyvin, oikeestaan tosi hyvin! Vaavi mahtui hyvin tulemaan normaalia reittiä. Nyt toista odotan, viikkoja vasta 10 mutta hyvin on mennyt ainakin tähän asti.

• toista odottava

pieni kokoinen.
      Pituutta löytyy 152cm ja rv32 menossa.
      Tällä hetkellä olen pelkää mahaa vain :)
      Aivan järjetön pallukka tuo masu on.
      Neuvolassa sanoivat että taitaa olla minun sisältöni pelkkää vauvaa..heh..
      Kohta on niin iso että täytyy pyöriä eteen päin.
      Suunniteltuun sektioon mennään 20.05,juuri pienen kokoni takia lantiokin on sen mukainen eikä millään mahdu alakautta synnyttämään.
      Hyvin muuten voidaan paitsi supistelut vaivannut rv17 lähtien,kotona vuodelevossa siitä lähtien olen ollut.

• toista odottava!

pieni kokoinen.
      Pituutta löytyy 152cm ja rv32 menossa.
      Tällä hetkellä olen pelkää mahaa vain :)
      Aivan järjetön pallukka tuo masu on.
      Neuvolassa sanoivat että taitaa olla minun sisältöni pelkkää vauvaa..heh..
      Kohta on niin iso että täytyy pyöriä eteen päin.
      Suunniteltuun sektioon mennään 20.05,juuri pienen kokoni takia lantiokin on sen mukainen eikä millään mahdu alakautta synnyttämään.
      Hyvin muuten voidaan paitsi supistelut vaivannut rv17 lähtien,kotona vuodelevossa siitä lähtien olen ollut.

• tuleva tuplamamma

Olen itse tasan 160cm ja odottelen kaksosia rv 22. Kyselisin, kuinka usein sulla niitä supistuksia tuli? Itsellänikin sama vaiva rv 20 alkaen: siis maha kovettuu jopa levossakin ja usean kerran päivässä. Lääkärin mukaan ihan ok, jos tulee vaan harvakseltaan, kun paikat ovat kiinni. Mietin, johtuukohan supistelut pienestä koosta vaiko tuplaodotuksesta.

• edell.
        tuleva tuplamamma kirjoitti:

Olen itse tasan 160cm ja odottelen kaksosia rv 22. Kyselisin, kuinka usein sulla niitä supistuksia tuli? Itsellänikin sama vaiva rv 20 alkaen: siis maha kovettuu jopa levossakin ja usean kerran päivässä. Lääkärin mukaan ihan ok, jos tulee vaan harvakseltaan, kun paikat ovat kiinni. Mietin, johtuukohan supistelut pienestä koosta vaiko tuplaodotuksesta.

että mulla johtuu siitä että vauva kasvaa niin nopeasti että kohtu ei pysy mukana.
        Varsinkin kun on yksi sektio takana.
        Supistelee n.5-30 kertaa päivässä.
        Paikat toistaiseksi kiinni.
        Lepoa lepo suosittelen!
        Jouduin laittaa 2v ja 6kk vanhan esikon tarhaan lääkärin käskystä.
        Mikä oli kyllä ihan tarpeellinen toimenpide,
        huomattavasti rauhoittunut tilanne sen jälkeen.

• mini-äippä

Mulla on pituus vain 134cm ja olen tosiaan ihan loppu suoralla raskaana ja sektio edessä kapean lantion takia. Ihan mukavasti on raskaus muuten mennyt paitsi nyt loppuajoista alkanut ottaa jalkojen ja alaselän päälle joka tuntuu olevan yleistä myös isommilla odottajilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3067
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe