mukaan klubiin? Kertovat äijät kylällä, että hirmusia tuottoja on vetäneet jollakin valuuttasijoittamisella. Ei kuulemma oo mitään hätää vaikka nettisivut on olleet jo kuukauden kiinni. Se on vaan tutkinnan ajan kiinni ja sitten aukee taas ja varmaan hirveitä voittoja on taas sillä aikaa tullu. Voisko joku kertoo tilinumeron mihin rahojani alan laittaa, että pääsen mukaan?
Vieläkö
8
802
Vastaukset
- sponssin
mutta kun ne ovat menneet maanalle.
- hitosti
tiedosta. Minäpä yritän hommata yhden tai useamman sponsorin. HEI sponsorit ottakaapa yhteyttä minä lähden mukaan!
- Tietäjä..
hitosti kirjoitti:
tiedosta. Minäpä yritän hommata yhden tai useamman sponsorin. HEI sponsorit ottakaapa yhteyttä minä lähden mukaan!
Paljollako sponsori avustaa, jos lähden mukaan? Onko totta, että sponsori maksaa vain 3 tonnin aloitusmaksun? Kai sponsori sentään lahjoittaa vähän alkupääomaa? Vaikkapa sellaiset 20 tonnia aluksi.
Nehän voin sitten helposti maksella takaisin ensimmäisistä kotiutuksista korkoineen (400%). - Rahaa oli
Tietäjä.. kirjoitti:
Paljollako sponsori avustaa, jos lähden mukaan? Onko totta, että sponsori maksaa vain 3 tonnin aloitusmaksun? Kai sponsori sentään lahjoittaa vähän alkupääomaa? Vaikkapa sellaiset 20 tonnia aluksi.
Nehän voin sitten helposti maksella takaisin ensimmäisistä kotiutuksista korkoineen (400%).Maksoi puolesta jotain ja loput sijoitit sinä, uskottavuus säilyi
- haluun
Tietäjä.. kirjoitti:
Nehän voin sitten helposti maksella takaisin ensimmäisistä kotiutuksista korkoineen (400%).sponsoreita. En oo kyllä mitenkään urheilumiehiä mutta kyllä minä jonkun lajin keksin missä yritän pärjätä. Sponsori vois sitten lähtee tukemaan sitä urheilua rahallisesti. Minä voisin laittaa autoon ja paitaan sponsorin tarrat ja logot. Nyt mä keksin sen mä rupeen heittään bubitikkaa siis dartsia. Kyllä siihen sponsoreita tarvitaan kun aina pitää ryypätä, kun treenaa.
- kohta PA
Voisiko joku ponziroida muakin. En niin väliä mihin pitää sijoitaa. Taikapavutkin on ihan ok jos niistä saa 400% ahteripainetta mittariin.
- ZFGR
Ei vielä.
- Aulis Gerland3r
Kuopion torilla oli aamumarkkinoilla kuulemma WC-tilejä polkuhinnoin myynnissä, kannattaa käydä vilkuilemassa tarjouksia. Kovat oli myyntipuheet mutta en itse ole ilmaa tottunut ostamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv172291Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461874- 321453
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141443- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948