Olen miettinyt paljon miten jännittäviin ihmisiin suhtaudutaan. En ole keneltäkään koskaan kysynyt huomaavatko he jännittämistäni, mutta omalta osaltani se vaikuttaa hyvin paljon suhteisiini. Luulen aina että muut huomaavat jännitykseni selvästi ja vaivaantuvat siksi seurassani...Joten alan välttelemään ihmisiä.
Nyt toiseksi ongelmaksi on muodostunut myös vastakkainen sukupuoli. Olen ihastunut, mutta olen puhunut ihastukseni kanssa lähinnä alkoholin vaikutuksen alaisena, jolloin kyllä tuli selväksi että molemmat pidettiin toisistamme. Mutta sen jälkeen kun olemme jutelleet selvinpäin jännitän niin paljon että olen ihan eri ihminen ja sanon kaikkea tyhmää ja tuntuu että hänkin siksi suhtautuu minuun vähän nuivasti..Hän on lisäksi todella sosiaalinen ja avoin eli hänelle ei ole mikään ongelma saada seuraa.Tuntuu että jännitykseni pilaa kaiken. Jos on muutenkin altis sydämentykytyksille niin ihastuneena tilanne on ihan toivoton. Miten te muut pärjäätte ihmissuhteissa? ja olisiko ujon ja jännittävän pitäydyttävä vain kaltaisessaan seurassa...
jännitys ja suhteet
3
549
Vastaukset
- suhteissa
Olen kohta 26v. enkä ole koskaan seurustellut. En uskalla puhua miehille mitään. Tekstaillut olen, mutta en uskaltanut koskaan tavata, ja seksiä nyt en ainakaan uskaltaisi harrastaa, joten yksin taidan viettää koko elämäni. Paitsi jos rupeais syömään lääkkeitä...?
- Yleinen vuodattaja
Ehkä sinun olisi hyvä puhua peloistasi jollekin. Nykyajan serotoniiniselektiiviset masennuslääkkeet auttavat monia. Niitähän voidaan joskus käyttää myös sosiaalisen pelokkuuden hoidon tukena. Minulla niistä on enemmän positiivista kuin negatiivista kokemusta. Ei ne minustakaan tee supliikkia seuramiestä, mutta koen että ne auttavat hieman negatiivisen minäkuvan oikaisutyössä.
Pyydä apua jos et ole tyytyväinen nykytilanteeseesi.
- minä 64
Annan sinulle ohjeeksi sen, että kerro vain rohkeasti niin ihastuksesi kohteelle kuin läheisillesi, että jännität heidän seurassaan ja sen vuoksi juttelusi on hieman "kankeaa". Jos seurustelu kaatuu jännittämiseen, ei se ollut minkään arvoista. Ja uskonpa, että jännittäminen vähenee valtavasti, jos uskallat sanoa ääneen muille, että jännität. Minulla ainakin kävi niin, mutta odotin turhan pitkään, olisi pitänyt avautua jo aikoja sitten. Tsemppiä sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874018Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242881No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452302- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740