Lukaiskaa yleistä mielenterveydestä palstalta tuo kaksisuuntainen mielialahäiriö juttu.
Monesti bipolaarihäiriö diagnostisoidaan väärin masennukseksi ja siksi sitä myös hoidetaan väärin ja masennus uusii ja uusii.
Kaksisuuntainen masennus
3
496
Vastaukset
- mullekkin ?
Yks´hoitsu sanoi, että mulle on tehty väärä Diaknoosi alunperin.
Kyllä mä hämmennyin. Olis tehny mieli sanoa kaikki kirosanat. Että tätähän tämä kaikki on.
Olin nimittäin aloituksessa. Odotin aivan toisentyyppistä hoitoa > Kuntoutus / psykoterapia. > Olisin mielestäni selvinnyt ilman lääkitystä > Nyt söin lääkkeitä 17 vuotta. Onneksi on päässyt irti. > Kohta kaksi vuotta, eikä ole mikään ? Pirteä kuin Peipponen ?- edelliseen
Onneksi kontrolloin itse lääkityksen aikan a koko ajan. Vaihdatin lääkkeitä, jos tuntui, että menee huonosti? Lääkkeitä olis ainavain yhdessä vaiheessa lisätty ja lisätty. En suostunut. Sanoin että ensin täytyy vanhat purkaa, vasta sitten uusia.
Ps. ei saa sokeasti luottaa LÄÄKÄRIINKÄÄN !
Olen tyytyväinen, että kontrolloin. Kävin kuntoutuksissa, niin usein kuin pääsin. VERTAISRYHMÄ OLI PARASTA TERAPIAA. sAI KESKUSTELLA. Ja ottaa siitä mikä tuntui oikealta. Ryhmävetäjä hoiti paperiasiat, kun ei luottanut itseensä. Ja hän laittoi oikeat asiat paperiin millä pääsi kuntoutukseen: Mutta siinä on tärkeintä, onko ITSELLÄ MOTIIVIT kohdallaan. Mitä odottaa kuntoutukselta? Onko valmis kuntoutumaan.
Mies 55v.
- tuntuu liian
karkealta termiltä ihmisen sairaudessa.Kuin vanha vesijohto-kampi jolla kellareissa kaksijakoisesti väännetään vaikka pesutupaan kuumaa tai kylmää vettä maton huuhteluun.Kyllä ihminen on paljon hienojakoisempi ja moniulottuvaisempi kuin mitä skitsofrenian määritelmät kaksijakoisuudesta antavat ymmärtää.Jokainen henkisesti sairas on sinäänsä oma tapauksensa ja hoidettava laajemminkin kuin niinsanotut terveiksi luokiteellut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242401Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442017Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261883Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101683Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121032Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2818