syksyllä

Tigerfeet

jos poliisi tarkistan w-capita viime syksyllä, miksi se ei huoma että se on pyramiidi silloin?
Kyllä kaikki tämä on erittäin kummalinen juttu.
Ja se on totta , mitä savonsanomat,aamulehti j.ne edellen kirjoita se on vain sensaatio, ja paljon ei oo totta.

11

1695

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se poliissi

Syksyllä poliisi tarkisteli wincapita ja huomata, että syytä epäillä rikosta on ja näyttää pyramidi. kas siitä tama vasta alkoi, ei kaikki hetkessä tapahdu.

• Tigerfeet

..jos se huomannut sitten että se on pyramiidi, miksi se ei ilotanut tai sanonut mitään, se on sitten poliisien syy että niin monta on huijanut. se on poliisin työ ilmota kuin se on jotain rikollista

• .............
        Tigerfeet kirjoitti:

..jos se huomannut sitten että se on pyramiidi, miksi se ei ilotanut tai sanonut mitään, se on sitten poliisien syy että niin monta on huijanut. se on poliisin työ ilmota kuin se on jotain rikollista

Johan tuosta on ollut poliisitv:ssä ja kolmosella juttua yli puoli vuotta sitten, oeikein taloustieteen professoria juttuttivat joka sanoi että kyseessä on huijaus, murossakin asiasta jauhettu jo yli puolivuotta.

Mutta kun ei tunnu joillekin uppoavan ja rehellisenä pitävät niin naatitaan ja naareskellaan sitten vaan, nami nami..

• Tigerfeet
        ............. kirjoitti:

Johan tuosta on ollut poliisitv:ssä ja kolmosella juttua yli puoli vuotta sitten, oeikein taloustieteen professoria juttuttivat joka sanoi että kyseessä on huijaus, murossakin asiasta jauhettu jo yli puolivuotta.

Mutta kun ei tunnu joillekin uppoavan ja rehellisenä pitävät niin naatitaan ja naareskellaan sitten vaan, nami nami..

mikä soppa tämä on.. ja lehdet kirjoitta ja se on sama vanha viisu joka päivää. Onko se niin vaikea saada ne henkilöt kiini nyt sitten. vai onko se niin että poliisi ei tiedä jos se on pyramiidi tai ei..
        Muistan että Golden ja ternimaitohomma Auga Source on myös samanlainen taktiikka , eli jos mä myyn paljon mun "ystävä" tienaa paljon..

• --------------
        Tigerfeet kirjoitti:

mikä soppa tämä on.. ja lehdet kirjoitta ja se on sama vanha viisu joka päivää. Onko se niin vaikea saada ne henkilöt kiini nyt sitten. vai onko se niin että poliisi ei tiedä jos se on pyramiidi tai ei..
        Muistan että Golden ja ternimaitohomma Auga Source on myös samanlainen taktiikka , eli jos mä myyn paljon mun "ystävä" tienaa paljon..

Päähenkilöillä on kyllä kansainvälinen haku päällä jo nyt mutta piilossa ovat varmasti. Perustallaajien olisi hyvä käydä poliislle ilmoittautumassa mahdollisimman nopeasti että homman laajuus ja rakenne selviäisi.

• Ripe
        Tigerfeet kirjoitti:

Ulosannistasi päätelleen poliisin ilmoituksesta ei ainakaan sinulle olisi ollut hyötyä; se nimittäin vaatisi lukutaitoa.

• Brutaali Totuus

..vai ihan muuten vaan vammainen?

• Tigerfeet

Anteeksi , mutta nyt mä en ymmärän??
        Sorry että mä kirjoitan niin huonosti suomea..

• ja anna muidenkin kertoa
        Tigerfeet kirjoitti:

ei se mitään, moni muukin kirjoittaa huonoa suomea.

mutta mene ny muualle pelkäämään
        ei voi olla noin vapisevaa juttuu:

"Ja rahat ei tuu takaisin vaikka mä ilmotan poliisille."

"ja se on muun oma syy jos mä on satsanut vähä euroa,,,"

"easy comes easy goes.."

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000003&conference=4500000000000561&posting=22000000033971121

siis sitte toisessa pillittää:

"se on sitten poliisien syy että niin monta on huijanut."
        "se on poliisin työ ilmota kuin se on jotain rikollista"

ps. Suomesta saa suojelua naiset ja lapsetkin
        http://www.immigrationservice.fi/netcomm/content.asp?path=8,2476,2537

• Ei kivitetä
        Tigerfeet kirjoitti:

Suomessa ei kaiveta maahan ja kivitetä vaikka olisitkin osallistunut tietämättömänä rikolliseen toimintaan. Voit nostaa ns. siviilikanteen sinut WinCapitaan houkutellutta vastaan ja näin yrittää saada rahasi takaisin. Jos et tee mitään, sinulla ei ole edes sitä toivoa saada rahoja takaisin.

Suomen poliisi ei ole korruptoitunut kuten ehkä lähtömaassasi. Kannattaa mennä asioimaan vaikka tulkin välityksellä, niin ei tule väärinkäsityksiä puolin jos toisinkaan.

• on!!!!

Sinä se vammainen olet! Itseäsi täynnä oleva paska! Tässä näkee tämän foorumin tason jos joku ei osaa kirjoittaaa suomea hyvin heti ollaan nimittelemässä joksikin. Menkää itseenne ja ajatelkaa vähän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      186
      13767
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      158
      5493
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4960
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      156
      3734
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      40
      2873
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      128
      2042
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      120
      1811
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      373
      1714
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1560
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      137
      1525
    Aihe