Turku on mukava kaupunki, ihana oikeestaan, kotikaupunkini. Yksi asia täällä kuitenkin ahdistaa, kaikki tuntee kaikki. Enää ei baariinkaan voi mennä katsomaan miehiä kun aina joku porukasta sitten jossain vaiheessa kertoo et joo et se asuu siellä ja se on ollut sen ja sen kanssa. Odotan sitä päivää, että vastaani tulee tumma, komea, pitkä ja karskea turkulainen mies josta ei ole samantien saatavissa koko elämänkertaa. Tarvii varmaan vaihtaa kaupunkia, vaikka tapereelle! siellähän on jopa 2sm-liiga jääkiekkojoukkoettakin, tps:kin on jo koluttu läpi..
JOKU TUNTEE AINA JONKUN
pimeys
2
457
Vastaukset
- mrTku
Jääkiekko on hirveä asia.
- Angelika
jees, paikalliset varmaan tuntee. Mulla on ystävä turussa ja turkulainen josta en tiedä yhtään mitään kuin juuri sen minkä hän itse kertoo... Itse asun 500km:n päässä. Kaveria tapaan harvakseltaan, soitellaan enemmän. arvaa, onko tullut ikävä ihmisiä joista kuuleekin jotain jonkun muunkin suusta? No, toisaalta todella hienoa tämäkin, että voi itse päättää mitä toiselle itsestään kertoo ja myös itse päättää mitä mieltä' toisesta on. Ymmärään kantasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954