Tukivyö? Mistä?!

Hulappi

Eli selkä ja nivunen tulessa koko ajan, neuvolasta käskettiin mennä ostamaan oma tukivyö. Eli onko kellään tietoa onko täällä Helsingin seudulla yhtään kauppaa josta näitä saisi? Voin kyllä netistäkin tilata, mutta mieluiten menisin johonkin putiikkiin saamaan kunnon käyttöopastuksen.

Eli jos saisi muutaman kaupan nimen tai hyvän nettiosoitteen, niin KIITOS! Ja mahdollisimman pian, ei enää kestä kohta. Missä hinnoissa liikutaan?

9

3510

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elomasu

Fysioterapeutin vetämässä tilaisuudessa Vantaalla
      mainostettiin että omasta terveyskeskuksesta saa
      tukivöitä lainaan koko raskauden ajalle ilmaiseksi.

• ekatyyppi

Asun Helsingissä, ja olen soittanut terveysasemalle, jossa sanottiin että niitä ei ole lainaksi ollenkaan, ovat kuulemma suositelleet ostamaan oman. Mutta kun kysyin että mistä niitä saa, niin ei kuulemma tietoa. APUA!

• ei ainakaan
        ekatyyppi kirjoitti:

Asun Helsingissä, ja olen soittanut terveysasemalle, jossa sanottiin että niitä ei ole lainaksi ollenkaan, ovat kuulemma suositelleet ostamaan oman. Mutta kun kysyin että mistä niitä saa, niin ei kuulemma tietoa. APUA!

saa terveysasemilta/fysioterapeuteilta tukivöitä. Joskus on ehkä voinut saada, mutta ei enää.

Minä veikkaisin, että jostain liivi-/alusvaatekaupasta vois saada tukivyön...en tosin ole varma. Joku semmonen kauppa, missä myydään myös imetysliivejä.

Jos ei täältä saa apuja, niin kysy neuvolasta, että mistä semmonen pitäis löytää.

• löytyy myös..

Myös HUUTO.NET:issä on myynnissä tukivöitä, jotkut käytettyjä jotkut kyttämäjääneeitä..

• oikean kokoinen

Itse ostin Anita-merkkisen tukivyön (Hgin kampin kauppakeskuksesta äitiysliikkeestä). Liike löytyi netistä googlettamalla anita tukivyö ja selaamalla jälleenmyyjiä. Ns masutuubeista (mm HM myy) ei ison mahan kanssa ole kai monellekaan apua eli osta todellakin kunnon tukivyö. Tuon anita- merkin kohdalla on ainenkin siten, että itse olen M-kokoinen vaatteiltani ja tukivyö on XS. Eli, älä osta huutonetistä, ellet tiedä kokoasi. Ainahan voit käydä sovittamassa liikkeessä ja ostaa tuotteen sitten sieltä mistä halvimmalla saat. Liian iso tukivyö ei ole sulle napakka, jolloin tukivaikutustakaan ei merkittävästi ole. Anita-vyö maksoi n 40 euroa ja on ollut ehdottomasti raskausaikani paras hankinta. terkuin kaksosmassu rv23.

• Jasmin Oulu

Hei!
      Äitiys- ja lastenasujen erikoisliike Jasmin myy laadukasta Anita Baby Beltia, joka on selän, vatsan ja lantionalueen särkyä ja painontunnetta helpottava raskausajan tukivyö. Anita Baby Beltissa on portaaton tarrakiinnitys, jonka avulla vyötä voi säätää vatsan kasvaessa. Vatsan yli vedettävä, joustava mikrokuituinen kangas on hengittävä ja miellyttävä iholla. Tukivyötä voi pitää huomaamattomasti vaatteiden alla, ja se istuu mukavasti kaikissa asennoissa.

Tilaukset nopeasti ja helposti verkkokaupastamme: www.jasmin.fi
      Autamme sinua mielellämme valitsemaan oikean koon! Ota yhteyttä: [email protected] tai puh. 040 7712700.

• Deepi

Mulla on jo ennen raskautta ollut työterveyden kautta ostettu "patellavyö" selkää tukemaan. Aivan älyttömän hyvä apu on ollut selälle aikaisessa kipuvaiheessa.

Nyt raskaana ja kauhulla odotan, että millaiset selkäkivut tässä vielä saa itselleen kehitettyä loppua kohden, kun normaalit kipulääkkeet (Panacod jne.) ei tule kyseeseenkään.

Se minulle on epäselvää, että onkohan tuo oma jämäkkä vyöni sellainen, jota voisi koko raskauden ajan käyttää? Säätövaraa on kivasti (leveä tarrakiinnitys edessä). Vaan onko liiankin jämäkkä?

Eli kiitos minunkin puolestani aiemmille jo annetuista vinkeistä; alan perehtyä itsekin noihin tukivöihin..

• tukivyöstä

Huuto.netistäkin löytää joskus tukivöitä ja edullisemmin kuin nettikaupoista tai kaupoista. Esim. Anita-tukivyö maksaa noin 50 euroa uutena, käytettynä voi löytyä vähälle käytölle jäänyt vyö hyvinkin edullisesti.

Itse käytin ensimmäisessä raskaudessani muistaakseni Belua-nettikaupasta ostamaani Anita-tukivyötä ja maksoin siitä postareineen noin 50 euroa. Vyö oli tukeva ja siitä oli iso apu. Myin sen idioottina pois synnytyksen jälkeen, koska en tiennyt haluammeko useampia lapsia. Nyt uudelleen raskaana ollessani hankin vastaavan Anita-vyön Huuto.netin kautta.

Tuo Anita on tietääkseni yksi suosituimmista tukivöistä. Kannattaa googlata se, niin löytää vähän mitoitustakin. En tunne muita kuin nettikauppoja, joten sen enempää en osaa auttaa. Olen ollut itse nettishoppaaja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3315
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3127
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2508
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      2406
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1933
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1820
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1626
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1435
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1300
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82