Mulla siis sellainen ongelma että tähystyksessä todettiin refluksitauti, ja lisäksi oli koko maha täynnä pieniä haavoja. Lääkäri oli sitä mieltä että ne haavat ja niistä (ilmeisesti) aiheutuva jatkuva vatsakipu ei liity refluksiin vaan on jotakin muuta. Refluksiin sain kuukauden somac- kuurin, mutta ei se mielestäni auttanut mitään, ainakin maha on yhtä kipeä kuin ennenkin.
Eli mistä tuollaiset haavat sitten voisivat johtua ja mikä auttaisi että paranisivat? Vai auttaako mikään... Olen menossa vatsan ultraääneen ensi viikolla, saa nähdä selviääkö siellä mitään vai arvaillaanko lisää.
Haavoja vatsassa!
3
517
Vastaukset 3
- heliko-
bakteeri voi tehdä mahaan haavoja, onko se testattu? Voidaan katsoa vasta-aineet verestä, tai sitten, jos tähystyksessä otettiin koepaloja, niitä mikroskopoimalla nähdään suoraan, onko niissä helikobakteereja. Jos on, saat viikon mittaisen häätökuurin ja sitten haavojen pitäisi parantua.
- oli....???
amiga kirjoitti:
helikobakteeria.
myös samoja haavoja eikä mullekkaan osattu sanoa mitä ne ovat. Heliko on häädetty jo pari vuotta sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2022142Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1591429Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271071- 71917
- 58908
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72831- 47823
- 93787
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200697Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta109697