ääääh

piikkisian kanssa..

onks skorppionimiehillä tapana leikkiä tunteilla? Pelkään nimittäin että "omani" tekee niin...vai mitä tää on:

Tää mies nimittäin pitää tosi huonosti itse yhteyttä, eikä osoita oikein millään tavalla muutenkaan ihastustaan tai puhu tunteistaan. Soittaa kyllä sitten jos itse en soita pitkään aikaan ja jos kysyn että haluaako hän ylipäänsä nähdä minua, niin sanoo haluavansa....mutta muuten ei vaikuta siltä, sillä viettää suurimman osan ajastaan kaveriensa kanssa ja viikonloputkin menee lähes poikkeuksetta baarissa.

Mistä edes tiedän mitä baari-iltoina tapahtuu...itse näen häntä korkeintaan kerran viikossa ja tuntuu, että olen vain leikkikalu silloin kun ei ole muuta tekemistä....mutta silloin harvoin kun nähdään niin mies onkin sitten niin ihana, että minulle ei jää muuta vaihtoehtoa kuin odottaa kiltisti seuraavaa kertaa, jolloin nähdään...

Ollaan vasta kolmisen kuukautta "oltu yhdessä", mutta tuntuu ettei suhde edisty mihinkään, kun miehestä ei saa mitään selvää. Luulin, että skorppionit olisivat omistushaluisia, mutta ei tämä kyllä siltä tunnu. Leikkiiköhän hän vaan kanssani vai onkohan joku sitoutumiskammo? Itse olen valitettavan ihastunut, mutta luulenpa etten jaksa tätä menoa enää kauaa katsella:/

9

6219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on,,

      NIIN tyypillista skorpionille...

    • unohda koko juttu

      Skopu voi todellakin joskus unohtaa...ne toiset:)

    • omakohtaista kokemusta

      Tuollainen skopumies on minullakin. Tuntuu, että vain leikkii. Johtuneeko siitä, etten itse ole uskaltanut kertoa tunteistani avoimesti... Tämä meidän "juttu" on ollut yhtä vuoristorataa sen puoli vuotta mitä olemme tunteneet. Kun alussa minä pistin kapuloita rattaisiin henkilökohtaisista syistä, niin sain skopun perääntymään. En vain uskalla tehdä mitään suurta askelta, jotten säikyttäisi häntä. Mustasukkainen hän osaa kyllä olla, mutta en ole yhtään varma mitä tämä mies haluaa. Olen neuvoton ja kovin ihastunut.

      • arvon naiset

        skorpparimiehena voin puhua, että tykkään saalistaa. En ole kuitenkaan pettäjätyyppiä;) kuin ei skorpionin yleensäkään pitäisi olla?

        Harva nainen mua miellyttää, ja se saalistaminen ja alkuhuuma ja vähän epävarmuus on sitä parasta aikaa, ja kahdesti on käynyt niin että nainen on ollut aivan upea, ja se homma on mennyt syvemmäksi, ero on tullut joka kerta koska te nykymuijjat ette osaa hallita (en haluu yleistää teihin uskollisiin) himojanne ja vieras mies on vienyt...ja sitten on pyydelty anteeksi oltu muka tosi pahoillaan.

        Skorppari ei itseään helposti jakele kellekään eikä myöskään antaudu. Ei se ole pelaamista, ja jos nainen kuvittelee että mies on kiinnostunut, niin miksi mies ei sitten ota useammin yhteyttä vaan juoksee baareissa poikaporukoissa? Joo tätä tapahtuu vaikka olisi parisuhteessa, mutta luulisi että jos muijja kiinnostaa niin sitten se kaapataan haaviin jos se ei siellä vielä ole eikä juosta ryypiskelemässä ja jätetä naista epätoivoon ja anneta kuvaa "ettei vois vähempää kiinnostaa" silleen yleisesti...

        Jos mä rakastun tai ihastun, niin sitten en anna ittestäni sellasta kuvaa etten olisi ihastunut enkä jättäis toista sellaseen epätoivoon ja mietiskelemään että "haluaakohan se mut vaiko ei", koska sillon olisi vaara että hänet voisi menettää.
        Pelataan varman päälle, jos ei kiinnosta, niin ei me sitä töykeesti ilmastakaan koska eihän se sen toisen vika ole. Jos skorppari on kiinnostunut, niin se kyllä näkyy ja silloin ei kukaan skorpparin ihastuksen kohteeksi osunut tulisi suomi24:sta hakemaan apua ja selvennyksiä;) ei pahalla, hyvä paikkahan tää on.....


      • Skorpparinainen
        arvon naiset kirjoitti:

        skorpparimiehena voin puhua, että tykkään saalistaa. En ole kuitenkaan pettäjätyyppiä;) kuin ei skorpionin yleensäkään pitäisi olla?

        Harva nainen mua miellyttää, ja se saalistaminen ja alkuhuuma ja vähän epävarmuus on sitä parasta aikaa, ja kahdesti on käynyt niin että nainen on ollut aivan upea, ja se homma on mennyt syvemmäksi, ero on tullut joka kerta koska te nykymuijjat ette osaa hallita (en haluu yleistää teihin uskollisiin) himojanne ja vieras mies on vienyt...ja sitten on pyydelty anteeksi oltu muka tosi pahoillaan.

        Skorppari ei itseään helposti jakele kellekään eikä myöskään antaudu. Ei se ole pelaamista, ja jos nainen kuvittelee että mies on kiinnostunut, niin miksi mies ei sitten ota useammin yhteyttä vaan juoksee baareissa poikaporukoissa? Joo tätä tapahtuu vaikka olisi parisuhteessa, mutta luulisi että jos muijja kiinnostaa niin sitten se kaapataan haaviin jos se ei siellä vielä ole eikä juosta ryypiskelemässä ja jätetä naista epätoivoon ja anneta kuvaa "ettei vois vähempää kiinnostaa" silleen yleisesti...

        Jos mä rakastun tai ihastun, niin sitten en anna ittestäni sellasta kuvaa etten olisi ihastunut enkä jättäis toista sellaseen epätoivoon ja mietiskelemään että "haluaakohan se mut vaiko ei", koska sillon olisi vaara että hänet voisi menettää.
        Pelataan varman päälle, jos ei kiinnosta, niin ei me sitä töykeesti ilmastakaan koska eihän se sen toisen vika ole. Jos skorppari on kiinnostunut, niin se kyllä näkyy ja silloin ei kukaan skorpparin ihastuksen kohteeksi osunut tulisi suomi24:sta hakemaan apua ja selvennyksiä;) ei pahalla, hyvä paikkahan tää on.....

        Ihanan suoraa puhetta skopumieheltä. Tälle palstalle tarvitaan lisää tallaista.


      • skorppari-
        Skorpparinainen kirjoitti:

        Ihanan suoraa puhetta skopumieheltä. Tälle palstalle tarvitaan lisää tallaista.

        *virn* jatkakaa, kunhan ette yleistä.


      • piikkisian kanssa
        arvon naiset kirjoitti:

        skorpparimiehena voin puhua, että tykkään saalistaa. En ole kuitenkaan pettäjätyyppiä;) kuin ei skorpionin yleensäkään pitäisi olla?

        Harva nainen mua miellyttää, ja se saalistaminen ja alkuhuuma ja vähän epävarmuus on sitä parasta aikaa, ja kahdesti on käynyt niin että nainen on ollut aivan upea, ja se homma on mennyt syvemmäksi, ero on tullut joka kerta koska te nykymuijjat ette osaa hallita (en haluu yleistää teihin uskollisiin) himojanne ja vieras mies on vienyt...ja sitten on pyydelty anteeksi oltu muka tosi pahoillaan.

        Skorppari ei itseään helposti jakele kellekään eikä myöskään antaudu. Ei se ole pelaamista, ja jos nainen kuvittelee että mies on kiinnostunut, niin miksi mies ei sitten ota useammin yhteyttä vaan juoksee baareissa poikaporukoissa? Joo tätä tapahtuu vaikka olisi parisuhteessa, mutta luulisi että jos muijja kiinnostaa niin sitten se kaapataan haaviin jos se ei siellä vielä ole eikä juosta ryypiskelemässä ja jätetä naista epätoivoon ja anneta kuvaa "ettei vois vähempää kiinnostaa" silleen yleisesti...

        Jos mä rakastun tai ihastun, niin sitten en anna ittestäni sellasta kuvaa etten olisi ihastunut enkä jättäis toista sellaseen epätoivoon ja mietiskelemään että "haluaakohan se mut vaiko ei", koska sillon olisi vaara että hänet voisi menettää.
        Pelataan varman päälle, jos ei kiinnosta, niin ei me sitä töykeesti ilmastakaan koska eihän se sen toisen vika ole. Jos skorppari on kiinnostunut, niin se kyllä näkyy ja silloin ei kukaan skorpparin ihastuksen kohteeksi osunut tulisi suomi24:sta hakemaan apua ja selvennyksiä;) ei pahalla, hyvä paikkahan tää on.....

        Noinhan se varmaan suurinpiirtein menee...mutta mua ärsyttää tässä lähinnä se, että miks se ei sitten voi antaa mun mennä, jos sitä ei niin kauheesti kerta kiinnosta! Haluutte kerätä kaikki saaliit ympärillenne vai??

        "jos ei kiinnosta, niin ei me sitä töykeesti ilmastakaan"...Mutta vastaisitte silloin edes rehellisesti, kun asiasta kysytään! Töykeempää on mun mielestä antaa toisen elätellä turhia toiveita...helpommalla pääsis kun antaisitte toisen tietää miten asiat on!! Eli ei toi käytös kovin hienotunteista kyllä ole vaan kovin itsekästä ja suorastaan tahallista kidutusta...


      • kokemusta on...
        piikkisian kanssa kirjoitti:

        Noinhan se varmaan suurinpiirtein menee...mutta mua ärsyttää tässä lähinnä se, että miks se ei sitten voi antaa mun mennä, jos sitä ei niin kauheesti kerta kiinnosta! Haluutte kerätä kaikki saaliit ympärillenne vai??

        "jos ei kiinnosta, niin ei me sitä töykeesti ilmastakaan"...Mutta vastaisitte silloin edes rehellisesti, kun asiasta kysytään! Töykeempää on mun mielestä antaa toisen elätellä turhia toiveita...helpommalla pääsis kun antaisitte toisen tietää miten asiat on!! Eli ei toi käytös kovin hienotunteista kyllä ole vaan kovin itsekästä ja suorastaan tahallista kidutusta...

        Niinkuin tuo eräs skorpparimies tuossa edellä sanoi, että skopumiehen kiinnostus kyllä näkyy ja tuntuu. Sen voin allekirjoittaa ainakin omalta kohdaltani.
        Pari skorpparia olen tavannut pienen elämäni aikana ja kiinnostus on ollut selvää. Yhteydenottoja tulee välillä väsymiseen asti, kahdenkesken ollaan niiiiiin romanttisia että... julkisissa tilanteissa ollaan kyllä vähän kovanaamaa :-D
        Itse pidän kovastikin heidän tyylistään, olenhan rakkaudentunnustuksia janoava nainen... ;-D


    • Azira

      '' Tää mies nimittäin pitää tosi huonosti itse yhteyttä, eikä osoita oikein millään tavalla muutenkaan ihastustaan tai puhu tunteistaan.''

      Skorpionimiehet ovat Hyvin omituisia ihmisiä, mutta samalla niin helposti ymmärrettäviä.
      En ymmärrä miten et voi ymmärtää asian ydintä vaikka itse kirjoitit nuo tekstit hänen käytöksestään.
      Itse annoit vastauksen :).
      Skorpioni mies on uskoton, Ilkeä, Välinpitämätön ja ennenkaikkea KYLMÄ, jos hän ei ole tyytyväinen suhteeseen.
      Ehkä et viehätä häntä henkilönä tarpeeksi tai kemianne eivät vain kohtaa. Se olisi nyt todennäköisin syy tuossa tilanteessa.
      Voit olla varma siitä ainakin, että JOS skorpioni mies rakastuu tai ihastuu, niin se tapahtuu TULISESTI, ei puolipanoksilla VAAN TÄYSILLÄ.
      Ja jos skorpionimies ihastuu niin sen hän kyllä näyttää.

      '' Ollaan vasta kolmisen kuukautta "oltu yhdessä", mutta tuntuu ettei suhde edisty mihinkään, kun miehestä ei saa mitään selvää.''


      Skorpioni mies ei myöskään avaudu tai puhu tunteistaan, ellei hän täysin luota vastakkaiseen ihmiseen tai ellei hän ole muodostanut tunteellista sidettä partneriin.
      Ja tunteellinen side muodostuu vain jos skorpionimies välittää tästä partnerista.
      Skorpionimies ei myöskään ole OMISTUSHALUINEN, ellei hän näe partnerissa tarpeeksi omistushaluisuuden arvoista.

      ''Leikkiiköhän hän vaan kanssani vai onkohan joku sitoutumiskammo? Itse olen valitettavan ihastunut, mutta luulenpa etten jaksa tätä menoa enää kauaa katsella:/ ''

      Hän ei leiki kanssasi, Mutta hän ei ehkä vaan tunne sinua kohtaan mitään.


      ''...sillä viettää suurimman osan ajastaan kaveriensa kanssa ja viikonloputkin menee lähes poikkeuksetta baarissa.''

      Tässä tapauksessa voin jo sanoa, että ehkä hän pitää sinua tylsänä seurana, ja siinätapauksessa hankkiudu eroon hänestä.

      Tämä ei ole sinun vika, eikä hänen vika.
      Skorpionia ei voi pakottaa mihinkään, ja jos hän ei pidä jostain asiasta voit olla varma että hän myös näyttää sen.
      Skorpionin odotukset on hyvin korkeat ja hänelle sopivan naisen kuuluu olla lähes yhtä intohimoinen kuin millainen tämä itse on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1203
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe