Simät auenneet

Itseminä minäitse

Oon 25v leijona nainen. Ja oon huomannut tässä merkissäni ja siis itsessäni erittäin ärsyttäviä puolia!
- oon helvetin tunteellinen
- kun rakastun, rakastun niin että järki lähtee
- dramatisoin lähes kaikkea
- kuvittelen olevani vastustamaton nainen
- oon pilannut monien suhteita jakamalla omia nevojani kännispäiten!
- olen aina olevinani oikeassa
- liiottelen usein

En oo paha enkä ilkeä ihminen ja haluaisin tietää onko muut leijonat tälläsiä kun mä? Miks esimerkiks suhteet on niin vaikeita aina ja joka kerta? Mikään ei koskaan oo niinkun tasapainosta..
Aina on joku tunnekuohu menossa..

9

1876

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen-

      Luonteen -piirteeni

      Rakastun tulisesti ja into-himoisesti
      järki katoaa ja sokea olen.

      Liian avoin usein miten
      josta voi koitua harmeja

      ystävällinen ,auttava
      valikoiva , iloinen

      Tunteellinen ,hieman itsekäs.

    • Lionman35

      mitä? Sinä KUVITTELET olevasi vastustamaton nainen? Sinähän olet leijonanaaras, sinä OLET VASTUSTAMATON!

    • Kristoss

      No voi herttileijaa kun oletkin paheellinen!

    • random girl

      Tuon ylenpalttisen tunteellisuuden voin allekirjoittaa, asioiden dramatisoinnin ja pienoisen liioittelun samoin, kuvittelen myös usein olevani... "vastustamaton", jos siltä tuntuu (aina ei tunnu - silloin taas toivoo, ettei kukaan kiinnittäisi mitään huomiota). Kyllä, näin on.

      Rakastumisesta en tiedä olenko sellaista edes kokenut... Mutta ihastuminen on ollut monesti aika voimakasta. Ja tunneasiat vaikeita, seurustelusuhteet draamaa (ne 2, jotka olen ehtinyt kokea), eikä ystävyyssuhteetkaan kylmäksi ole jättäneet.

      Sitä sen sijaan en allekirjoita, ettenkö olisi paha ihminen. Tai en yritä olla mitenkään hyvä, koska hyvyys tulee joko luonnostaan tai sitten ei ollenkaan. Jos tietoisesti yritän olla hyvä ihminen, joudun vain toteamaan, etten pysty siihen ja masennun. Parempi antaa itsensä vain olla, mitä on.

      Oikeassa en ole läheskään aina ja mieluummin annan periksi ellen ole 100 % varma asiastani. Näin käy usein, koska olen huono väittelyissä ja epävarma asioideni suhteen... Aina löytyy joku, jolla on paremmat perustelut väitteelleen ja joka näin ollen kumoaa mielipiteeni. Siksi en edes yritä puolustaa mielipiteitäni tai tuoda niitä julki. Poikaystäväkin aina valittaa, että miksi vastaan joka kysymykseen "ihan sama", vaikka asialla on merkitystä, eikä se ole vain "ihan sama". En vain osaa/halua tuoda mielipidettäni esille. (Haha, tämän saman kerroin juuri äsken pojalle puhelimessa. Jotain hyötyä tästäkin viestistä.)

      > Aina on joku tunnekuohu menossa..

      Näin on.

    • tutulta...

      Itselläni myös jellonanaisena tuntuu ihastumiset olevan draamaa täynnä. En voi käsittää miksi kaikki miessuhteet tuntuvat aina niin vaikeilta ja järjestäen tulee aina tunne, että meinaa järki ja taju lähteä... Ei oo helppoo...

    • tutulta

      Itsellä myös jellonanaisena kaikki ihastumiset ihmisestä riippumatta tuntuvat olevan yhtä draamaa. Järjestäen tuntuu, että meinaa järki ja taju lähteä... Ei oo helppoa...

    • i-cas

      Olin suhteessa Leijona miehen kanssa (itse olen jousimies) ja miehessä oli juuri nuo piirteet mitä mainitsit, lisäisin vielä valehtelun (joka saattoi kyllä sisältyä tuohon dramatisointiin) ja sairaan mustasukkaisuuden... En sietänyt miestä 2kk enempää.
      Pää tuntui hajoavan siinä sirkuksessa mitä Leijona mies piti.

      • aloittaja_

        Joo, siis leijonamiehillä noi ominaisuudet tulee varmasti vielä paljon voimakkaammin esiin ja se mustasukkaisuus..leijona on äärimmäisen mustasukkainen! Aina! Vaikkei sitä koskaan kellekään myöntäisi niin kyllä mustasukkaisuus ja omistushalu ovat leijonan varmat luonteenpiirteet.

        Leijonat ovat myös erittäin taitavia valehtelijoita, vaikkeivat suoranaisesti pahaa ihmisille haluakaan. Ja sekin liittyy vahvasti tähän ainaiseen liioitteluun ja ylenpalttiseen draamaan!

        Leijona ei ole helppo merkki. Jos saisin valita, en välttämättä olisi leijona. Tai ehkä sittenkin...hmm..


    • Leijonaneiti89

      Minulla myös nämä samat:
      - oon helvetin tunteellinen
      - kun rakastun, rakastun niin että järki lähtee
      - dramatisoin lähes kaikkea
      - kuvittelen olevani vastustamaton nainen (joskus, kun on hyvä olla,mutta eihän se ole vakavaa..koen että sillälailla oma itsetunto nousee..) ;)
      - olen aina olevinani oikeassa (jos en ääneen sano niin annan ymmärtää niin, tai mielessäni mietin että ei se noin ole kun näin..):D
      - liiottelen usein( ja pieniä valheitakin joskus pääsee vahingossa):(

      Eli sinussa on ihan samaa kuin varmasti monissa muissakin leijonanaisissa.. Suhteista en osaa sanoa, minulla on pari vaikeata ollut, ja nyt Erittäin hyvä ja tasapainoinen suhde( suhteessa myös näihin ns."kriiseihin" ja muihin kiukunpuuskiin, tunnekuohuihin ja tälläisiin..)
      Mutta sinussa on varmasti myös sitä, että ajattelet, että "Kyllä se siitä", "ajan kanssa" ja jne, positiivinen elämänasenne, eikö? :) Muistathan että sinussa on myös hyviäkin puolia, ja nämä ns.vaikeat puolet tekevät sinusta juuri sen,kuka olet, ja tasapainoinen suhde löytyy kun löytyy oikea elämänkumppani sinulle :)
      Hyvää jatkoa elämääsi! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      65
      3137
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      547
      2985
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2195
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1972
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1805
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      305
      1785
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1562
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      100
      1284
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1208
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1172
    Aihe