Miksi et rakasta minua? Olen, sinua kohta vuoden kosinut,ikävöinyt ja jne.Koskaan et minulle sanonut syytä,miksi en sinulle kelvannut.
Sinä olet nainen.
4
1293
Vastaukset
- Minä olen nainen.
Kohta tulee vuosi, kun häneen ihastuin. Ja pah...minä rakastuin häneen heti. Hän ei koskaan sanonut syytä miksi en kelpaa, tai sanoipas kaksikin...miksen minä silti usko.
Onkohan sulla sama tilanne? Toinen on "rivien välissä" sanonut syyn. Se on vaan tullut niin ystävällisesti, etten suostu uskomaan.- mitä mietit
niin, jos joku on ystävällinen ei tarkoita että tahtoo mitään.
Jos vaikka minä avaan oven sinulle niin ei se merkkaa välttämättä että sille perässä tulevalle raksapenalle en olisi kohteliaasti avannut - on niin..
mitä mietit kirjoitti:
Jos vaikka minä avaan oven sinulle niin ei se merkkaa välttämättä että sille perässä tulevalle raksapenalle en olisi kohteliaasti avannutvaikee laji toi pariutuminen, perskutarallaa sentään! Mistäs tiedät onko toinen vain ystävällinen vai flirttaileeko tuhmat tai sormus mielessä. Hemmetti sentään! Pitäisi EU:n jo jonkimmoinen ohjekirja väkästää, jossa rajataan tarkkaan miten tulisi toimia, ettei olisi näitä saakutin epäselvyyksiä.
- Minä olen nainen.
mitä mietit kirjoitti:
Jos vaikka minä avaan oven sinulle niin ei se merkkaa välttämättä että sille perässä tulevalle raksapenalle en olisi kohteliaasti avannutymmärrän, sitähän koitin itsekin aloittajalle vihjata. Että toinen on voinut sanoa sen ettei kiinnosta, ihastunut/rakastunut ei vaan sitä huomaa. Ymmärsitkö viestini väärin, se pitää lukea aloituksen kanssa peilaten. Kyllä minä ymärrän ja olen varovainen. Mutta saan kai silti salaa rakastaa häntä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780