Lahdessa ei oo muita julkkiksia kun Weltsu ja Jazzi
Weltsu ja Jazzi Lahdesta on ihania!!!
11
1158
Vastaukset
- Hoopo
On vähän ihmetyttänyt missä se Weltsu piileksii.. Joku sanoi ettei se enään uskaltais käydä baareissa kun muuten osuu nyrkki päähän.
- Weltsu
Älä viitti.
- Karoliina
Se tuli uskoon, se on esikoislestadiolainen, ni sen takia se ei käy enää, se sano ettei sitä enää kiinnosta, olihan se ennen Starlightissäki töissä. ja luulis, ettei sitä pelota tollaset, ku se tuntee niitä moottoripyörä jengiläisiäki
- Karoliina
Karoliina kirjoitti:
Se tuli uskoon, se on esikoislestadiolainen, ni sen takia se ei käy enää, se sano ettei sitä enää kiinnosta, olihan se ennen Starlightissäki töissä. ja luulis, ettei sitä pelota tollaset, ku se tuntee niitä moottoripyörä jengiläisiäki
eikä ne muutenkaan lahdessa paljoo Jazzin kanssa viettäny aikaa, vaan yleensä niitä näki helsingin tai jonku muun kaupungin yökerhoissa, mutta nyt kai jazzi käy joittenki muitten kanssa lahdessa baareissa, ku ei weltsua kiinnosta
- Jani Turunen
Et maininnut iki-ihanaa siskoani Minna Turusta joka on aivan hillittömän hyvä näyttelijä. Ja hänkin on Lahesta.
Hum mani hei
Hum mani hei
Hu pu ti ti
Hum mani hei
Se oli itämaisia loitsuja, joista te rahvaat ette välttämättä tajua mitään.
Feel my scissors until I can understand the pressure between my bullocks. - Jasmiini
Onks ne kaks jätkää jotain Weltsun veljiä... Siis joskus oon pari kertaa nähny ne Weltsun kanssa.. Sellasia vähän saman näköisiä kuin Weltsu. Ehkä vähän lyhyempiä... Ja söpömpiä kuin Weltsu... *huokaus*...=)
- Masa
Ei sillä sen ikäsiä veljiä ole, kato http://koti.phnet.fi/maiha se on joku niitten systeemi sieltä beach & fitness, luulen, että tarkotat simisamia ja sinitonia
- Jossu
Ahisteli mua netis (Chatis) ei uiskois siitä tyypistä.... =/ Pyyti mua sen kans kihloihin jne... Ja ties mun broista ja ties minkälaiset vaatteet mulla oli päällä kun olin, kirjastos chatis jne... Se on pitkä juttu... =//
-Jossu- - magi
Jossu kirjoitti:
Ahisteli mua netis (Chatis) ei uiskois siitä tyypistä.... =/ Pyyti mua sen kans kihloihin jne... Ja ties mun broista ja ties minkälaiset vaatteet mulla oli päällä kun olin, kirjastos chatis jne... Se on pitkä juttu... =//
-Jossu-.....juttelin netis ihan pervo jätkä vittu halus tietää monta pillunkarvaa mulla on ja kuppikoon ei kyl uskois...ja kyseli kaikkee et voitko tulla panolle munkaa tänne hollolaan vittu mikä jätkä...eikä siinä vielä kaikki...se haluis että me nähtäis ja mentäis pika panolle jonnekki...eikä siinäkään viel kaikki se ties kaikki vaattet mitkä mulla oli päällä mä olin sillon kaupungin kirjastos ja sano että sillä on kannettava tietsikka mukana siel ja se näkee mut koko ajan kannattaa varoo sitä heppuu...........t.magi surullisena
- Hanna
magi kirjoitti:
.....juttelin netis ihan pervo jätkä vittu halus tietää monta pillunkarvaa mulla on ja kuppikoon ei kyl uskois...ja kyseli kaikkee et voitko tulla panolle munkaa tänne hollolaan vittu mikä jätkä...eikä siinä vielä kaikki...se haluis että me nähtäis ja mentäis pika panolle jonnekki...eikä siinäkään viel kaikki se ties kaikki vaattet mitkä mulla oli päällä mä olin sillon kaupungin kirjastos ja sano että sillä on kannettava tietsikka mukana siel ja se näkee mut koko ajan kannattaa varoo sitä heppuu...........t.magi surullisena
Oon Weltsun tuttu ja soitin sille, että mitä täällä puhutaan, se sano, että se tietää jo, että aika moni oli sille jo asiasta ilmottanu, se sano, että sitä ei vois vähempää kiinnostaa, mutta se sano myös, ettei se ei oo missään chatissa todellakaan pyörinyt ja varsinkaan tollasta tehnyt!
- Heppa
Onko ne teidän mielestä julkkiksia vai melkein sukua julkkikselle ku ne oli siinä "Kofeiinia, kofeiinia"- dokumentissa ja muutenkin ne on semmosia veijareita, ettei varmaan sukatkaan ehjinä pysy kun mennään eikä meinata mennä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984832Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143952Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113860Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202265Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801376- 1371334
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1691319En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5581216- 531135