Kajaani on muuten ihan jees ja suomen paras kaupunki, mut se mua ärsyttää kun täällä tulee vastaan vaan kapiaisia, varusmiehiä ja sota-ajoneuvoja tuntuu niin kuin eläis jossain sotakaupungissa jossa soditaan ja joskus kuuluu ryskettä ja tykinlaukauksia, miks tännekkin perseeseen on perustettu suomen suurin varuskunta kainuun prikaati ja sitten vielä tuo mun asunnon takana fuckin rajavartiolaitos josta kuuluu joskus kapiaisten huutoa. Eikö noitakaan laitoksia voitais sijoittaa jonnekkin tosi syvälle metsään ja kauas pois kaupungista sillä kyllä suomessa maata riittää vaikka millä mitoin. Sitten kapiaiset on muutenkin niin ärsyttäviä ajattelevat vaan milloin sota syttyy ja juopottelevat niin pirusti.
Kajaani on kapiaisten kaupunki
10
1301
Vastaukset
- niinpä niin
Just joo!!
Muuta Pera (persereikä) varmaankin, vaikka Suomussalmelle niin ei tarvitse armeijan touhuista häiriintyä.
(Vinkki Suomen ((ei suomen)) jne. eli opettele kirjoittamaan)
Kyllä se on niin jos Kainuun Prikaati ja UPM lähtisi Kajaanista niin kaupungissa alkaisi jälleen pettuleivän syöminen. Eipä täällä näytä liikaa olevan noita yksityisiä työpaikkoja pl. UPM- Pera(Pervo)
joo suomussalmella ei ole mitään varuskuntia onneksi, mutta siellä ne vasta sotahulluja on ja jokainen jätkä käy armeijan ja ensisijaisesti rajalla jos pääsevät kun vanhemmat ja isovanhemmat pakottavat menemään ne armeijaan. Itse luin lehdestä, että rajalla puolet on suomussalmelta. Itse olen asunut teininä suomussalmella ja tiedän sen meiningin. Tuntui niin kuin kaikki vanhemmat olisivat aivopesseet lapset ja nuoret siellä, että ne menisivät armeijaan.
- kajaanilainen
Ei omasta mielestä ole edes paljoa, siis katukuvassa näe.
- ,
.
- ,
, kirjoitti:
.
Tilanne päällä.
- tilanne eli
, kirjoitti:
Tilanne päällä.
onhan he arvonsa toki tuntevia, mutta rouvansa he vasta ovatkin, kun minä olen hänen rouvansa, minua kohdeltava kuin kuningatarta! mehän kaikki olemme vain ihmisiä tässä ajassa!
Minä ainaskin kohtelen kaikkia ihmisiä tasa-arvoisina, en kumartele asujen ja arvojen mukaan työssäni!
- sotajorma
Juopotella,tapella ja raiskata.Eivät muuten olisikaan sotilaita. Vai kukkiako heidän pitäisi ojennella rajalla ryssille.
- Stop, passkontroll
Jos täällä ei olis Kainuun Prikaatia, täällä olis joku muu jolla voisi olla toinen komentokieli, niin se vaan menee. Rauhanpuolustajat ja hipit voi mennä tohon rajalle ottamaan vastaan ystävällismieliset tulokkaat, me ollaan kivääri kourassa heti siinä takana. Ihan vaan kaiken varalta, sen verran pitää historiasta älytä.
- Urmaski
Jeps hyvä ollaan tyytyväisiä että on kapiaisia kun ne l'ähtee leirille,niin päästään niiden akkojen kans vähän huvitteleen.
- viisaampia
ja Prikaatin kiinteistöt myyntilistalla.
http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/Häkämies Ilman lisärahoja keskisuuri varuskunta kiinni 2012/1135243444984
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010110812657996_uu.shtml
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2010/11/1220196/hakamies-toivoo-vauhtia-uuteen-puolustusselontekoon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2512888Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell61623Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.21315- 1011184
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1231161- 701049
Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581025Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531022Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717937- 135912