KALAT JA OINAS, NEVER!!

*Pisces*

Kalat ja Oinas ei sovi yhteen... kai.. ainakaa mun tilassa. Oltii yhen jätkän kaa yhes syksyl, kunnes se jätti mut toisen takii. No mä olin ihan hajalla. No nyt puol vuotta myöhemmin, heinäkuun alussa, se tuli pyytää anteex, ja päätettii yrittää uudestaan. Kunnes tuli pieni riita jostain turhasta asiasta. Se haistatti mulle. Mä kysyin siltä eix se enää tykkää must, vaik kuukaus sit tykkäs? Ette usko mitä se vastas! "Kuka sano et oisin tykänny susta?" !!!!
Se ite hoki sitä mulle sillon!!! Ette usko kuinka se mua taas satutti!! Kolmatta yritystä ei enää tuu. Nyt uskon että Kalat ja Oinas ei voi (ikinä) löytää yhteistä tulevaisuutta!!
Mikä mulle sitten sopii?? Oinas ei ainakaan!!

13

2039

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalat

no jos et tuon enempää ole horoskooppeja seurannut niin tässä sinulle vinkki.....KALAT sopii kaloille!!!!!......luepas joskus hiukan horoskooppikirjoja tarkemmin niin huomaat että joka kirjassa sanotaan kalojen sopivan toisilleen!!!!!

• fisu

Mitä horoskooppeja oot lukenut??Kalat eivät sovi toisilleen! Siitä tulee liian tunteellinen yhdistelmä ja eivätkä pariskunta tiedä aina, itkeekö säälistä, onnesta ja itkemisen riemusta. Siitä voi tulla pelkkää kyynelvirtaa. Kalalle sopii kirjojen mukaan rapu, kauris ja härkä sekä neitsytkin. Itse asun kaksosen kanssa, jossa on paljon härkääkin. (luonneanalyysissä todettu) Oinas ei sovi kalalle! Oinas on liian suorasaninen herkälle kalalle eikä oinas osaa hillitä luonnonlapsena sanojaan ja tekojaan kalan mielestä. Oinaat on myös itsekkäitä (ei pahalle oinaat) ja kalat haluu olla rakkaansa keskipisteenä joten tässäkin menee sukset ristiin.
        Kuulosti siltä, että tämä oinas mies on vasta poika, joten hänellä on vielä paljon opittavaa. Onko ikää 15v..? Älä katso häneen päinkään enää!

• kalanainen
        fisu kirjoitti:

Mitä horoskooppeja oot lukenut??Kalat eivät sovi toisilleen! Siitä tulee liian tunteellinen yhdistelmä ja eivätkä pariskunta tiedä aina, itkeekö säälistä, onnesta ja itkemisen riemusta. Siitä voi tulla pelkkää kyynelvirtaa. Kalalle sopii kirjojen mukaan rapu, kauris ja härkä sekä neitsytkin. Itse asun kaksosen kanssa, jossa on paljon härkääkin. (luonneanalyysissä todettu) Oinas ei sovi kalalle! Oinas on liian suorasaninen herkälle kalalle eikä oinas osaa hillitä luonnonlapsena sanojaan ja tekojaan kalan mielestä. Oinaat on myös itsekkäitä (ei pahalle oinaat) ja kalat haluu olla rakkaansa keskipisteenä joten tässäkin menee sukset ristiin.
        Kuulosti siltä, että tämä oinas mies on vasta poika, joten hänellä on vielä paljon opittavaa. Onko ikää 15v..? Älä katso häneen päinkään enää!

Kalamies ja kalanainen on ihan oivallinen yhdistelmä herkkään kauniiseen romanssiin, mutta elämään yhteistä arkea ei tästä tunteellisesta parista ole. Itkuksi menee ja kaikki käytännön asiat jää hoitamatta.
        Olen kalanainen ja minulla on ikimuistoinen ihana romanssi kalamiehen kanssa, se lämmittää vuosien takaakin.

• Oinasnainen
        fisu kirjoitti:

Kyllä on taas lapsellista juttua! Olen suorapuheinen ja suoraselkäinen oinas ja mieheni tunnollinen ja tunteellinen kalat.

Olemme olleet naimisissa 12 vuotta ja yhdessä peräti 22 vuotta! Molemmat tykkäämme vapaudesta, hulluttelusta ja älykkäistä keskusteluista viinilasin äärellä.

Täysin pöljää uskoa horoskooppeihin ihmisten sopivuudessa. Kyse on siitä, miten oppii toista ymmärtämään ja kunnioittaa puolisoa tämän erilaisuudesta huolimatta.

Oinas ei pitä siitä, että hänessä roikutaan, enkä koskaan itse ripustaudu toisiin. Nuorena minulla oli mieheni kanssa hankalaa, koska hän oli mustasukkainen ja valitti omista menoistani. Vanhempana hän on oppinut arvostamaan sitä, että vaimo pystyy hoitamaan asiat ja antaa miehenkin kulkea omia teitään ilman nalkutusta.

Mieheni on taiteellinen ja hänellä on upea estetiikan taju. Hän rakastaa yllätyksiä, lahjoja ja kukkia. Miehelleni on karmea paikka, jos ei ole ehtinyt ostaa minulle hääpäiväksi kukkia, minä taas en edes muista koko hääpäivää...

Jos nyt haluatte ehdottomasti tyypitellä ihmisiä syntymäajan perusteella, niin katsokaa lisäksi vaikka nouseva merkki. (Minulla se on leijona ja miehelläni vesimies.)

• kalat itsekin..

jotku jätkät on täysiä sikoja!! mutta vaikka horoskooppi kertooki paljon luonteenpiirteistä, se ei tarkota että kaikki oinaat ois kusipäitä. loppujen lopuksihan horoskooppi EI voi määrätä aitoa rakkautta.Se jätkä käytti sua hyväkses.. mut yritä olla lannistumatta. kun kohtaat unelmiesi miehen, niin jos huomaat että tyyppi sattuu olemaan oinas, niin älä juokse karkuun.. tiedän muutaman aivan ihanan oinasmiehen ja pari kalat-oinas paria jotka ovat olleet yhdessä vuosia ja hyvin menee edelleen!! lapsiaki on ja kaikki ok! joten älä anna periksi jos eräs k-pää ei ollu sun arvoses. tollasia löytyy varmasti kaikista merkeistä!! Hyvää jatkoa sulle.. PS. tiedän mitä särkynyt sydän on.

• kukka

Mä ainakin tuun toimeen oinaiden kanssa ihan loistavasti. Jossain kirjoissa kalat-oinas-paria on kehuttu hyväksi. Toisaalta mä oon ite syntyny lähellä oinaan rajaa ja mun tuntemat oinaat lähellä kalan rajaa, ehkä sekin vaikuttaa asiaan.

• kalanainen

itseasiassa minulla on ollut 5 vuotta mies oinas ja koko yhteinen aikamme on ollut aika painajaist.oinas on itsenäinen eikä halua määräilyä tai vahtimista hänelle tarvitse anta vain paljoon vapautta ja ne ihmiset jotka eivät pysty siihen eivät sovi oinakselle.itse olen myös menevä typykkä joten meillä se on toiminnut

• katri

Varsinkin kalanainen ja oinasmies ei tule kyllä
      onnistumaan..Itse olen kantapään kautta oppinut, että oinas mies on liian kova ja menevä tyyppi kalalle. Sen sijaan olen ystävystynyt monen oinas ladyn kanssa ja ollaan tultu TOSI hyvin toimeen.
      Seurustelu ei tule kuulonkaan oinaan kanssa. sitä voi helposti syyttää sitten itseään esim. oinaan tulisen luonteen sammuttamista omalla hellyyden ja rakkauden kipeydellään.Oinas on viisas käytännöntasolla, mutta melko putkinäköinen tunnetasolla.Rakkaus on uhka seksi kyllä kelpaa...

• gay-parina toimii

olemme miespari 50vkalat ja 35v oinas .erittäin hyvin menee.kotona-matkoilla -sängyssä. olemme olleet jo kauan yhdessä .joten hmm valtaa pitävä oinas tarvii kalaa hengittään joskus puolestaan .

• Karo21

Horoskoopit on humpuukia! :) Vai ei kalanainen ja oinasmies sovi yhteen...Hmmm...Itse olen kalat ja mieheni oinas ja erittäin hyvin kulkee! :) Menimme juuri naimisiin ja odotamme poikavauvaa syntyväksi huhtikuun alussa. Kuvauksesi oinaasta/oinasmiehestä ei kyllä kuulosta ollenkaan tutulta (myös veljeni, isoisäni ja ystäväni ovat oinaita)! Alusta asti minä ja mieheni olemme olleet tiiviisti yhdessä ilman kummempia kommelluksia ja riitoja. Nautimme toistemme seurasta, keskustelemme paljon,rakkautta riittää ja olemme myös toistemme parhaat ystävät...myös seksi on erittäin nautinnollista ja kiihkeää. Jospa unohtaisitte horoskoopit ja keskittyisitte itse ihmiseen.
        Talven odotusta!

• katri
        Karo21 kirjoitti:

Horoskoopit on humpuukia! :) Vai ei kalanainen ja oinasmies sovi yhteen...Hmmm...Itse olen kalat ja mieheni oinas ja erittäin hyvin kulkee! :) Menimme juuri naimisiin ja odotamme poikavauvaa syntyväksi huhtikuun alussa. Kuvauksesi oinaasta/oinasmiehestä ei kyllä kuulosta ollenkaan tutulta (myös veljeni, isoisäni ja ystäväni ovat oinaita)! Alusta asti minä ja mieheni olemme olleet tiiviisti yhdessä ilman kummempia kommelluksia ja riitoja. Nautimme toistemme seurasta, keskustelemme paljon,rakkautta riittää ja olemme myös toistemme parhaat ystävät...myös seksi on erittäin nautinnollista ja kiihkeää. Jospa unohtaisitte horoskoopit ja keskittyisitte itse ihmiseen.
        Talven odotusta!

Muistathan kuitenkin että perheen sisäiset horoskoopit vaikuttavat ihmiseen.
        Esim. Kaverini on jousimies, mutta luulin häntä kauriiksi ties kuinka kauan. Myöhemmin selvisi, että hänen koko perheensä olivat kauriita.
        Ihminen voi omaksua myös toiselta merkiltä ominais piirteitä. Yleensä tunnistan horoskoopin ihmisestä jo ensi näkemältä, mutta joissain tapauksissa se on vaikeaa henkilön läheisten henkilöiden luonteiden omaksumisen takia. "seura tekee kaltaisekseen". Vasta hiljattain olen itse päässyt nauttimaan olostani oinaan seurassa, tuntematta itseäni koko ajan hänen kilpailijakseen. Ihmiseen voit tutustua paremmin, kun tiedostat myös hänen tähtimerkkinsä luonnekuvauksen. TUSTUKAA KAIKKI KIINALAISIIN HOROSKOOPPEIHINNE!!! Sieltä itse löysin vastauksen oman luonteeni hillitsemiseen ja kasvatukseen. (tiikeri) 8)

• Happily engaged! :)

Kalat ja Oinas - ei toimi vai? =) Höpö, höpö! Itse olen Kalat, mieheni Oinas ja hyvin pyyhkii. Kihloissa ollaan, ensimmäinen vauva tulossa maaliskuun alussa ja naimisiinkin ollaan menossa ensi kesänä. Ihmisistä se kiinni on toimiiko, vai ei...ei siis kannata horoskooppeihin sokeasti "luottaa"/uskoa. Kyllähän meilläkin riidellään ja tulisesti riidelläänkin, mutta niinhän se kuuluukin välillä. Unohtakaa horoskoopit, nauttikaa elämästä ja tehkää työtä parisuhteen eteen! :) Hyvää syksyn alkua kaikille!

• elaisa

eipä ole yksioikoista tämä merkkien yhteen sopiminen-sopimattomuus....isäni on kalat ja äitini oinas, yhdessä he ovat olleet pyöreät 30 vuotta ja ovat edelleen todella rakastuneita. Heistä oikeasti näkee jo kauas, että he välittävät toisistaan ja arvostavat toisiaan. Mahdotonta paria ei olekaan vain epätodennäköisempiä kuin muut :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      453
      3876
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1662
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      116
      1486
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1454
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1388
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1346
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      50
      1266
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1204
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      44
      1059
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      33
      1047
    Aihe