kaksosmiehen ajatusmaailma??

neitokainen___79

Olen ollut viimeaikoina melko ihmeissäni kaksosmiehen käyttäytymisestä. Haluaa olla yhteyksissä muttei kuitenkaan ole, kuitenkin pyytää että minä otan yhteyttä niin kyllä hän siihen sitten vastaa!! Käsittämätöntä! Kuka nainen nyt jaksaa aina ottaa yhteyttä itse, ilman että toinen laittaa tikkua ristiin asioiden suhteen! Samalla mietityttää se, että kyseinen mies on varattu, mutta ei missään nimessä halua että me emme olisi yhteyksissä. Mutta kuitenkaan ei saa mitään ratkasuita tehtyä. On kuulemma kiinnostunut minusta erittäin paljon, muttei uskalla ottaa riskiä. No niin. Mites tähän nyt sitten pitäis vastata, että odotanpa sua 20 vuotta että voit sitten todeta että ei, ei siitä sittenkään mitään tule. Sattuu niin ..keleesti, mutta kaippa tämäkin ajan kanssa ohi menee. En voi jatkaa näinkään..

6

2164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mieti kannattaako

      kaksosmies on kaavoihinsa kangistuva.
      kaipaa vaan sulta imakonsa pönkittämistä,kerjää
      huomiota. kaksijakoinen on kaksonen,katso välillä muitakin.pidä pieni tauko,sit näät ottaako yhteyttä.

      • ..................

        aika oikeassa tuo edellinen. Kaksosmies on kaksinainen siinäkin mielessä että kaipaa elämäänsä vaihtelua ja jännitystä, mutta samalla pelkää että käy jotenkin hassusti.
        Sentähden hän käskee sua ottamaan yhteyttä, itse vaan istuskelee ja odottelee pönkittäjäänsä kuten edellinen kirjoittaja sanoi.
        Kaksosmiehessä ei ole yhtään munaa, kaiken vastuunkin se työntää toisen niskaan.

        Sanoisin että kierrä kaukaa.


    • Gemud

      Etsi mieluummin vastauksia vaikkapa parisuhdepalstoilta.

      Tuskinpa kukaan järkevä kaksosmies käy täällä "taistelemassa tuulimyllyjä vastaan" eli ennakkoluuloja ja yleistämisiä vastaan. Nämä Suomi24 horoskooppipalstat kun eivät millään tavalla perustu rakentavaan vuoropuheluun.

      • ....................

        Siitä olen samaa mieltä.


      • ei enää ikinä

        jotka, ovat olleet kaksosmiesten kanssa tekemisissä tietävät kyllä mistä puhuvat. Teidän mielipiteenne eivät tee kokemuksista valheita tai ennakkoluuloja. ne ovat kokemuksia! Elettyä ja koettua, ei mielikuvitusta tai harhaa.


    • odottava...

      Ole onnellinen sinun kaksonen edes vastailee (millä viiveellä ??), kun otat häneen yhteyttä. Minun kakosmies halusi aikaa vaikka olin hänelle ihana ja paras hänelle, josta hän tykkäsi ja aluksi halusi niin kovin pitää yhteyttä, jopa hätäili pariin otteeseen, kun ei saanut itse heti vastausta ja nyt vaikka en olekaan ahdistellut häntä, kysyin vain ohimennen kuulumisia ja samalla pientä lämmintä erotiikan poikasta siihen ...ei vastaa. En tiedä kuulenko enää koskaan hänestä. Outo häviäminen, ihmeellinen on kaksosmies.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5259
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4715
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3006
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1757
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe