kaksosmiehen ajatusmaailma??

neitokainen___79

Olen ollut viimeaikoina melko ihmeissäni kaksosmiehen käyttäytymisestä. Haluaa olla yhteyksissä muttei kuitenkaan ole, kuitenkin pyytää että minä otan yhteyttä niin kyllä hän siihen sitten vastaa!! Käsittämätöntä! Kuka nainen nyt jaksaa aina ottaa yhteyttä itse, ilman että toinen laittaa tikkua ristiin asioiden suhteen! Samalla mietityttää se, että kyseinen mies on varattu, mutta ei missään nimessä halua että me emme olisi yhteyksissä. Mutta kuitenkaan ei saa mitään ratkasuita tehtyä. On kuulemma kiinnostunut minusta erittäin paljon, muttei uskalla ottaa riskiä. No niin. Mites tähän nyt sitten pitäis vastata, että odotanpa sua 20 vuotta että voit sitten todeta että ei, ei siitä sittenkään mitään tule. Sattuu niin ..keleesti, mutta kaippa tämäkin ajan kanssa ohi menee. En voi jatkaa näinkään..

6

2218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mieti kannattaako

kaksosmies on kaavoihinsa kangistuva.
      kaipaa vaan sulta imakonsa pönkittämistä,kerjää
      huomiota. kaksijakoinen on kaksonen,katso välillä muitakin.pidä pieni tauko,sit näät ottaako yhteyttä.

• ..................

aika oikeassa tuo edellinen. Kaksosmies on kaksinainen siinäkin mielessä että kaipaa elämäänsä vaihtelua ja jännitystä, mutta samalla pelkää että käy jotenkin hassusti.
        Sentähden hän käskee sua ottamaan yhteyttä, itse vaan istuskelee ja odottelee pönkittäjäänsä kuten edellinen kirjoittaja sanoi.
        Kaksosmiehessä ei ole yhtään munaa, kaiken vastuunkin se työntää toisen niskaan.

Sanoisin että kierrä kaukaa.

• Gemud

Etsi mieluummin vastauksia vaikkapa parisuhdepalstoilta.

Tuskinpa kukaan järkevä kaksosmies käy täällä "taistelemassa tuulimyllyjä vastaan" eli ennakkoluuloja ja yleistämisiä vastaan. Nämä Suomi24 horoskooppipalstat kun eivät millään tavalla perustu rakentavaan vuoropuheluun.

• ....................

Siitä olen samaa mieltä.

• ei enää ikinä

jotka, ovat olleet kaksosmiesten kanssa tekemisissä tietävät kyllä mistä puhuvat. Teidän mielipiteenne eivät tee kokemuksista valheita tai ennakkoluuloja. ne ovat kokemuksia! Elettyä ja koettua, ei mielikuvitusta tai harhaa.

• odottava...

Ole onnellinen sinun kaksonen edes vastailee (millä viiveellä ??), kun otat häneen yhteyttä. Minun kakosmies halusi aikaa vaikka olin hänelle ihana ja paras hänelle, josta hän tykkäsi ja aluksi halusi niin kovin pitää yhteyttä, jopa hätäili pariin otteeseen, kun ei saanut itse heti vastausta ja nyt vaikka en olekaan ahdistellut häntä, kysyin vain ohimennen kuulumisia ja samalla pientä lämmintä erotiikan poikasta siihen ...ei vastaa. En tiedä kuulenko enää koskaan hänestä. Outo häviäminen, ihmeellinen on kaksosmies.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      21
      3650
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      30
      3413
    3. Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?

Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt
      Maailman menoa
      51
      3383
    4. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      52
      3066
    5. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      122
      2859
    6. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      21
      2608
    7. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      114
      2332
    8. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2145
    9. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      28
      1737
    10. IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!

"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk
      Maailman menoa
      135
      1379
    Aihe