kaksosmiehen ajatusmaailma??

neitokainen___79

Olen ollut viimeaikoina melko ihmeissäni kaksosmiehen käyttäytymisestä. Haluaa olla yhteyksissä muttei kuitenkaan ole, kuitenkin pyytää että minä otan yhteyttä niin kyllä hän siihen sitten vastaa!! Käsittämätöntä! Kuka nainen nyt jaksaa aina ottaa yhteyttä itse, ilman että toinen laittaa tikkua ristiin asioiden suhteen! Samalla mietityttää se, että kyseinen mies on varattu, mutta ei missään nimessä halua että me emme olisi yhteyksissä. Mutta kuitenkaan ei saa mitään ratkasuita tehtyä. On kuulemma kiinnostunut minusta erittäin paljon, muttei uskalla ottaa riskiä. No niin. Mites tähän nyt sitten pitäis vastata, että odotanpa sua 20 vuotta että voit sitten todeta että ei, ei siitä sittenkään mitään tule. Sattuu niin ..keleesti, mutta kaippa tämäkin ajan kanssa ohi menee. En voi jatkaa näinkään..

6

2199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mieti kannattaako

kaksosmies on kaavoihinsa kangistuva.
      kaipaa vaan sulta imakonsa pönkittämistä,kerjää
      huomiota. kaksijakoinen on kaksonen,katso välillä muitakin.pidä pieni tauko,sit näät ottaako yhteyttä.

• ..................

aika oikeassa tuo edellinen. Kaksosmies on kaksinainen siinäkin mielessä että kaipaa elämäänsä vaihtelua ja jännitystä, mutta samalla pelkää että käy jotenkin hassusti.
        Sentähden hän käskee sua ottamaan yhteyttä, itse vaan istuskelee ja odottelee pönkittäjäänsä kuten edellinen kirjoittaja sanoi.
        Kaksosmiehessä ei ole yhtään munaa, kaiken vastuunkin se työntää toisen niskaan.

Sanoisin että kierrä kaukaa.

• Gemud

Etsi mieluummin vastauksia vaikkapa parisuhdepalstoilta.

Tuskinpa kukaan järkevä kaksosmies käy täällä "taistelemassa tuulimyllyjä vastaan" eli ennakkoluuloja ja yleistämisiä vastaan. Nämä Suomi24 horoskooppipalstat kun eivät millään tavalla perustu rakentavaan vuoropuheluun.

• ....................

Siitä olen samaa mieltä.

• ei enää ikinä

jotka, ovat olleet kaksosmiesten kanssa tekemisissä tietävät kyllä mistä puhuvat. Teidän mielipiteenne eivät tee kokemuksista valheita tai ennakkoluuloja. ne ovat kokemuksia! Elettyä ja koettua, ei mielikuvitusta tai harhaa.

• odottava...

Ole onnellinen sinun kaksonen edes vastailee (millä viiveellä ??), kun otat häneen yhteyttä. Minun kakosmies halusi aikaa vaikka olin hänelle ihana ja paras hänelle, josta hän tykkäsi ja aluksi halusi niin kovin pitää yhteyttä, jopa hätäili pariin otteeseen, kun ei saanut itse heti vastausta ja nyt vaikka en olekaan ahdistellut häntä, kysyin vain ohimennen kuulumisia ja samalla pientä lämmintä erotiikan poikasta siihen ...ei vastaa. En tiedä kuulenko enää koskaan hänestä. Outo häviäminen, ihmeellinen on kaksosmies.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      78
      1438
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1358
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1125
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      109
      1049
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      62
      1027
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      67
      888
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      251
      857
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      63
      835
    9. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      31
      758
    10. Onko ikävä

Yhtään?
      Ikävä
      46
      696
    Aihe