Olen ollut viimeaikoina melko ihmeissäni kaksosmiehen käyttäytymisestä. Haluaa olla yhteyksissä muttei kuitenkaan ole, kuitenkin pyytää että minä otan yhteyttä niin kyllä hän siihen sitten vastaa!! Käsittämätöntä! Kuka nainen nyt jaksaa aina ottaa yhteyttä itse, ilman että toinen laittaa tikkua ristiin asioiden suhteen! Samalla mietityttää se, että kyseinen mies on varattu, mutta ei missään nimessä halua että me emme olisi yhteyksissä. Mutta kuitenkaan ei saa mitään ratkasuita tehtyä. On kuulemma kiinnostunut minusta erittäin paljon, muttei uskalla ottaa riskiä. No niin. Mites tähän nyt sitten pitäis vastata, että odotanpa sua 20 vuotta että voit sitten todeta että ei, ei siitä sittenkään mitään tule. Sattuu niin ..keleesti, mutta kaippa tämäkin ajan kanssa ohi menee. En voi jatkaa näinkään..
kaksosmiehen ajatusmaailma??
6
2178
Vastaukset
- mieti kannattaako
kaksosmies on kaavoihinsa kangistuva.
kaipaa vaan sulta imakonsa pönkittämistä,kerjää
huomiota. kaksijakoinen on kaksonen,katso välillä muitakin.pidä pieni tauko,sit näät ottaako yhteyttä.- ..................
aika oikeassa tuo edellinen. Kaksosmies on kaksinainen siinäkin mielessä että kaipaa elämäänsä vaihtelua ja jännitystä, mutta samalla pelkää että käy jotenkin hassusti.
Sentähden hän käskee sua ottamaan yhteyttä, itse vaan istuskelee ja odottelee pönkittäjäänsä kuten edellinen kirjoittaja sanoi.
Kaksosmiehessä ei ole yhtään munaa, kaiken vastuunkin se työntää toisen niskaan.
Sanoisin että kierrä kaukaa.
- Gemud
Etsi mieluummin vastauksia vaikkapa parisuhdepalstoilta.
Tuskinpa kukaan järkevä kaksosmies käy täällä "taistelemassa tuulimyllyjä vastaan" eli ennakkoluuloja ja yleistämisiä vastaan. Nämä Suomi24 horoskooppipalstat kun eivät millään tavalla perustu rakentavaan vuoropuheluun.- ....................
Siitä olen samaa mieltä.
- ei enää ikinä
jotka, ovat olleet kaksosmiesten kanssa tekemisissä tietävät kyllä mistä puhuvat. Teidän mielipiteenne eivät tee kokemuksista valheita tai ennakkoluuloja. ne ovat kokemuksia! Elettyä ja koettua, ei mielikuvitusta tai harhaa.
- odottava...
Ole onnellinen sinun kaksonen edes vastailee (millä viiveellä ??), kun otat häneen yhteyttä. Minun kakosmies halusi aikaa vaikka olin hänelle ihana ja paras hänelle, josta hän tykkäsi ja aluksi halusi niin kovin pitää yhteyttä, jopa hätäili pariin otteeseen, kun ei saanut itse heti vastausta ja nyt vaikka en olekaan ahdistellut häntä, kysyin vain ohimennen kuulumisia ja samalla pientä lämmintä erotiikan poikasta siihen ...ei vastaa. En tiedä kuulenko enää koskaan hänestä. Outo häviäminen, ihmeellinen on kaksosmies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409