Kävikö Hanoi koskaan Joensuussa tai Itä-Suomessa aikoinaan? Minun tietääkseni kävi kerran ja taisi saada sellasen palautteen ettei heti kiinnostanut takaisin tulla. No, nyt sitten ovat tulossa. Pakko mennä kattomaan. Vittumaista sinänsä että se on sellanen paska akustinen shit. MIKSI vitussa ne ei voinut ettiä rumpalia? Onko se niin vaikeaa? Kai joku nyt vittu sentään osaa soittaa rumpuja? Monikin bändi on kohdannu saman ja ne ottaa vaan jonku tuuraamaan... Miksi sen täytyy aina mennä näin..
Tarkotan että sillon aikoinaan vuonna '84, miksi ne ei olis vaan voineet alkaa ettiä uutta rumpalia. (metallica?)
Joensuussa
3
524
Vastaukset
- holo
Ilosaarirockin suloklubilla heinäkuussa on sitten normaali keikka. Nyt ne ei vielä kerenny ettii rumpalii. Kai ne kävi Joensuussa 80-luvulla, ei kyl oo varma tieto.
- holo
Ilosaarirockin suloklubilla heinäkuussa on sitten normaali keikka. Nyt ne ei vielä kerenny ettii rumpalii. Kai ne kävi Joensuussa 80-luvulla, ei kyl oo varma tieto.
Sillon 84 ne otti muistaakseni vielä uuden rumpalin ja teki jonkun euroopan kiertueen 85 mutta hommassa ei enää ollu sitä samaa fiilistä joten bändi levis siihen.- Pohjois-Karjalaan
Kyllä Hanoi Rocks esiintyi aikoinaan useastikin Pohjois-Karjalassa: Joensuussa "vanhalla" Huvi-Törmällä 25.12.1981 (siis joulupäivänä), Nasse ja Razzle hurjassa kännissä. Polvijärvelle Hanoit eksyivät kesällä 1982 ja kävivät he Kiteelläkin, muistaakseni myös 1982.
Suicide Twins kävi keikalla Kimmelissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006