Sijoittelemaan pitäisi päästä pian. Wincapitan innoittamana ei mitkään pankkitalletukset yms. höpöjutut kiinnosta. Korkoprosentin pitäisi olla korkea kuten myös riskinkin.
Minua kiinnostaa lähinnä kansainvälinen valuuttakauppa sekä kulta- ja timanttikauppa.
Vinkkejä?
Minne nyt sijoittamaan?
5
516
Vastaukset
- Robottitreidaaja
Olet ensimmäinen sijoittaja, jonka olen kuullut toivovan nimenomaisesti korkeaa riskiä. Meille muille se on välttämätön paha, joka tulee mukaan hyvätuottoisissa kohteissa ja jota pitää aina potkia loitommalle. Ja innoituksena Wincapitan loistelias miinus sadan prosentin tuotto.
Noilta pohjilta olet valmis lammas kerittäväksi seuraavassa huijauksessa. Onko sinulla Wincapitan jälkeen edes enää sijoitettavaa?- wincapitaan
mukaan kun en siitä tiennyt. On selvää, että korkea tuottoprosentti tarkoittaa myös korkeaa riskiä. Sinä et tällaisiin uskalla lähteä ja sinut huijataan olemattomilla koroilla putipuhtaaksi. Noin käy hölmöille.
- TRULLI-TROLLI
Näin aluksi...mua et vedätä..
- Sponsorisi
Hienoa että joku kaipaa kovaa tuoto-odotusta ja kovaa riskiä. Minä voin luvata sinulle 1000% tuotot ja 100% risskin, siitä ei tarjous parane.
Laita osoite näkyviin niin lähetän tilinumeron ja muille tiedoksi, mukaan pääsee vain 30 000 000 nopeinta sijoittajaa.- tarjoaja
Joo, kyllä ehdottomasti kannattaa sijoittaa! Kannattaa muistaa se, että aina voi tienata satoja tai tuhansia prosentteja (1000%) mutta hävitä vaan 100%. Voit siis tienata kymmenkertaisesti sen, mitä voit hävitä....
Winclubissakin oli mahdollisuus 400% voittoon, mutta nyt realisoitui vain 100% tappio. Miettikääpä jos tappio olisikin ollut 400%?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954