esp.asunnonvälittäjä/Torrevieja

muurikkana

Osaako kukaan neuvoa miten löytäisi espanjalaisten itsensä käyttämän asunnonvälitystoimiston, josta löytyisi myös Torreviejan asunnot? Siis jonkinlaista listaa netistä. Voisi tulla huomattavasta halvemmaksi;)

14

1830

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • satunnainen matkailija

      En tiedä paikallisista, hinnat kai samat kaikilla. Käytiin viime syksynä tutustumassa tarjontaan Aviada LKV: kautta, jolla oli Torreviejassa ihan asiallinen kontaktiverkosto. Meillä asunnon hankinta siirtyi vuodella, joten täytyy käydä uudemman kerran, jos vaikka hinnat olisivat laskeneet.

      • välittäjä Torreviejassa

        Tarkoitin siis vuokra-asunnonvälittäjiä, sorry.


      • Nimmari-liisa
        välittäjä Torreviejassa kirjoitti:

        Tarkoitin siis vuokra-asunnonvälittäjiä, sorry.

        www.elsamar.com
        www.remecainvest.com
        www.rantuu.fi
        www.riaali.fi


      • kiitos silti
        Nimmari-liisa kirjoitti:

        www.elsamar.com
        www.remecainvest.com
        www.rantuu.fi
        www.riaali.fi

        Nuo ovat suomalaisia vuokra-asunnonvälittäjiä....
        Espanjalaiset kiinnostaisi.....


      • Hupi1
        kiitos silti kirjoitti:

        Nuo ovat suomalaisia vuokra-asunnonvälittäjiä....
        Espanjalaiset kiinnostaisi.....

        www.enalquiler.com


      • pelargonia1
        kiitos silti kirjoitti:

        Nuo ovat suomalaisia vuokra-asunnonvälittäjiä....
        Espanjalaiset kiinnostaisi.....

        Hei. Minäkin olisin kiinnostunut asunnoista ja kimppakaveria vailla. jäin eläkk ja vaihtelua tähän kaipaisin mut pitäis löytää kämppäkaveri. h


      • mummo2010
        pelargonia1 kirjoitti:

        Hei. Minäkin olisin kiinnostunut asunnoista ja kimppakaveria vailla. jäin eläkk ja vaihtelua tähän kaipaisin mut pitäis löytää kämppäkaveri. h

        Hei pelargonia1. Milloin olisit lähdössä. Minä olen myös kämppäkaveria vailla. Olen nainen 61 v.


      • kämppäkaveri
        pelargonia1 kirjoitti:

        Hei. Minäkin olisin kiinnostunut asunnoista ja kimppakaveria vailla. jäin eläkk ja vaihtelua tähän kaipaisin mut pitäis löytää kämppäkaveri. h

        Hei Pelargonia Ja Mummo jos kiinnostaa niin ottakaa yhteyttä sp.olen 62v nainen ja olin jo Espanjassa samalla vuokrasin ensi talveksi Marras-14-huhti -15 jo asunnon Torreviejan keskustasta jossa 2mh joten siihen mahtuis kaveriksi jos kiinnostaa jutella asiasta niin yht.otto [email protected]


    • kokeile

      kokeile tuolta siellä on ainakin linkki espanjalaisiin välityksiin.
      en ole itse kokeillut.

    • jorma-kalevi1

      Olen vuokrannut rantuun kautta jo useampana vuotena eikä ole koskaan ollut mitään vaikeuksia minkään suhteen kaikki on pelannut mainiosti

    • torreviejassa

      Eivät ole sen halvempia Espanjalaiselta välittäjältäkään ja Suomalaisen välittäjän kanssa helpompi asioida jos et osaa espanjaa.Mutta myös suoraan omistajilta voi vuokrata jos tuttuja siellä niin kysele niiden kautta.

    • Torrevieja

      Olemmepa juurikin tarttumassa joko elsamarin tai sitten suomalaisen välittämän keysolin asuntoon. Kummaltakin välittäjältä löytyy aivan mukavalta tuntuiset, meille sopivat huoneistot. Aiomme lähteä niitä tässä keväänkorvalla katsastamaankin, mutta kysyisinkin Teiltä, jotka olette kyseisien firmojen kanssa kauppaa tehneet, ovatko systeemit onnistuneet OK?

    • Vuokra asuja

      idealista.com
      Sieltä löytyy ja on kyllä ihan eri hinnat kun suomalaisilla.
      On turha sanoa ,ettei ole suomilisää,kyllä on ja paljon.
      Ottakaa kämppä pariks viikoks, kulkekaa pitkin kaupunkia,jos osaatte englantia,se auttaa paljon.Paikallisia kiinteistönvälittäjiä on vaikka kuinka paljon.
      Itse vuokrasin sellaisen kautta ja olen tyytyväinen,hinta,laatuun ja sijaintiin.
      Olen ollut täällä pari vuotta vuokralla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5275
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3287
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1415
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe