Ensimmäisessä unessani kävelin tietä pitkin ja mukanani kulki kehitysvammainen poika sekä hänen isänsä. Pojalla oli kädessään porakone ja siinä terä. Hän heilu porakoneen kanssa ja minä otin koneesta terän pois. Siitä tämä poika hermostui minulle ja hyökkäsi kimppuuni. Hän otti kädestäni kiinni ja puri minua. Kun sain hänet irroitettua minusta hän veti pienen puukon esiin ja alkoi sillä huitoa minua. Sain puukonkin häneltä kuitenkin pois ja lähdin kävelemään toiseen suuntaan. Poika yritti vielä tulla perääni, mutta minä näytin hänelle puukkoa ja hän perääntyi.
Toisessa unessa olin kaupassa. Käupassa oli muitakin asiakkaita ja yhdessä ihmettelimme kuittejamme jotka olimme aiemmin ostoksilla käydessä kaupasta saaneet. Niissä oli nimittäin väärä päivämäärä. Päivämäärä oli 28.3 ja silloin oli jo 29.3. Minulla oli mukanani kaupasta aiemmin ostamani ruokatavaroita sisältänyt pussi. Ostin kaupasta puuteria ja poskipunaa nähdäkseni antavatko he minulle kuittia ja mikä päivämäärä uudessa kuitissa on. En kuitenkaan unessani ehtinyt kassalle asti maksamaan, koska heräsin :)
pari unta viimeyönä
5
169
Vastaukset
- Embatija
sekoilet liikaa asioissasi..teet liian nopeita ratkaisuja et harkitse kunnolla seuraavaa siirtoa elämässäsi.
Sinulla menee hyvin ja välillä huonosti koska taas olet sotkemassa jo selviksi saatuja asioitasi... nämä sinun eriskummalliset päähänpistosi saavat toisetkin hermostumaan. Unohdat mielläsi ettet ole yksin vaan sinulla on ympärilläsi ihmisiä jotka kaipaavat huolenpitoasi eikä itsekkäitä määräyksiäsi.
Kauppa ja ostokset meinaavat sisäisiä ajatuksiasi olet jotenkin pois tolaltasi ja etsit kuumeisesti ratkaisua tilanteeseesi. Uskot että jokin aika on ratkaisun kannalta se parhain.. huomaat kuitenkin että olit väärässä ja masennut jälleen... Unesi kehoittaa sinua olemasta niin kiintynyt johonkin tarkoitusperääiseen asiaan koska vaikka se näyttää kamalan huonolta nyt niin se päättyy hyvin kun olet hiukan kärsivällisempi..- ap vastaa
Ymmärrän täysin mistä asiasta on elämässäni kysymys. Olen erään asian kanssa ollut jo pidempään erittäin kärsimätön ja jollakin lailla takertunut tähän kyseiseen asiaan ja mitin sitä jatkuvasti vaikka asia ei ole mitenkään merkityksellinen ja sen asian etenemiseksi en juuri voi paljoa tehdä. Kiitos sinulle osuvasta tulkinnastasi :)
- ap vastaaa
Tiedän todella hyvin mitä asiaa elämässäni tämä tarkoittaa. Olen roikkunut ja ollut todella kärsimätön eräässä asiassa jo pidempään ja miettinyt sitä joka päivä vaikken asialle mitään vielä voi ja se ei ole mitenkään kovin merkityksellinenkään asia onnellisuuteni ja elämäni kannalta. Kiitos sinulle osuvasta tulkinnasta :)
- Jakke777
kostoa ja petturuutta
- Jakke777
kostoa ja petturuutta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p525632Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "692701Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181980No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol371816Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1561808- 191743
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5150881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191141Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy801129Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah64946