Kerrotko vaimollesi tekstiviestisi sisällöt aina iltaisin. Luetteko yhdessä lähetetyt sähköpostit? Oletteko toistenne besfrendejä? Erositteko kun meinasitte ystävinä? Suukotteleeko puoliso aina aamuisin? Tuoko safkat ja laittaa kun sinä olet uupunut? Peseekö saunaasa vain omat vehkeet? Auttaako naapurin naista jos hameenhelma on pyöränketjujen välissä?
Uskallatko kertoa vieraissa käynnistä
iletyyli
4
308
Vastaukset
- mulle siitä
että teen noita juttuja...ja jos lakkaa kiinnostamasta, räväytän ite.
- Heittona
Lakanat suoriksiko räväytät? Vai aivan konkreettisesti räväytät puolisosi kanssa lihapulla omasta päästä.
- etkö ponjannu!
Heittona kirjoitti:
Lakanat suoriksiko räväytät? Vai aivan konkreettisesti räväytät puolisosi kanssa lihapulla omasta päästä.
oon sukkela!
- vain otsikkoon
Liian monta kysymystä samalla kertaa. Omatunto kolkuttelee pahasti vieraissa käynnin jälkeen, ja jutut tapaavat kyllä tulla ilmi pikkukaupungissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2723372Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211853Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.281527- 841401
- 1371048
- 811004
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.65884Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86776Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61707Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51686